افشای جزئیات جدید از قرارداد زلاتان با میلان

زلاتان ابراهیموویچ تا پایان فصل جاری با میلان قرارداد امضا کرده و برای ماندنی شدنش در میلان باید یکسری انتظارات را برآورده کرد.

افشای جزئیات جدید از قرارداد زلاتان با میلان

روز گذشته بود که رسانه های ایتالیایی خبر از توافق زلاتان با میلان دادند. ستاره 38 ساله سوئدی یک بار دیگر به میلان بازخواهد گشت تا بلکه ناجی این تیم بحران زده شود.

برخی منابع، خبر از قرارداد یک سال و نیمه زلاتان داده بودند ولی امروز گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد که قرارداد زلاتان شش ماهه با بند تمدید یک ساله است به این ترتیب که اگر او بتواند به یک حدنصاب مشخص از حیث تعداد بازی، تعداد گل و پاس گل که در قرارداد قید شده است برسد، می تواند سال بعد نیز در میلان به فوتبالش ادامه دهد. به عبارتی حضور زلاتان برای فصل بعد تضمین شده نیست و او باید خودش را به باشگاه و هواداران اثبات کند.

همچنین دستمزد او 3.5 میلیون یورو بعلاوه یکسری بندهای متغیر است. تغییرات مالیاتی جدید در ایتالیا به وی اجازه می دهد تا بیشتر دستمزد خود را حفظ کند که برای یک مهاجم پا به سن گذاشته خبر خوبی است.

زلاتان سال 2004 بود که از آژاکس راهی یوونتوس شد و سپس بین سال های 2006 تا 2009 برای اینتر بازی کرد. او در ادامه راهی بارسا شد و تنها یک سال بعد به میلان پیوست. زلاتان سابقه دو آقای گلی در فصول 08-2007(25 گل برای اینتر) و 12-2011(28 گل برای میلان) را دارد و 4 بار اسکودتو و 5 بار سوپرکاپ ایتالیا را فتح کرده است.

اکنون باید دید بازگشت او در 38 سالگی چه سرانجامی خواهد داشت.


زلاتان ابراهیموویچ
آث میلان
لس آنجلس گلکسی

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها