این افراد به احتمال زیاد در لیست اصولگرایان تهران هستند / گمانه‌زنی از سهم هر کدام از جریان‌ها

هرچه به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم مناسبات سیاسی پیش رو آشکارتر می‌شود و آرام‌آرام زمزمه‌های لیست‌های جناح‌های سیاسی معلوم می‌شود.

این افراد به احتمال زیاد در لیست اصولگرایان تهران هستند / گمانه‌زنی از سهم هر کدام از جریان‌ها

به گزارش خبر فوری ، بعد از پایان ثبت‌نام داوطلبی نامزدهای مجلس، جلسات شورای وحدت اصولگرایان به‌صورت فشرده‌ای در حال برگزاری است؛ در این جلسات نمایندگان طیف‌های مختلف و برخی شخصیت‌های موثر اصولگرایان حضور دارند. گویا یکی از چالش‌برانگیزترین بحث‌ها فعلا اختلاف میان جبهه پایداری با جریان محمدباقر قالیباف است اما جدای از این بحث‌های پرچالش سیاسی آنچه به‌عنوان یک دستورکار ویژه در جلسات شورای وحدت مطرح است، انتخاب افراد برای حضور در لیست است.

از قرار معلوم تا اینجای کار سهمیه‌هایی برای بعضی طیف‌ها و جریان‌های اصلی حاضر در انتخابات در نظر گرفته شده است. خبرنگار ما مطلع شده است که همچنان بحث‌هایی درباره تعداد این سهمیه‌ها وجود دارد و چانه‌زنی در این خصوص ادامه دارد. همچنین در گفت‌وگوهایی که با چند چهره نزدیک به شورای نیروهای انقلاب داشته است به لیستی از افرادی که تاکنون بیشترین شانس قرار گرفتن در فهرست نهایی اصولگرایان در تهران را دارند، دست یافته است که ادامه این لیست را مشاهده می‌کنید.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • تربت
    0

    آقایان اصول گردد ....انتخابات را چند ماهی عقب بیاندازید ..تا مردم از خش وخاشاک .آشوبگر.اغتشاشگران..فریب خورده بیرون بیایند تا بشوند مردمی با بصیرت.وفهیم .باشعور تا یکدفعه تسمه تایم پاره می کنند

    نظرات شما -
    • آرش
      0

      صف مردم از اوباش جدا بوده و هست .. نیازی به تعویق یا تحمیق نیست. به شخصه در اطرافیانم افراد زیادی را می شناسم که هیچ نسبتی با نظام و حاکمیت ندارند، اما حاضر نیستند یک زباله در خیابان بریزند چه برسد به آتش سوزی و سلب امنیت! اوباش اوباشند، مردم مردم. شما کدام طرفید؟!

  • آنا
    0

    کی غلط زیادی درباره رائفی پور کرده عقده ایهای حسود. کانال خبر فوری چشم دیدن رائفی پور رو نداره.

  • آنا
    0

    به این رئیس ستاد امر به معروف بگین بیاد با رائفی پور، تا استاد با خاک یکسانش کنه

  • آنا
    0

    آبگوشت مفتاح و کانال خبر فوری و حامی جیره خوارش هست، تا کور شود هر آنکه نتواند دید، ایشالا همتون ساقط میشین به لطف امام زمان، جوابتون با امام زمان.

  • آنا
    0

    اگه جرات دارین زیر پیام رائفی پور آزاد بذارین تا مردم نظر بدن و با خاک یکسانتون کنند، کانال جیره خوار حسود، حتما ریگی به کفشتون هست که اینقدر دشمنش هستین طرح های جوجه کبابی حامی های شما مملکت رو به فنا داده.

  • عدالت
    0

    درود بر اصول گرایان

  • حسن غریب مدینه
    0

    خواهشا احمدی نژاد رو قاطی اصولگرایان نکنید اصولگرایان واقعی عبارتند از در راس دکتر قالیباف آقای رئیسی آقای میرسلیم ودکتر جلیلی گل سرسبد دکتر قالیباف : سیزدهمین شهرداربرتر جهان به گفته آقا فردی جهادی وانقلابی رو انتخاب کنید از این واضح تر

  • رضا
    0

    هر کس که در انتخابات نامزد شود واقعا شجاع است چون در این انتخابات و به خصوص انتخابات ریاست جمهوری بعدی مشارکت مردمی بسیار بسیار پایین خواهد بود تا جایی که احتمالا از جانب دیگران این رای را ملاک مشروعیت یا عدم مشروعیت نظام خواهند دانست

  • یکی
    0

    رای بی رای فقط همین

  • مه شکن
    0

    امان از بازی به اصطلاح سیاست مداران و عوام بیسواد سیاسی .

  • محمد
    0

    با عرض ادب واحترام سلام،جناب آقای دکتر علی مطهری،اینجانب محمدهادی قربانی،فرزند اکبر،من ۳۰سال سن دارم، چندین سال نامزد دارم،ولی بعلت مشکلات مالی (اجاره نشینی و کارگری)نمی توانم ازدواج کنم مدتی هم هست،بعلت گران شدن مصالح ساختمانی_ کار،کارگری هم کم شده،من نیز فن خاصی جز کارگری بلد نیستم،اطرافیانم هم توان مالی کمک به من را ندارند تا ازدواج کنم،ضامن برای وام هم ندارم بخاطر که درآمدم کم،تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم،شاید فرجی شد خواهشمندم اگر امکانش هست به من کمک مالی شود تا از فکر و سردرگمی دربیام ازدواج و زندگی بهتری کنم مدتی هست اجاره خونه برام مشکل بزرگ شده،اگر حتی به اندازه اجاره خونه به من کمک مالی کنید،یه مشکل از مشکلات بزرگ من را حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به شخصی بگم چند ماهی باز اجاره خونه زیاد شد برعکس کار هم کم شده، بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکم نکردن. .شماره تماس من ۰۹۳۳۶۱۶۶۴۷۷ مجبور نبودم شماره عابرم نمیفرستادم،شماره عابر بانک سپه(۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲)بنام محمدهادی قربانی. تو راخدا کمک کن موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها