گریزمان و توضیح درباره دلایل ترک اتلتیکو مادرید

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا، مدعی شد که بردن جام لیگ قهرمانان اروپا، دلیل جدایی او از اتلتیکو مادرید نبوده است.

گریزمان و توضیح درباره دلایل ترک اتلتیکو مادرید

آنتوان گریزمان در تابستان و پس از کش و قوس های فراوان از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست. این ستاره فرانسوی رفته رفته عملکرد بهتری در ترکیب بلوگرانا ارائه می دهد و طی هفته های اخیر هماهنگی خوبی در خط حمله بارسلونا بین او ، لیونل مسی و لوئیس سوارز شکل گرفته است؛ موضوعی که هواداران بارسلونا را به آینده امیدوار کرده است.

گریزمان اما در مصاحبه جالب مدعی شده که دلیل ترک اتلتیکو مادرید توسط او کسب جام ها نبوده است. او در این باره گفت: " من هرگز اتلتیکو مادرید را به خاطر کسب جام لیگ قهرمانان اروپا و یا جام های دیگر درک نکردم. من از اتلتیکو مادرید جدا شدم چرا که قصد داشتم که یک شیوه و فلسفه جدید را تجربه کنم. اتلتیکو هر ساله مدعی کسب جام لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا است و من برای کسب جام بیشتر آنجا را ترک نکردم. "

گریزمان در ادامه گفت: " من دوست داشتم که یک موقعیت جدید با هم تیمی های جدید را تجربه کنم. هنوز نتوانستم در پست جدید خود به شکلی که باید با لوییس، لئو و هافبک های تیم هماهنگ شوم. من یک انسانِ خجالتی هستم که کمتر با دیگران صحبت می کنم اما قطعاً همه چیز به مرور زمان درست خواهد شد. فکر می‌کنم که با گذشت زمان شناخت خوبی از لئو و لوئیس پیدا خواهم کرد. ما قبل از این با هم شام خورده ایم و روابط مان به مرور بهتر می‌شود. "

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها