خیابان‌های نیروی هوایی و امامت میزبان نمایش شهر بدون زباله

همزمان با اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر، نمایش «شهر بدون زباله» در خیابان های سی متری نیروی هوایی و امامت به معرض دید شهروندان در آمد.  

خیابان‌های نیروی هوایی و امامت میزبان نمایش شهر بدون زباله

در راستای سیاستهای کلان شهردار تهران مبنی بر بازگرداندن حیات شهری، کاهش هزینه های جاری و ارتقاء سطح کیفیت زندگی شهروندان، روز های چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته، اجرای طرح نگهداشت شهر در محدوده ی منطقه ۱۳ در دستور کار قرار دارد.

طرح فوریتی نگهداشت شهر با توجه به بررسی پیام های ۱۳۷ و ۱۸۸۸، بازدید های میدانی و ملاقات مردمی با فعالیت کارگران و استفاده از امکانات و ماشین های تخصصی در محدوده ناحیه ۳ اجرایی شد.

این طرح در کلیه آیتم های مرتبط با خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی در حیطه فضای سبز (هرس درختان، کاشت نهال نارنج و نشا های مناسب)، خدمات شهری (لایروبی انهار، تخلیه حوضچه های زباله گیر، شستشوی مخازن)، زیباسازی (حذف زوائد فیزیکی)، ساماندهی(لانه کوبی و مبارزه مکانیکی با موش)، پسماند (آموزش شهروندی در بحث تفکیک پسماند و اهدای جوایز به خانواده های فعال)، محیط زیست، لکه گیری و روکش آسفالت معابر و نصب و رفع علائم ترافیکی و تابلو های راهنمای مسیر و ایستگاه های اتوبوس به مرحله اجرا درآمد.

همچنین، با توجه به اجرای نمایش بدون شهر بدون زباله، مردان نقره ای با اجرای حرکات نمایشی و توزیع بروشور، شهروندان را به داشتن شهری پاک و بدون زباله از طریق تفکیک پسماند تشویق کردند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها