ورود امباپه به باشگاه 100تایی‌ها در بیست‌سالگی

کیلیان امباپه با گلی که دیشب در بازی پاری سن ژرمن مقابل گالاتاسارای به ثمر رساند در 20سالگی آمار گلهای باشگاهی‌اش در رده بزرگسالان را به عدد صد رساند.

ورود امباپه به باشگاه 100تایی‌ها در بیست‌سالگی

امباپه ستاره جوان فرانسوی پاری سن ژرمن در دقیقه 63 بازی دیشب این تیم مقابل گالاتاسارای موفق شد گل چهارم تیمش را به ثمر برساند. بازی‌ای که در نهایت با پیروزی 5-0 PSG مقابل ترکیه‌ای‌ها به پایان رسید تا این تیم فرانسوی به عنوان صدرنشین گروه خود با اقتدار راهی دور بعدی لیگ قهرمانان شود.

اما این گل برای امباپه علاوه بر نقشی که در پیروزی تیمش داشت، از نظر شخصی هم بسیار مهم بود. پدیده جوان 20ساله پاری سن ژرمن با این گل به رکورد 100 گل باشگاهی در رده بزرگسالان رسید. رکوردی که برای او با این سن و سال بسیار عالی است و همانطور که انتظار می‌رود نوید آینده‌ای درخشان برای او دارد.

امباپه تا این لحظه در رده بزرگسالان موفق شده سه بار فاتح لوشامپیونا، لیگ دسته برتر فرانسه شود؛ یک بار با موناکو و دو بار با پاری سن ژرمن. او همچنین سابقه قهرمانی در جام حذفی فرانسه را دارد. از این صد گل، امباپه در 103 بازی خود با پیراهن PSG 73 گل به ثمر رسانده و در 60 بازی‌اش برای موناکو هم 27 بار گلزنی کرده است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها