جزئیاتی تازه از بازداشت حسین فریدون / قرار صادره برای برادر رئیس جمهور 50 تا 60 میلیارد تومان است

اعلام بازداشت حسین فریدون، برادر رئیس جمهور بمب خبری نشست دیروز سخنگوی قوه قضائیه بود. با اینکه غلامحسین محسنی اژه ای جزئیاتی از بازداشت او نگفت، اما حالا برخی رسانه ها به گمانه زنی درباره ناگفته های بازداشت او پرداخته اند.

جزئیاتی تازه از بازداشت حسین فریدون / قرار صادره برای برادر رئیس جمهور 50 تا 60 میلیارد تومان است

به گزارش خبر فوری ، در همین راستا خبرگزاری فارس نوشته است که با توجه به حجم اتهام قرار صادر شده از سوی شعبه رسیدگی کننده چیزی در حدود 50 تا 60 میلیارد تومان خواهد بود چراکه با بررسی های صورت گرفته درخصوص میزان وثیقه مشخص شد برخی منابع مطلع مدعی اند که اتهامات وارده به حسین فریدون که البته هنوز اثبات نشده است در مجموع بیش از 50 میلیارد تومان است.

گفتنی است؛ تنها چند روز از تعطیلات فروردین سال جاری گذشته بود که خبری مبنی بر احضار و تحقیق از حسین فریدون بر سر زبان ها افتاد. چندی گذشت تا اینکه تنها 5 روز مانده به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری سخنگوی قوه قضاییه در مصاحبه ای عنوان کرد که برخی ها تهدیده کرده اند که اگر فلان آقا احضار شود جنگ به راه خواهد افتاد اما دستگاه قضایی بدون اعتنا به این اعلان جنگها آنها را احضار کرده و تحقیق کرده است.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی
    0

    سلام، ما از حامیان دکتر روحانی هستیم، ولی باید عرض کنم که اگر اتهام برادرش ثابت شود و آقای روحانی از برادرش حمایت کند و یا در روند پرونده دخالت کند باید جوابگو مردمانی باشد که بهش رأی دادند و حامی اش بودند، و همچنین در درگاه خداوند مسؤل خواهد بود...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها