زاهدی: رهبر یک فرد قانون‌گراست، نگران دانشگاه آزاد نباشید! / مشکلی با دولت پیدا شود، مجلس ورود می کند

رئیس کمیسیون آموزش گفت: مجلس فصل الخطاب ما بین مشکلات وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی است و این هم باید متذکر شوم که این دو نهاد هر دو قانون مدار هستند و اگر هم مشکل باشد حتما در فضای علمی و قانونی مشکل را بررسی و حل می کنیم.

زاهدی: رهبر یک فرد قانون‌گراست، نگران دانشگاه آزاد نباشید! / مشکلی با دولت پیدا شود، مجلس ورود می کند

به گزارش خبر فوری ، مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با حضور علی اکبر ولایتی، فرهاد رهبر، علی محمد نوریان و همچنین با حضور عبدالله جاسبی رییس اسبق دانشگاه آزاد در سالن شهید مطهری ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار شد. در تغییرات جدید دانشگاه آزاد، فرهاد رهبر به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شده و علی محمد نوریان دبیر کل هیات موسس این دانشگاه شد.

در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد امروز محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت.

در انتهای جلسه زاهدی در گفتگوی اختصاصی با خبر فوری در پاسخ به این سئوال که با انتخاب آقای رهبر به عنوان ریاست جدید دانشگاه آزاد اسلامی احتمال تقابلی با وزارت علوم خواهد بود یا خیر گفت: مشکلی بوجود نخواهد آمد، چراکه امورات در وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی بایستی بر پایه قانون و قانون مداری حاکم باشد.

زاهدی ادامه داد: دکتر رهبر فردی است که در حوزه مدیریت به شدت قانون گراست پس از سوی ایشان و دانشگاه آزاد هیچ کار خلاف قانون صورت نمی گیرد نگران نباشید، وزارت علوم هم دولت مردند و آنها هم پایبند به قانون هستند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در بین این دو نهاد کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی قرار دارد که می تواند در یک فضای کاملا علمی و قانونی به بررسی مشکلات و حل مسائل بپردازد و درصورت بروز مشکل حتما مجلس به مسائل بین این دو نهاد ورود خواهد کرد تا مشکل را بررسی و حل کند.

وی در پاسخ به سئوال خبر فوری مبنی بر اینکه چالش حذف کد رشته های دانشگاه آزاد توسط وزارت علوم دانشگاه آزاد را چگونه تفسیر می کنید و این مشکل چگونه حل شد، گفت: در این زمینه حرفی ندارم.

در این رابطه بیشتر بخوانید:

در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد؛
ولایتی: تعطیلی فله ای رشته ها هنر نیست / سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی: ۵۰ درصد ثروت دانشگاه آزاد سند ندارد

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • غ
    0

    زاهدی فقط گروهگراست نه برنامه گرا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها