حسن رحیمی و کمیل قاسمی غایبان بزرگ کشتی ایران در جهانی پاریس

با ترک تمرینات اردوی تیم ملی توسط دو مدال‌آور کشتی آزاد ایران در المپیک ریو، حسن رحیمی و کمیل قاسمی غایبان بزرگ ایران در رقابت‌های جهانی 2017 پاریس خواهند بود.

حسن رحیمی و کمیل قاسمی غایبان بزرگ کشتی ایران در جهانی پاریس

به گزارش خبر فوری ؛ پس از قهرمانی رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم انتخابی تیم ملی کشتی آزاد که در غیاب حسن رحیمی دارنده مدال برنز المپیک ریو بدلیل مصدومیت بدست آمد، شورای فنی کشتی آزاد اعلام کرد رحیمی می‌تواند در دیدار انتخابی مجدد به مصاف نفرات برتر این وزن برود تا چهره نماینده ایران در مسابقات جهانی پاریس مشخص شود اما رحیمی در گفتگو با ایسنا اعلام کرد بدلیل مصدومیت توان حضور در دیدارهای انتخابی را ندارد و تنها در صورت موافقت شورای فنی می‌تواند خود را مهیای حضور در رقابت های جهانی پاریس آن هم بدون حضور در دیدار انتخابی کند.

با برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد در فاصله یک ماه مانده تا رقابت‌های جهانی پاریس، رحیمی به اردو دعوت شد اما پس از 2 روز حضور در تمرینات، بدلیل فشار ناشی از مصدومیت مینیسک پا نتوانست به تمرینات ادامه بدهد و تمرینات تیم ملی را ترک کرد تا با این اوصاف غایب بزرگ رقابت های جهانی فرانسه باشد.

در سنگین وزن نیز کمیل قاسمی دارنده مدال های نقره و برنز المپیک در حالیکه در رقابت‌های انتخابی تیم ملی مقابل یدالله محبی جوان با آتیه کشتی ایران نتیجه را واگذار کرد نیز به اردوی تیم ملی دعوت شد اما وی نیز پس از یک روز حضور در تمرینات تیم ملی اقدام به ترک تمرینات کرد تا حضور محبی در رقابت‌های جهانی پاریس قطعی شود. کمیل قاسمی نیز پیش از مسابقات انتخابی با آسیب دیدگی دست و پنجه نرم می‌کرد.

با این شرایط باید منتظر حضور قهرمانان مسابقات انتخابی، در رقابتهای جهانی پاریس بود.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها