چشم امید فوتبال به وعده سخنگوی قوه قضاییه

سخنگوی قوه قضاییه می‌گوید در بخش‌هایی از فوتبال که به حوزه بیت‌المال بازمی‌گردد، سازمان بازرسی کل کشور وظیفه دارد موضوع را بررسی کند.

چشم امید فوتبال به وعده سخنگوی قوه قضاییه

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز (سه شنبه) در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته شده یک مقام قضایی تماس گرفته و گفته فتح‌الله‌زاده پرونده مفتوح دارد و گفته می‌شود پول سرمربی استقلال از یک شرکت پتروشیمی پرداخت شده است، گفت: بخش اول را اطلاع ندارم و نمی‌دانم چنین تماسی بوده یا خیر.

او افزود: در ارتباط با بخش دوم به باشگاه و بخش‌های دیگر کاری ندارم اما این توضیح را بدهم که امروز حوزه فوتبال یکی از حوزه‌های پرطرفدار بین قشر جوان است. اقتضا دارد که متولیان این حوزه در بخش‌های مختلف اقدامات و تدابیرشان به گونه‌ای باشد که اولاً از اموال بیت‌المال در این مسیر چیزی به هدر نرود و ثانیاً با احساسات نسل جوان و علاقمندان به فوتبال بازی نکنند.

سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: توقع داریم مسئولان در انعقاد و فسخ قرارداد به گونه‌ای پیش بروند که نه با سرمایه ممکلت و نه با احساسات طرفداران فوتبال بازی نشود. در بخشی که به حوزه بیت‌المال بازمی‌گردد، حتما سازمان بازرسی کل کشور وظیفه دارد موضوع را بررسی کند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها