روزهای جهنمی میلان؛ زلاتان ناجی می شود؟

باشگاه میلان یکی از بدترین مقاطع تاریخ خود را سپری می کند و شرایط پس از شکست 5-0 از آتالانتا بحرانی تر نیز شده است.

روزهای جهنمی میلان؛ زلاتان ناجی می شود؟

یک زمانی روی پیراهن میلان زیر آرم باشگاه جمله پرافتخارترین تیم جهان دیده می‌شد. دوران طلایی که در زمان برلوسکنی برقرار بود اکنون خیلی دور به نظر می‌رسد. روسونری‌ هفت فصل پیاپی است که نمی‌توانند به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند و اکنون در رتبه دهم سری آ ایتالیا قرار دارند. آنها بیش از همه به منطقه سقوط (7 امتیاز بیشتر) نزدیک هستند تا کسب سهمیه لیگ اروپا (هشت امتیاز کمتر). این در حالی است که بازگشت به لیگ قهرمانان تقریبا بعید به نظر می‌رسد و 14 امتیاز با آن فاصله دارند.

میلان شنبه هفته جاری برابر آتالانتا یکی از سنگین‌ترین شکست‌های تاریخ 120 ساله‌اش را تجربه کرد. تیم ایتالیایی از سال 1998 با نتیجه 5-0 مغلوب نشده بود. رم در آن سال چنین شکستی را برای روسونری رقم زد.

سرمربی جدید تیم نتوانست شرایط را عوض کند. جانپائولو با کسب 9 امتیاز در هفت هفته با میلان خداحافظی کرد و جانشین او استفانو پیولی از 10 بازی تنها 12 امتیاز به دست آورده است.

انتقاد همه به تصمیم‌های گرفته شده در فصل نقل و انتقالات بوده است. بازیکنانی همچون لیائو، بن ناصر، دوارته، کرانیچ، ربیچ و تئو هرناندس به تیم پیوستند. بازیکن پیشین رئال مادرید تنها خبر خوب برای این تیم بود و اکنون چهار گل به ثمر رسانده است. دیگر بازیکنان ناامید کننده ظاهر شدند. باشگاه به جوانگرایی روی آورد اما تیم به بازیکنان با تجربه هم نیاز دارد. به همین خاطر در تلاش است تا با زلاتان ابراهیموویچ قرارداد امضا کند. بازگشت مهاجم سوئدی می‌تواند اشتیاق را به تیم برگرداند و هوادارانی که هنوز ناامید نشدند را امیدوار کند. این اتفاق رخ خواهد داد؟

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها