قرص‌های مشکوک در کیک به سمنان رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تأکید بر اینکه مردم باید از خرید کالا از مبادی غیررسمی خودداری کنند گفت: قرص‌های مشکوک در تعداد محدودی کیک در سطح استان سمنان مشاهده‌شده است.

قرص‌های مشکوک در کیک به سمنان رسید

نوید دانایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سالن جلسات علوم پزشکی سمنان در مورد قرص‌های یافت شده در تعدادی کیک در سطح استان سمنان اظهار داشت: تعداد محدودی کیک در استان سمنان مشاهده‌شده است که حاوی قرص بوده است.

وی افزود: خوشبختانه گزارشی مبنی بر مسمومیت یا آسیب فرد یا افرادی در استان سمنان به دست ما نرسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده از مبادی رسمی گفت: بازرسان بهداشت با همکاری سایر نهادها مبادی رسمی توزیع کیک و کلوچه را در استان سمنان موردبررسی و بازرسی دقیق قرار داده‌اند.

دانایی عنوان کرد: با توجه به بررسی‌های انجام‌شده نسبت به چرخه توزیع کیک‌ها آن‌طور که از شواهد موجود است توزیع این کیک‌ها از مبادی غیررسمی انجام و در اختیار مراکز فروش قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بررسی در مورد چرخه توزیع کیک‌ها در سطح استان سمنان همچنان ادامه دارد اظهار داشت: مردم باید در خریداری مواد غذایی دقت نظر کافی داشته باشند و خرید خود را از طریق مبادی رسمی انجام دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان داشت: مردم باید از خرید کالایی که فاقد کد بهداشتی است و یا پلمپ آن بازشده است خودداری کنند.

دانایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کنترل‌های انجام‌شده در مورد شیوع بیماری آنفلوآنزا گفت: موج اول شیوع این بیماری مهارشده است.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید نکات بهداشتی را به‌طور کامل رعایت کنند افزود: موج دوم شیوع بیماری آنفولانزا در اواخر زمستان رخ می‌دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان عنوان کرد: بیماران قلبی، کلیوی، کودکان کمتر از سه سال، سالمندان و افرادی که مبتلا به آسم هستند بیشتر در معرض خطر بیماری آنفلوآنزا هستند.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها