چه کسانی در مراسم معرفی رئیس جدید دانشگاه آزاد حضور نداشتند؟

امروز مراسم معرفی فرهاد رهبر به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد با حواشی برگزار شد که به عدم حضور مخالفان عزل میرزاده مثل سید حسن خمینی و  ترک محسن هاشمی در وسط جلسه از سالن می توان اشاره کرد.

چه کسانی در مراسم معرفی رئیس جدید دانشگاه آزاد حضور نداشتند؟

به گزارش خبر فوری ، مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با حضور علی اکبر ولایتی، فرهاد رهبر، علی محمد نوریان و همچنین با حضور عبدالله جاسبی رییس اسبق دانشگاه آزاد در سالن شهید مطهری ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار شد. در تغییرات جدید دانشگاه آزاد، فرهاد رهبر به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شده و علی محمد نوریان دبیر کل هیات موسس این دانشگاه شد.

مراسم امروز با حواشی نیز همراه بود سید حسن خمینی عضو هیات موسس سه نفره دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه حضور نداشت.

حمید میرزاده رئیس پیشین دانشگاه آزاد که توسط هیئت امنای این دانشگاه در تاریخ 3 اردیبهشت 96 عزل شده بود در این مراسم نیز حضور نداشت.

از چهره های سرشناس دیگری که در این جلسه حضور نداشتند می توان به عدم حضور محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و سید حسن قاضی زاده هاشمی اشاره کرد.

طی بررسی خبرنگار خبر فوری افرادی که در مراسم معارفه فرهاد رهبر حضور نداشتند همان کسانی بودند که نامه عزل میرزاده را امضاء نکرده بودند.

سید حسن خمینی / سید حسن قاضی زاده هاشمی / محمد فرهادی / حمید میرزاده

علی اکبر ولایتی، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی و عبدالله جاسبی، سه نماینده تایید شده هیات موسس در هیأت امنا هستند.

در ادامه مراسم محسن هاشمی نیز دراواسط مراسم تودیع و معارفه مراسم را ترک کرد. هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی و معاون عمران و توسعه واحد علوم و تحقیقات است که طبق شنیده ها قرار است از ابتدای مهرماه این سمت را تحویل دهد.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد؛
ولایتی: تعطیلی فله ای رشته ها هنر نیست / سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی: ۵۰ درصد ثروت دانشگاه آزاد سند ندارد

صورتجلسه عزل میرزاده توسط هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی + عکس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • نوریزاده
    0

    ای کاش محققین درپی کشف کوچک شدن مغز ها بودند ای کاش درپی کشف ضد پرازد بودن که جان انسانها رادر این کشدر بخطر می اندازد بودند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها