پشت پرده تعارفات جدید روحانی و عارف / رئیس جمهور: امیدواریم همچنان از همکاری متقابل با اصلاح‌طلبان بهره مند شویم

درحالیکه به تازگی انتقادات اصلاح طلبان نسبت به عملکرد دولت حسن روحانی بالا گرفته و با مجادله محمدرضا عارف و حسام الدین آشنا به اوج خود رسیده است، حسن روحانی در نشست کمیته تعامل شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، بر همکاری با این طیف سیاسی تاکید کرده است.

پشت پرده تعارفات جدید روحانی و عارف / رئیس جمهور: امیدواریم همچنان از همکاری متقابل با اصلاح‌طلبان بهره مند شویم

به گزارش خبر فوری ، به نظر می رسد که با نزدیک شدن به موعد معرفی اعضای کابینه جدید، اصلاح طلبان فشار خود بر روحانی را افزایش داده اند. در همین راستا محمدرضا عارف از روحانی به سبب فراموش کردن نقش اصلاح طلبان در پیروزی اش در انتخابات گلایه کرده است. ( اینجا بخوانید)

با این حال حسن روحانی در نشست با اصلاح طلبان سعی کرده این اختلافات را کمرنگ نشان دهد و در همین راستا گفته « امیدوارم بتوانیم دولتی کاراتر به مردم و مجلس شورای اسلامی معرفی کنیم و کماکان از همکاری متقابل با اصلاح‌طلبان در همه زمینه‌ها بهره‌مند شویم.»

در خبری که ایسنا از این دیدار منتشر کرده، آمده است: «در این دیدار دکتر محمدرضا عارف، رئیس شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری و پیروزی قاطع و ارزشمند روحانی، گفته، مردم فهیم ایران اسلامی با حضوری گسترده و حماسی در انتخابات شرکت کردند که این حضور نشان داد مردم نسبت به تعیین سرنوشت خود و جامعه احساس مسئولیت می‌کنند. وی همچنین نقش اصلاح‌طلبان در حمایت از نامزدی دکتر روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را کم‌نظیر و بسیار موثر دانست و بر ضرورت همکاری متقابل حامیان رئیس جمهور و فراکسیون امید با دولت در آینده و ادامه رایزنی در زمینه‌های مختلف، تاکید کرد.»

با وجود تعارفاتی که عارف و روحانی در جریان این نشست نسبت به هم ابراز داشته اند، به نظر می رسد در پس پرده، اختلافات میان اصلاح طلبان و دولت بر سر ترکیب کابینه جدید همچنان ادامه دارد. مگر آنکه روحانی به سهمی که گفته می شود اصلاح طلبان از او مطالبه کرده اند، تن داده باشد.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها