آنچلوتی به اورتون برود، زلاتان هم اورتونی می‌شود

دیلی‌میل می‌گوید در صورت منصوب شدن آنچلوتی به عنوان سرمربی اورتون، زلاتان ابراهیموویچ هم به این تیم خواهد پیوست تا زیر نظر کارلتو بازی کند.

آنچلوتی به اورتون برود، زلاتان هم اورتونی می‌شود

کارلو آنچلوتی، سرمربی اخراجی ناپولی این روزها در حال مذاکره با باشگاه انگلیسی اورتون برای قبول پست سرمربی‌گری این تیم است. روزنامه انگلیسی دیلی‌میل می‌گوید در صورت منصوب شدن آنچلوتی به این سمت، زلاتان ابراهیموویچ هم به باشگاه اورتون خواهد پیوست تا زیر نظر کارلتو بازی کند. زلاتان بعد از ترک لس‌آنجلس گلکسی در پایان فصل لیگ MLS آمریکا در حال حاضر بازیکن آزاد است.

بر اساس این گزارش، اورتون که بعد از اخراج سرمربی سابقش مارکو سیلوا هنوز جانشین او را مشخص نکرده در حال انجام مذاکراتی با آنچلوتی است. از سوی دیگر کارلتو که علاقه زیادی به ابراهیموویچ دارد امیدوار است در صورت شروع به کار در اورتون، او را در این تیم به عنوان بازیکن داشته باشد و ایبرا هم به بازی زیر نظر او علاقه دارد.

زلاتان در فصل 2012-2013 در پاری سن ژرمن به مدت یک فصل زیر نظر آنچلوتی کار کرده و در آن فصل که PSG موفق شد قهرمان لوشامپیونا شود برای این تیم 35 گل به ثمر رسانده است. این در حالی است که در هفته‌های اخیر شایعاتی درباره پیوستن زلاتان به ناپولی مطرح بود اما دی‌لورنتیس، رئیس این باشگاه در نهایت آب پاکی را روی دست شایعه‌پردازان ریخت و گفت چنین انتقالی انجام نخواهد شد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها