حال و هوای منزل پدری مریم میرزاخانی+ تصاویر

تصاویری که در ادامه مشاهده می کنید، ارسال شده یکی از مخاطبان خبرفوری است. خانه پدری دانشمند فقید ایرانی که هفته گذشته بدلیل بیماری سرطان درگذشت.

حال و هوای منزل پدری مریم میرزاخانی+ تصاویر

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • باغیرت
    9

    میرزا خانی یک مزدور خائن بود که در خدمت دولت آمریکا بود .چرا اینقدر بزرگش می کنید؟ما در ایران بالاتر از میرزاخانی داریم که گمنام هستند و هیچ ادعایی ندارند.حالا یک خائن وطن فروشی مثل میرزاخانی برای ما الگو شده

    نظرات شما -
    • امید
      0

      میرزاخانی یک نابغه ایرانی بود که به دلیل ندونم کاری های ما، مجبور شد از ایران بره. چرا به یک دانشمند ایرانی توهین می کنید؟!!!!!

    • ترانه
      1

      خیلی کوته فکری و کوچکتر از این هستی که در مورد این نابغه بزرگ که خار چشم تو و امثال تو شده نظر بدی

    • مهین
      0

      سلام مریم میرزا خانی زنی با اصالت و متین بوده ما نمیتوانیم در مورد این نابغه اینطور توهین کنیم از نطر علمی به همه خدمت کردن دائم به دانشگاه تهران رفت امد داشته بله ما کسانی داریم که از نظر استعداد کمتر از مریم نیستن اما مریم از فرصت ها درست استفاده کردن اصلا ما نمیتونیم در مورد این نابغه بزرگ حرف بزنیم

    • متین
      1

      چرند نگو مریم میرزاخانی خائنه؟ اما وطن فروشایی که از داخل ایران خاک مملکتت رو میفروشن اسمشون وطن فروش نیست ؟ تا آشغال کله هایی مث شما تو مملکت آب و نون حروم میکنن بایدم این اسطوره ها برن اون سر دنیا .مریم که مرد و رفت ولی کسی اون رو بزرگ نکرده چشمای کورتون رو باز کنید میبینید که خییییلی بزرگ بود .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها