کلاه ایمنی به طور رایگان به موتورسیکلت سواران قزوین اهدا شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهین از اهدای کلاه ایمنی به طور رایگان به موتورسیکلت سواران بخش کوهین از توابع قزوین خبر داد.

کلاه ایمنی به طور رایگان به موتورسیکلت سواران قزوین اهدا شد

اسماعیل جعفری صبح چهارشنبه در حاشیه مراسم اهدای ۴۰ کلاه ایمنی به موتورسیکلت سواران بخش کوهین که در مسجد جامع حضرت ولیعصر (عج) برگزارشد، اظهار کرد: این طرح با هدف آموزش و ارتقای فرهنگ رانندگی و ایمنی راکبین موتور سیکلت بخش کوهین اجرا شد.

وی با بیان اینکه در راه‌های روستایی بیشترین آمار تلفات جانی و مالی مربوط به راکبان موتورسیکلت است، اضافه کرد: اجرای طرح ارتقا ایمنی راکبان موتور سیکلت به منظور کاستن از تلفات جانی و مالی در حوادث رانندگی پیگیری می‌شود و در طول جاده‌ها به ویژه راه‌های روستایی که از آمار بالایی برخوردار بوده، بسیار مهم و ضروری است.

کلاه ایمنی به طور رایگان به موتورسیکلت سواران قزوین اهدا شد

جعفری همچنین گفت: در این طرح مواردی همچون آشنایی موتور سواران با نحوه تردد ایمن در جاده‌ها، آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت نکات ایمنی در هنگام موتورسواری و تردد در جاده‌های استان، افزایش اطلاعات ترافیکی و پیشگیری از وقوع تصادفات و تلفات اجرا شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهین با بیان اینکه ۴۰ عدد کلاه ایمنی به موتورسواران حاضر در این طرح اهدا شد، خاطرنشان کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه استفاده از کلاه ایمنی، خطرات و آسیب‌های اجتماعی ناشی از تصادفات رانندگی به حداقل می‌رسد.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها