ردصلاحیت 2 داوطلب توسط هیات‌های اجرایی استان سمنان / انصراف 4 داوطلب نمایندگی در استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان سمنان از تایید اکثر قریب به اتفاق داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس در این استان خبر داد.

ردصلاحیت 2 داوطلب توسط هیات‌های اجرایی استان سمنان / انصراف 4 داوطلب نمایندگی در استان

حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از برسی هیات‌های اجرایی مراکزِ حوزه‌های انتخابیه و اخذ استعلامات مراجع چهارگانه از مجموع 157 داوطلب ثبت‌نامی تنها دو نامزد انتخابات این دوره مورد تایید قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: با پایان یافتن مهلت ۱۰ روزه‌ی هیات‌های اجرایی مراکزِ حوزه های انتخابیه چهارگانه: "سمنان ،مهدیشهر و سرخه"، "شاهرود و میامی"، "دامغان" و "گرمسار و آرادان" در امر رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پس از بررسی های قانونی و اخذ استعلامات مراجع چهارگانه، صلاحیت دو نفر از داوطلبان مورد تایید قرار نگرفت .

وی همچنین از انصراف چهار داوطلب نمایندگی این استان در این انتخابات خبر داد و خاطرنشان کرد: با احتساب استعفاها و نامزدهای ردصلاحیت شده تعداد داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات در این استان به 151 نفر رسیده است.

در مجموع 157 نفر در چهار حوزه انتخابیه این استان کاندیدای نمایندگی مجلس شده بودند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها