واکنش پلیس بارسلون به تعویق احتمالی ال کلاسیکو

به نظر می رسد این بار برنامه ای در مورد تعویق دیدار بارسلونا و رئال مادرید وجود ندارد.

واکنش پلیس بارسلون به تعویق احتمالی ال کلاسیکو

با بیانیه امروز پلیس کاتالونیا، هواداران بارسا و رئال می توانند نسبت به برگزاری ال کلاسیکوی حساس هفته آینده اطمینان داشته باشند. موسوس، نیروی پلیس کاتالونیا قول داده است تا در دیدار بارسلونا و رئال مادرید در استادیوم نیوکمپ در تاریخ 18 دسامبر، امنیت را تامین کند. در حالیکه یک هفته تا این دیدار حساس باقی مانده، اخبار زیادی در مورد احتمال بروز نا امنی و حتی انتقال این دیدار به یک استادیوم دیگر مطرح شده، اما پلیس کاتالونیا اطمینان داده که ورود دو تیم به نوکمپ و وضعیت مناطق اطراف ورزشگاه از سوی آنها کنترل می شود.

موسوس حتی اعلام کرد که این مسابقه که ابتدا قرار بود در تاریخ 26 اکتبر برگزار شود، باید در همان تاریخ اصلی آن انجام می شده و دلیلی برای تعویق آن وجود نداشت.

موسوس اعلام کرد که هر اتفاقی در ورزشگاه رخ می دهد بر عهده باشگاه بارسلونا است، اما آنها اطمینان می دهند که این باشگاه در حال تلاش برای تامین امنیت است. این اتفاق در حالی رخ داده که در روزهای اخیر گروه های جدایی طلب با انتشار بیانیه هایی مدعی شدند قصد دارند در روز برگزاری دیدار بارسلونا و رئال مادرید دست به تظاهرات بزنند و به همین دلیل اخباری در مورد احتمال لغو دوباره این بازی حساس منتشر شده بود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها