ترافیک فوق‌سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: ترافیک در محورهای هراز و فیروزکوه فوق‌سنگین بوده، اما تردد وسایل نقلیه بدون گره ترافیکی ترافیک در جریان است.

ترافیک فوق‌سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری فارس، سیاوش محبی دقایقی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) اظهار داشت: در حال حاضر، ترافیک در شهرهایی که جاده‌های هراز و فیروزکوه از آن می‌گذرند، با بار ترافیک بیش از حد گنجایش مواجه است.

وی گفت: ترافیک فوق‌سنگین در شهرهای بومهن، پردیس، رودهن و فیروزکوه و منطقه گیلاوند مشاهده می‌شود و این وضع ترافیک در جاده‌های هراز و فیروزکوه نیز استمرار دارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به سنگین بودن ترافیک در محور امام رضا(ع) افزود: در جاده قدیم پردیس به تهران در محدوده جاجرود و همچنین آزادراه پردیس- تهران تردد خودروها با حجم بالا در جریان است.

محبی ادامه داد: برای کاهش بار ترافیک در آزادراه پردیس-تهران به‌صورت مقطعی گیت‌های عوارضی بازگشایی می‌شود تا از بار ترافیک کاسته شود.

وی اضافه کرد: نیروهای پلیس راهور در سطح محورها با آمادگی 100 درصدی حضور دارند و در صورت بروز گره ترافیکی، به‌سرعت مشکل رفع و جریان ترافیک روان‌سازی می‌شود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اظهار کرد: بار بازگشت مسافران بسیار سنگین است؛ اما با توجه به اینکه در محورها گره ترافیکی وجود ندارد، جاده‌ها به‌مرور در حال تخلیه وسایل نقلیه هستند.

محبی گفت: تا ساعت یک بامداد فردا، محور هراز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود؛ اما این اقدام تأثیری در کاهش بار ترافیکی نداشته و مسافران بدون در نظر گرفتن مدیریت زمان سفر، بازگشت خود را به ساعات اوج ترافیک موکول کردند که باعث وجود این حجم بالای ترافیک شده است.

وی افزود: رانندگان در صورت برخورد با ترافیک با به خرج دادن صبر و حوصله و همچنین شکیبایی رانندگی و از عبور از شانه‌های خاکی سمت راست و در طول مسیر به‌صورت جدی خودداری کنند؛ زیرا مأموران راهور در صورت مشاهده اقدام به اعمال قانون متخلفان خواهند کرد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین حقوق شهروندی توسط رانندگان به‌طور حتم کاهش بار ترافیکی و سفری بدون خطر را شاهد خواهیم بود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها