رسم‌های عجیب یک قبیله از پختن بقایای اجساد تا قطع انگشتان زنان!

تصاویری به تازگی منتشر شده است که زندگی روزمره و رسومات عجیب اعضای یک قبیله دورافتاده موسوم به

رسم‌های عجیب یک قبیله از پختن بقایای اجساد تا قطع انگشتان زنان!

اعضای دهکده بالیم در رسمی عجیب اقدام به پختن بقایای جسد اجداد خود می‌کنند.


در این عمل عجیب بقایای جسد ابتدا با یک روغن خوشبو که از چربی خوک به‌دست آمده است آغشته و سپس روی دود قرار داده می‌شود. آنها به گفته خود این عمل را برای حفظ بقایای اجداد خود و به‌صورت روزانه انجام می‌دهند. یکی از تصاویر مومیایی متعلق به مردی با نام " ویمونتوک مابِل" است که حدود ۲۵۰ سال پیش می‌زیسته و ۲۵ زن داشته است. او در زمان حیات خود رئیس این قبیله بوده است.
این تصاویر حیرت‌انگیز توسط یک عکاس ماجراجوی ایتالیایی با نام "جیانلوکا چیودینی" تهیه شده است. او ۴۱ روز را برای پیدا کردن این قبیله که در کوهستان زندگی می‌کنند وقت صرف کرده است. بنا به گفته جیانلوکا مردمان دنی، در حالی که هفت مومیایی را در این دهکده نگهداری می‌کنند اما تنها دو مومیایی را به افراد غریبه نشان می‌دهند.

رسم عجیب و باورنکردنی دیگر اعضای این قبیله بریدن انگشتان دست زنان است. طبق رسم این قبیله انگشتان زنان با فوت یکی از اعضای خانواده و بستگان او باید بریده شود.

تصویر، زنی سالخورده را نشان می‌دهد که به نشانه مرگ شش نفر از بستگانش شش انگشت دست او بریده شده است. بنا به اعتقاد اعضای این قبیله بریدن دست زنان یک سمبل و نشان‌دهنده سوگوار بودن آنها است.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • بی نام
    0

    دیواااانه ها

  • ایران ش
    0

    وای خدایا شکرت که ما ایرانی هستیم حد اقل این رسم های فلاکت بار رو نداریم یکی پیدا نمیشه بره به اینها بگه قرن بیست و یکم هستیم واقعا بعضی نقاط دنیا زنان رو چی فرض می کنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها