برانکو: بازیکنانم شخصیت تیم برنده را نشان دادند

سرمربی پرسپولیس معتقد است که بازیکنانش عملکرد خوبی برابر نفت داشتند و شایسته پیروزی در این مسابقه بودند.

برانکو: بازیکنانم شخصیت تیم برنده را نشان دادند
به گزارش خبر فوری ؛ برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی مقابل نفت و فتح سوپر جام، گفت: بازی خیلی خوبی مقابل نفت به نمایش گذاشتیم. برد قشنگی را به دست آوردیم که حاصل آن قهرمانی بود. می‌دانم نفت مشکلات زیادی دارد اما مقابل ما بازی قابل قبولی ارائه داد. ما شانس‌های زیادی ایجاد کردیم که تنها سه موقعیتمان تبدیل به گل شد اما نفتی‌ها نتوانستند موقعیتی ایجاد کنند.
او ادامه‌ داد: طبیعی است که هنوز آماده نشده‌ایم. با چهار هفته‌ تمرین، تیم آماده نمی‌شود و هنوز کار زیادی داریم. هدف ما کسب آمادگی کامل تا قبل از آغاز لیگ است. بازیکنانم نشان دادند که شخصیت برنده شدن را دارند و نشان دادند که چرا در پرسپولیس بازی می‌کنند.
سرمربی پرسپولیس همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا پاداشی برای قهرمانی در سوپر جام از سوی باشگاه در نظر گرفته شده یا نه؟ بیان‌ کرد: اطلاع ندارم و هیچ‌کس درباره پاداش سوپر جام صحبت نکرده است. حتی بازیکنان هم در این مورد از ما نپرسیدند چون تمرکز کامل‌شان روی بازی بود. بنابراین سوالی نیست که من بتوانم به آن پاسخ دهد.
او در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر این که آیا باشگاه پرسپولیس به دنبال فسخ قرارداد با بشار رسن است، گفت‌: اصلا در این مورد اطلاع ندارم و نمی‌دانم اصلا او مصدوم است یا نه. تنها می‌دانم که رسن بازیکن ما است.
برانکو درباره مصاحبه بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی دیروز (جمعه) و گلایه از وضعیت مالی، توضیح داد: این مشکلات همیشه دردسر ساز می‌شود. من می‌دانم که باشگاه تلاش زیادی برای پرداخت مطالبات بازیکنان می‌کند اما بازیکنان را هم درک می‌کنم. به‌ هر حال آنها حرفه‌ای هستند و هزینه‌های زندگی‌شان تنها از فوتبال تامین می‌شود.
او درباره مصدومیت سید جلال حسینی و بازی نکردنش در دیدار دیروز، اظهار کرد: سید جلال بازیکن خوبی است و در فصل گذشته عملکرد خیلی خوبی به نمایش گذاشت. پیش از شروع دیدار با نفت نیز قرار بود به جای مصلح بازی کند اما در گرم کردن صبح روز بازی اظهار کرد که کمرش درد می‌کند و ما نیز تصمیم گرفتیم مصلح را جایگزین او کنیم. اگر جلال حسینی بازی می‌کرد، محمد انصاری به دفاع چپ منتقل می‌شد. سید جلال امروز MRI گرفته و برای او ریسک نخواهیم کرد. اگر ریسک کنیم مصدومیتش شدیدتر می‌شود.
سرمربی پرسپولیس درباره مشکلات سربازی آدام همتی نیز، بیان‌ کرد: نمی ‌دانم مشکل او چیست. درباره سربازی‌اش را باید از طریق باشگاه و دانشگاه برای سازمان نظام وظیفه ببرد. او جزو پنج بازیکن جوان ما است و باید ببینیم که آیا می‌تواند پاسخگوی معیارهای ما باشد یا نه. به‌ هر حال پیوستن بازیکنی به پرسپولیس سخت است زیرا سطح انتظارات ما از بازیکنان بسیار بالا است. خوشحال هستیم که احمد نوراللهی به زودی برمی‌گردد و نعمتی نیز روز به روز آماده‌تر می‌شود. همچنین شجاع خلیل زاده و مصلح نیز به خوبی توانستند خود را با تیم هماهنگ کنند و منشا نیز تا شش روز دیگر تمرینات خود را آغاز خواهد کرد.
برانکو درباره حضور آدام همتی در تمرینات این تیم، بیان‌ کرد: آدام در نیم فصل دوم فصل گذشته فقط برای تست آمده بود زیرا مقیم کانادا بود. با او قرار گذاشتیم که از ابتدای فصل جدید در تمرینات ما حاضر شود و اگر توانست نظر کادرفنی را جلب کند، در تمرینات باقی بماند و ما نیز درباره او تصمیم بگیریم.
او ادامه‌ داد: ما در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با سخت‌ترین رقیبان همگروه بودیم. مقابل الریان و لخویا خوب بازی کردیم. بودجه تیم‌های العین و الاهلی را نداریم و نمی‌توانیم پنج تا ۱۰ میلیون دلار روی یک بازیکن سرمایه‌گذاری کنیم، بازیکنان ارزان هم در حد تیم ما نیستند.
سرمربی پرسپولیس در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا نگران مشکل گلزنی تیمش نیست؟ گفت‌: از دست دادن شانس گل همیشه جزو مشکلات تیم بوده است اما من دوست دارم شانس گل از دست برود تا این که اصلا موقعیت گلی ایجاد نشود. ما هر روز در تمرین حمله روی دروازه‌ را کار می‌کنیم.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها