خواننده راک روی صحنه «بانویی از اسلو»

 شهریار صیقلانی خواننده، نوازنده و آهنگساز سبک راک و متال در نمایش «بانویی از اسلو» به کارگردانی مشترک مجید رحیمی جعفری و علی اتحاد روی صحنه می‌رود.

خواننده راک روی صحنه «بانویی از اسلو»

شهریار صیقلانی نزدیک به هشت سال است فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده و از اجراهای او می‌توان به اجرا و همکاری در گروه نایما (حمزه یگانه) اشاره کرد.

او مدرس صداسازی در سبک راک، متال، جاز و بلوز است و همراه با همایون مجدزاده در گروه سرب نیز حضور دارد.

صیقلانی که پیش از این در کلاس‌های بازیگری مسعود کیمیایی شرکت کرده است، در نمایش «بانویی از اسلو» چند ترانه مشهور را بازخوانی می‌کند.

«بانویی از اسلو» به کارگردانی مشترک مجید رحیمی‌جعفری و علی اتحاد برداشتی آزاد از طرح داستانی «خانه عروسک» نوشته هنریک ایبسن است که مجید رحیمی‌جعفری ‌با دگرگونی کامل قصه، آن را به نگارش درآورده به گونه‌ای که داستان در زمان حال‌ می‌گذرد‌. این نمایش گرامیداشتی برای قصه‌های جذاب و ارجاع به فیلم‌های سینمای نوآر و نئونوآر است.

نمایش «بانویی از اسلو» از 9 مرداد ماه 1396 به تهیه‌کنندگی کتایون کیخسروی به مدت ۲۰ شب هر شب ساعت 21 در تالار حافظ روی صحنه خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین، نازنین فراهانی، سوگل قلاتیان، حسام منظور و پیام امیرعبداللهيان بازیگران این نمایش هستند و دیگر عوامل آن عبارتند از مجید قادری (طراح نور و مهندسی صدا)، هومن شیخ بشارتی (طراح صحنه)، علی اتحاد (طراحی صدا)، سارا بلبلی (طراح گریم)، محیا صالحی و نگار فعلى (طراحان لباس)، هدیه میرزاده (پشتیبانی)، مصطفی خیراندیشه (مدیر صحنه) مرتضی آکوچکیان (گرافیک دیزاین)، رامین اعلایی (دستیار‌تهیه)، علیرضا لاجورد (عکاس)، گروه نمایش آکادمی هنر (مجری طرح).

منبع: خبرفوری

34

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "بهترین خواننده سال" کدام خواننده بود؟