کشور گران اداره می‎شود/ نهضت سخنرانی در کشور به راه افتاده است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه کشور گران اداره می‎شود این وضعیت را زیبنده نظام اسلامی ندانست و از به راه افتادن نهضت سخنرانی در کشور انتقاد کرد.

کشور گران اداره می‎شود/ نهضت سخنرانی در کشور به راه افتاده است

به گزارش خبر فوری به نقل از خبرگزاری فارس ، علی‎اصغر طهماسبی پیش از ظهر امروز در دومین کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان گلستان اظهار کرد: سیاست‎زدگی زیبنده نظام اسلامی نیست اینکه موضوعات را فقط سیاه و یا سفید ببینیم درست نیست و متاسفانه این موارد در کشور جلوه خوبی ندارد.

وی با اشاره به گرامیداشت دومین سالگرد برجام تصریح کرد: هر چه پیش می‎رویم اهمیت برجام را بیشتر حس می‎کنیم نه در ایران بلکه فراتر از موقعیت جغرافیایی ایران این موضوع مشهود است ایران بین دنیا با کشورهای متخاصم عربستان، رژیم صهیونیستی و آمریکا انشقاق ایجاد کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان به قتل هولناک آتنا اصلانی و قریشی نیز اشاره و افزود: این حادثه دردناک در کشوری که داعیه‎دار مسلمانی است حتی یک مورد هم زیاد است نباید بگذاریم که این حوادث تلخ دوباره تکرار شود.

طهماسبی بیان کرد: در دولت تدبیر و امید با وجود محدودیت‎های مالی اقدامات خوبی انجام شد در کارگروه بانوان پارک ملی بانوان و کودکان را اجرا کردیم دومین پارک در گنبدکاووس و سومین پارک نیز در علی‎آبادکتول راه‎اندازی می‎شود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی، آموزش و توانمندسازی سه مولفه اساسی است، تصریح کرد: اقدامات فکری و فرهنگی باید ابتدا از خانواده آغاز شود آموزش و پرورش نیز در این زمینه رسالت سنگینی بر عهده دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه برنامه افق 1404 با برش استانی به خوبی در حال اجرایی شدن است، ابراز کرد: متاسفانه کشور گران اداره می‎شود که این زیبنده انقلاب اسلامی نیست.

طهماسبی از بداخلاقی‎هایی که نسبت به انتشار برخی اخبار در فضای مجازی و رسانه‎ها صورت می‎گیرد انتقاد کرد و گفت: اگر نسبت به آموزش، فرهنگسازی شود و ابتدا آن را از خودمان شروع کنیم بسیاری از بداخلاقی‎ها کنار رانده می‎شود پیامبر گرامی اسلام (ص) برای مکارم اخلاق مبعوث شد و همه پیرو این مکتب هستیم.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها