چگونه جین پوش خوشتیپی باشیم؟

اینکه چگونه میتوانیم هماهنگی هایی خوبی در لباس پوشیدن با استفاده از شلوار و تیپ جین داشته باشیم از مهم ترین سوالات افراد است.

چگونه جین پوش خوشتیپی باشیم؟

به گزارش خبر فوری و به نقل از بیتوته، یکی از مهم ترین اصول شیک پوشی، هماهنگ کردن شلوار جین با لباس های مختلف است. بی شک یکی از بهترین انتخاب ها برای همراهی با شلوار های جین، بلوز مردانه اما از جنس کتان با طرح اسپرت است. در دوخت این نوع پیراهن ها از پارچه کتان چهار فصله استفاده می شود که در تمام فصول و حتی گرم ترین روزهای سال قابل استفاده می باشد.

• درز روی جیب و یقه این بلوز ها با نخ قهوه ای مخصوص جین دور دوزی می شود و به همین دلیل فرمی اسپرت تر پیدا کرده و هماهنگی بیشتری با شلوار جین دارد. این پیراهن های اسپرت بر خلاف پیراهن های مردانه کلاسیک، تنگ است و به آقایونی که اندامی ورزشی و متناسب دارند توصیه می شود.

• شلوار جین آبی تیره، انتخابی کلاسیک و شیک برای آقایان شیک پوش است. آقایانی که اندامی ورزیده دارند می توانند از شلوار جین جذب تر از نمونه های کلاسیک و راسته استفاده کنند. ترکیب رنگ روشن پیراهن و رنگ تیره جین، یکی از جذابیت های این ست است که به چشمگیر بودن آن کمک می کند.

• از هر کفش اسپرتی برای کامل کردن این ست مى توان استفاده کرد. کالج، کفش های نیمه اسپرت راحتی، پوتین و … همگی با این ست هماهنگی دارند که بهتر است به تناسب فصل با این ست همراه شوند. شلوارهاى سنگ شور و کهنه نما این روزها بازار گرمی در لباس های اسپرت دارند.

اسپرت کلاسیک

• برای کلاسیک بودن لازم نیست سراغ پیراهن و شلوارهای مردانه بروید؛ می توانید به سبک مردان دهه ۸۰ میلادی از یک ست جین استفاده کنید. انتخاب پیراهن جین با رنگ کلاسیک جین، هر چند ساده ولی نشان دهنده هوش و ذکاوت مردان شیک پوش در متفاوت و خاص بودن است. با چنین انتخابی آنها هم برازنده هستند و هم تیپی متفاوت از جریان عمومی جامعه دارند.

• استفاده از یک تی شرت سفید در زیر پیراهن جین، بخشی از انتخاب کلاسیک است که در نگاه اول کاملا جنبه تزئینی دارد ولی در روزهایی با هوای متغیر، انتخابی مناسب برای هماهنگی با روزهای سرد و گرم است. اگر به جای تی شرت سفید ساده از تی شرت های رنگی استفاده شود، بی شک از میزان کلاسیک و خاص بودن ست کاسته شده و جنبه اسپرت آن پر رنگ تر می شود.

• برای هر مردی در هر رده سنی لازم است که یک شلوار جین آبی با رنگ کلاسیک در کمد خود داشته باشد.

• شلوار جین را با کفش براق مردانه نپوشید: خیلی از آقایان این اشتباه را هنگام لباس پوشیدن انجام می دهند. در حالی که شلوار جین اصلا با کفش های ورنی براق مردانه جور در نمی آید.

• به جای آن اگر می خواهید شلوار جین تان را بپوشید بهتر است یک کفش کتانی یا حتی کفش های مردانه اسپرت را با آن ست کنید.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "بهترین سریال سال 1402" کدام بود؟