لزوم خروج شهرک‌های صنعتی از محدودیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران بر لزوم خروج شهرک های صنعتی از محدودیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری استقرار صنایع در استان تهران با رعایت استانداردهای زیست‌محیطی تاکید کرد.

لزوم خروج شهرک‌های صنعتی از محدودیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری

محمد امامی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در تشریح روند تلاش برای حل و فصل مشکلات صنایع استان تهران گفت: به‌طور قطع به دنبال این نیستیم که محدودیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری استقرار صنایع در استان برداشته شود. این محدودیت خوبی است اما به دنبال راهکاری برای حل و فصل مشکلات صنایع هستیم.

وی افزود: راهکار این است که شهرک‌های صنعتی که مصوبه دولت دارند از این محدودیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری خارج شوند تا به این ترتیب طرح توسعه و افزایش ظرفیت صنایع این شهرک‌ها انجام شود. در همین راستا لایحه‌ای نوشته شده که با امضای استاندار تهران به هیات دولت و محیط زیست ارسال شده است البته با بندهایی از آن مخالفت شده و برگشته است. لذا در حال پیگیری هستیم. بی‌تردید این حداقل نیاز استان است تا تکالیف اشتغالی - که از سوی دولت بر عهده ما گذاشته شده است - را انجام دهیم.

امامی امین تاکید کرد: می‌خواهیم شهرک‌های صنعتی را از محدودیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری خارج کنیم و قطعا این کار را با رعایت استانداردهای زیست محیطی باید انجام دهیم.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها