احتمال لغو اعزام حجاج قوت گرفت/عربستان در صدور ویزای تیم دیپلماتیک ایران کارشکنی می‌کند

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به صادر نشدن ویزای تیم ۱۰ نفره وزارت خارجه برای استقرار در عربستان گفت: درصورت عدم همکاری عربستان موضوع اعزام حجاج منتفی می‌شود.

احتمال لغو اعزام حجاج قوت گرفت/عربستان در صدور ویزای تیم دیپلماتیک ایران کارشکنی می‌کند

محمدابراهیم رضایی با اشاره به دغدغه جدیدی که در اعزام حجاج به عربستان ایجاد شده است، اظهار کرد: در جریان مذاکره با عربستان مقرر شده بود تیمی 10 نفره از وزارت خارجه اوایل شوال به این کشور اعزام شوند تا امور کارگزاری را انجام دهند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارشکنی عربستان در صدور ویزای تیم دیپلماتیک ایرانی تصریح کرد: لازم است پیش از حضور حجاج ایرانی در عربستان تیمی از وزارت خارجه برای رسیدگی به امور حجاج از قبل در عربستان مستقر شده باشد اما هنوز این کشور اقدام به صدور ویزا برای آنها نکرده است.

وی گفت: اگر سعودی ها اجازه حضور این افراد در عربستان را ندهد، کارشکنی کرده و اجازه اعزام حجاج نیز داده نمی‌شود و با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

به گزارش خانه ملت، عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه وزارت امور خارجه پیگیر این موضوع است، خاطرنشان کرد: اگر این مشکل برطرف نشود باید در اعزام حجاج بازنگری شود چرا که فرصتی برای استقرار تیم 10 نفره در عربستان نمانده ضمن اینکه کمیسیون امنیت ملی نیز علیرغم تعطیلی مجلس این موضوع مهم را مورد پیگیری قرار می‌دهد.

500کاربر خبر فوری نظر دادند

مدتی پیش خبرفوری یک نظرسنجی برگزار کرد با این موضوع؛ بایدها و نبایدهای اعزام حجاج / با توجه به مواضع آل سعود، موافق اعزام حجاج به حج هستید یا نه؟بعد از این نظر سنجی بیش از 500 نظر برای سایت خبرفوری ارسال شد،نظرات کاربران خبرفوری را بخوانید تا از میزان رضایت آنها نسبت به اعزام امسال زائران به حج باخبر شوید. نظرات کاربران خبرفوری را دراین گزارش مرور کنید .

منبع: خبرفوری

34

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • زینب
    0

    ان شالله که حج کنسل شه اونا ویزا ندهند و دکتر ظریف عزیزمون هم نتونه کاری کنه الهی امین

  • علی چابوک
    0

    ان شاالله مشکل حل بشه مردم برن سرزمین وحی انجایی که خدادرقران دستورداده وتوانایی رفتن دارن اعمال حج انجام بدن خدا برای حج سوره نازل کرده پس خیلی این اعمال مهم هست نادیده نگیریم

  • کهزاد
    0

    ان شاالله که حج این فرضیه الهی با هیچ مشکلی روبرو نشه وبه خوبی انجام بشه

  • علی البر معمار پور
    0

    حسن فریبا همه را فریب داد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها