فال روزانه دوشنبه‌ ۲۵ آذر ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه دوشنبه‌ ۲۵ آذر ۱۳۹۸

دوست عزیزی که ۲۵ آذر به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک، انسان بسیار خوش‌سخنی هستید و با زبان‌تان سحروجادو می‌کنید. این را ویژگی در سالی که در پیش‌رو است به فال نیک بگیرید و مشکلات را به همان‌ترتیبی که دلخواه‌تان است از سر راه بردارید. به لحاظ اراده نیز انسان بسیار مصمم و با اراده‌ای هستید و اراده شما در چند ماه آینده گره‌های مهمی از مشکلات‌تان را باز خواهد کرد. در سالی که در پیش‌رو دارید مردم‌داری را فراموش نکنید و تا می‌توانید دوستان جدیدی پیدا کنید. زندگی با شما در ماه اسفند ساز مخالف خواهد زد و در این ماه به مشکلاتی بر می‌خورید. این مشکلات ممکن است شما را ناراحت کند، اما به هر قیمتی که هست زیر بار مشکلات شانه خالی نکنید و مطمئن باشید با مشکلاتی طرف هستید که ارزش تحمل کردن دارد. شخصیتی بسیار عجول دارید و همیشه کارها را با عجله انجام می‌دهید. این رفتار در سالی که پیش روی شما است به یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف شما تبدیل می‌شود و برای اینکه متضرر نشوید، قبل از هر تصمیمی حسابی فکر کنید. شهریور سال آینده، ماه عشق و عاشقی و تفریح برای شما خواهد بود و در این ماه موقعیت‌های خوبی پیش‌روی شما قرار می‌گیرد. سالی که انتظار شما را می‌کشد را با قدرت هرچه بیشتر شروع کنید و این سال را به یکی از خاطره‌سازترین سال‌‌های زندگی‌تان تبدیل نمایید.

فروردین

امروز بیشتر از هر روز دیگری مواظب سلامتی‌ خود باشید چرا که احتمال بیماری و به‌خصوص مسمومیت غذایی وجود دارد. گرفتار مشکل مالی شده‌اید و به رغم اینکه اندوخته‌ای پس‌انداز کرده‌اید، نمی‌خواهید به این اندوخته دست بزنید و مشکل‌تان را با آن حل کنید، اما چاره‌ای برای حل این مشکل به غیر از کمک گرفتن از پس‌انداز‌تان ندارید و با این پول نگرانی‌های مالی‌تان را خاتمه دهید و مطمئن باشید که در آینده دوباره با صرفه‌جویی و تدبیر، پول خوبی پس‌انداز خواهید کرد. امروز یکی از بزرگ‌تر‌های نزدیک مانند پدر یا برادر به شما کمک می‌کند و برای همیشه قدردان او خواهید بود. رفتار ناخوشایندی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان داشته‌اید و او از دست شما حسابی دلخور است. در اولین فرصت از عشق‌زندگی‌تان دلجویی کنید و اجازه ندهید این دلخوری عمیق شود. اهل جدی گرفتن کارها نیستید و به اندازه‌ای کارهای مهم را پشت‌گوش انداخته‌اید که امروز این کارها برای شما دردسر درست کرده‌‌اند، با کارهای مهم زندگی روبرو شوید و از امروز به بعد زندگی‌ را جدی‌تر بگیرید.

اردیبهشت

اعتمادبه‌نفس زیادی دارید و به لطف این اعتماد‌به‌نفس، مشکلات زندگی را به راحتی یکی‌ پس‌ازدیگری از سر راه بر می‌دارید، این سبک‌زندگی باعث شده تا امروز کار خاصی برای انجام دادن نمانده باشد و با خیال راحت استراحت کنید. فردی که سابقه بدحسابی دارد، امروز از شما درخواست پول می‌کند، روی این فرد را زمین بیاندازید چرا که اگر به او پول بدهید، دیگر هرگز روی پول‌تان را نخواهید دید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با خرید هدیه‌ای ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه عاشق‌ شما است. انسان بسیار درستکار و صادقی هستید و عزم راسخی در انجام کارها دارید، این روحیه‌های مثبت شما امروز توسط همکاران یا اعضای منزل مورد تعریف و تمجید قرار خواهد گرفت.

خرداد

امروز جروبحثی میان شما و فردی صورت می‌گیرد و اگر از این مشاجره برحذر نباشید، روزتان خراب خواهد شد. به لحاظ روحی نیز احساس خستگی می‌کنید و حوصله نداشتید که حتی از رختخواب بلند شوید، در چنین شرایطی به خودتان مرخصی بدهید و امروز را در کنار خانواده سپری کنید تا انرژی تحلیل‌رفته خود را دوباره بازیابی نمایید. رابطه شما و یکی از اطرافیان شکرآب شده و میانه خوبی با وی ندارید، امروز دلخوری‌ها را کنار بگذارید و با این فرد آشتی کنید. روز خوبی برای مسافرت نیست و اگر سفری در پیش دارید، این سفر را به آینده موکول کنید.

تیر

روز خوبی برای معامله و انجام کارهای بانکی نیست و حساب‌و‌کتاب‌های‌تان را با دقت تمام انجام دهید، در غیر این‌صورت پول چشمگیری از کف خواهید داد. اوضاع در منزل یا محل کار به خوبی پیش نمی‌رود و پیشنهاد می‌کنیم برای حل مشکلات از دوستان‌تان کمک بگیرید. انسان خودشیفته‌ای هستید و به اشتباه‌های‌تان اعتراف نمی‌کنید. به همین دلیل با اشتبا‌ه‌های‌تان به فردی آسیب‌ رسانده‌اید و این فرد حسابی از دست شما دلخور شده است. این اخلاق را همین امروز کنار بگذارید و پای اشتباه‌هایی که در زندگی انجام داده‌اید بایستید و از این اشتبا‌‌هات درس بگیرید. فرصت خوبی برای عشقی سوزان و آتشین در انتظار شما است، این فرصت را به فال نیک بگیرید و آغوش‌تان را به روی عشق باز کنید.

مرداد

کار بدی انجام داده‌اید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان از شما دلخور شده است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و امروز در اولین فرصت دل عشق‌زندگی‌تان را به دست آورید. مشکلات مالی دست از سر شما بر نمی‌دارد و راهی به غیر از کمک گرفتن از اعضای فامیل برای شما باقی نمانده است، مطمئن باشید اعضای فامیل با کمال میل حاضر به کمک‌ کردن به شما هستند. اگر تاکنون ازدواج نکرده‌اید، امروز فرصت خوبی برای رفتن به خانه بخت سر راه شما قرار خواهد گرفت. قصد گسترش کار و تجارت خود را دارید، اما روز خوبی برای عقدقراردادهای کاری و گسترش دامنه فعالیت‌ها نیست، در نتیجه قبل از هرگونه تصمیم‌گیری، ابتدا با دوستان و نزدیکان مشورت کنید و نظر افراد حرفه‌ای را برای گسترش کار جویا شوید. علاقه زیادی به حضور در جمع ندارید و امروز فرصت خوبی دست می‌دهید تا حسابی با خودتان خلوت کنید.

شهریور

شهامت کافی برای مواجه‌شدن با مشکلات را ندارید و این روحیه شادمانی و نشاط را از شما گرفته است. به خاطر داشته باشید که ترس مادر تمام شکست‌ها است و همین امروز به‌ جای دوری کردن از مشکلات، با آنها روبرو شوید و اجازه ندهید مشکلات شما را از پا در بیاورند. امروز نیاز نیست نگران حل مشکلات منزل باشید چرا که اعضای منزل به کمک‌تان می‌آیند و در یک چشم‌به‌هم‌زدن تمام مشکلات را حل می‌کنند. فردی در محل کار یا منزل نقشه‌های شومی برای شما کشیده و قبل از اینکه این نقشه‌ها را اجرا کند، به فکر پیدا کردن این فرد باشید و نقشه‌هایش را نقش‌ بر آب کنید. امروز بعد از ظهر خبر بسیار فرخنده و خوشایندی به دست شما خواهد رسید. روز خوبی برای عاشقی است و اگر فرصت مهیا شد، دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و بیرون بروید و بعدازظهر خاطره‌انگیزی را تجربه کنید.

مهر

اگر در نزدیکان‌تان بانوی بارداری را می‌شناسید، امروز بیشتر از همیشه مواظب این خانم باشید. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش‌روی شما است و به رغم اینکه با مشکلات مالی روبرو هستید، اما اگر از هوش و ذکاوت سرشارتان کمک بگیرید، این مشکلات را به موقعیت‌های مالی و پرسود تبدیل خواهید کرد. میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان سوء‌تفاهم‌های زیادی وجود دارد و روزبه‌روز فاصله‌ شما بیشتر می‌شود. هر چه سریع‌تر صحبتی با عشق‌زندگی‌تان داشته باشید و این سوء‌تفاهم‌ها را با گفتگو و محبت از بین ببرید. همکاران یا همسایه‌ها امروز سعی می‌کنند توانایی‌های خودشان را به رخ شما بکشند، از آنجایی که توانایی‌های شما از آنها بیشتر است، اجازه چنین رفتاری را ندهید و به آنها ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. روز شلوغی را در پیش‌رو دارید و برای رفع خستگی بعدازظهر دست از کار بکشید و تفریحی که مدت‌ها است می‌خواستید به آن مشغول شوید را انجام دهید.

آبان

نفرت و انزجار وجود شما را فرا گرفته و دل خوشی از دنیا ندارید، با این سبک‌زندگی راه به جایی نخواهید برد و بیشتر از دیگران، خودتان را اذیت می‌کنید. از امروز رویکردی جدید را در پیش بگیرید و محبت را جایگزین تنفر و نفرت کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و دست به هر چیزی که بزنید طلا خواهد شد. فردی به شما آسیب وارد کرده و امروز قصد تلافی دارید، فراموش نکنید که بخشش از بزرگان است و مطمئن باشید که با تلافیِ کارِ این فرد، احساس خوبی پیدا نخواهید کرد. در عوض با این فرد صحبت کنید و به‌‌جای ادامه دعوا و مرافه، سنگ‌ها را با او وا بکنید. مدتی است که عشق کسی را در سینه نهان دارید و شرایطی برای برملاشدن این عشق مهیا نمی‌شود، امروز زمان خوبی است تا عشق‌‌ سوزان خود را با این فرد در میان بگذارید. اگر مدتی است که دنبال کار می‌گردید اما کار خوب و مناسبی پیدا‌ نکرده‌اید، دست از تلاش بر ندارید و مطمئن باشید با تلاش بیشتر، به‌زودی کار خوب و شایسته‌ای پیدا خواهید کرد. کارهای عقب‌مانده زیادی دارید و امروز بهترین زمان برای انجام این کارها است.

آذر

به لحاظ جسمی حال خوشی ندارید و بهتر است بیشتر مواظب خودتان باشید، چرا که خطر بیماری در کمین است. امروز قرار است برای خرید منزل بیرون بروید، در این خرید حواس‌تان را خرج کنید چرا که احتمال ولخرجی و خرید چیزهای گران قیمت وجود دارد و پولی که به هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را به راحتی از دست ندهید. قرار است تغییراتی را در منزل انجام دهید اما برای این تغییرات با دیگر اعضای خانه صحبت نکرده‌اید و بهتر است قبل از هرگونه تغییری، نظر اهل منزل را جویا شوید. امروز احتمال ایجاد جروبحثی میان شما و یکی از همکاران یا همسایه‌ها وجود دارد، این جروبحث را جدی نگیرید و اجازه ندهید صحبت‌هایی که ردو‌بدل می‌شود روز شما را خراب کند. روز بسیار خوبی برای عشق‌و‌عاشقی است و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

دی

مدت زیادی است که نگرانی‌ها دست از سر شما بر نمی‌دارند و یک خواب راحت نداشته‌اید، امروز این نگرانی‌ها به پایان می‌رسد و روزی بسیار خوب و بدون نگرانی را تجربه خواهید کرد. برای اینکه دوباره این نگرانی‌ها بر سر شما آوار نشود، بهتر است سبک‌زندگی خود را عوض کنید و رویکردی جدید به زندگی در پیش بگیرید. برای گسترش کسب‌و‌کار و تجارتی که به آن مشغول هستید، امروز پای صحبت همکاران قدیمی و با تجربه بنشینید، این همکاران توصیه‌های سودمندی به شما خواهند کرد که انجام آنها درآمد بیشتری را روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد کرد. اعضای منزل درخواست‌های مختلفی از شما داشته‌اند اما به هیچ‌کدام از این درخواست‌ها پاسخ نداده‌اید، امروز وقتی را برای رسیدگی به کارهای اهل منزل کنار بگذارید و دل آنها را بدست آورید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز بعد از ظهر شرایطی داغ و آتشین را برای عاشقی تجربه خواهید کرد.

بهمن

امروز اندرز قدیمی‌ها را که گفته‌اند عقل سالم در بدن سالم است را آویزه‌ گوش‌تان کنید و بیشتر مواظب سلامتی‌ خود باشید. به لحاظ مالی شرایط خوبی ندارید و این قضیه باعث شده تا اطرافیان و به‌خصوص بزرگ‌ترهای فامیل شما را به پس‌انداز و صرفه‌جویی تشویق‌ کنند. مطمئن باشید بزرگان فامیل صلاح شما را می‌خواهند و با پس‌‌انداز و صرفه‌جویی، هرگز روی مشکلات مالی را نخواهید دید. امروز بعدازظهر دوستان یا آشنایان سری به منزل شما می‌زنند و لحظه‌های خوبی را در کنار هم تجربه خواهید کرد. مدتی است که به فکر اجرای کار جدیدی هستید و امروز بهترین زمان برای انجام این کار به نظر می‌رسد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت خواهد کرد که قدردان زحمات‌‌تان است و هر کاری که از دستش برای خوشبختی شما بر بیاید را انجام خواهد داد.

اسفند

اصلاً مواظب سلامتی‌ خود نیستید و این قضیه باعث شده سلامت‌تان به خطر بیافتد و احتمالاً از مشکل قلبی رنج می‌برید. از همین امروز تصمیم به تغییر سبک‌زندگی‌تان بگیرید و دور خوراکی‌هایی که برای سلامتی شما ضرر دارد را خط بکشید. امروز یکی از دوستان یا آشنایان به شما سر می‌زند و خاطره‌های خوش قدیم را با هم زنده خواهید کرد. روز خوبی برای حضور در بیرون از منزل نیست و اگر کار خاصی ندارید، بهتر است امروز را در منزل بمانید و به انجام کارهای عقب‌افتاده مشغول شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان کاری انجام داده و این کار نگرانی‌ زیادی برای شما به دنبال داشته است، دلیل نگرانی خود را با عشق‌زندگی‌تان مطرح کنید و برای از بین بردن این نگرانی‌ها از وی کمک بگیرید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها