مسابقات بین‌المللی «دراگون‌بوت» در دهکده گردشگردی بوشهر برگزار می‌شود

رئیس هیئت قایقرانی استان بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده مسابقات بین‌المللی دراگون‌بوت در دهکده گردشگردی بوشهر برگزار می‌شود.

مسابقات بین‌المللی «دراگون‌بوت» در دهکده گردشگردی بوشهر برگزار می‌شود

مهدی زارعی ظهر امروز در آئین اختتامیه نخستین دوره لیگ دراگون‌بوت قهرمانی بانوان استان بوشهر با اشاره به ظرفیت رشته‌های قایقرانی در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت بسیار بالایی در عرصه ورزش قایقرانی دارد و در این راستا همکاری و حمایت مسئولان از این ظرفیت برای رشد و توسعه قایقرانی مورد توجه است.

رئیس هیئت قایقرانی استان بوشهر با تأکید بر افزایش فعالیت قایقرانی در استان خاطرنشان کرد: هیئت قایقرانی استان بوشهر ظرفیت خوبی دارد که می‌توانیم از آن به‌خوبی بهره ببریم و کنار توسعه قایقرانی به رشد و توسعه ورزش بوشهر کمک می‌شود.

وی از برگزاری نخستین دوره لیگ دراگون بوت قهرمانی بانوان استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: نخستین دوره لیگ دراگون‌بوت قهرمانی بانوان استان با حضور 6 تیم در سه هفته متوالی در اسکله قایقرانی دهکده گردشگرد بوشهر برگزار شد.

مهدی زارعی افزود: در پایان این رقابت‌ها تیم‌های مشعل دریا، میداف و آرتمیس بوشهر اول تا سوم شد.

رئیس هیئت قایقرانی استان بوشهر از برگزاری مسابقات بین‌المللی «دراگون بوت» با حضور برخی از کشورهای آسیایی در بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: تیم منتخب این رقابت‌ها اسفندماه امسال در مسابقات بین‌المللی دراگون‌بوت در دهکده گردشگردی بوشهر با حضور تیم‌های داخلی و خارجی شرکت می‌کند.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها