قاتل آتنا در ملاءعام اعدام می شود

رییس دادگستری استان اردبیل گفت:حکم قاتل آتنا در ملاءعام اجرا می‌شود.

قاتل آتنا در ملاءعام اعدام می شود

به گزارش خبرفوری ،حجت الاسلام محمدعلي قاصدي،رییس دادگستری استان اردبیل افزود: در صورت حکم دادگاه، اعدام قاتل آتنا در پارس آباد اردبیل در ملاءعام اجرا می شود.تازه ترین خبرها از پرونده آتنا را در ادامه می‌خوانید.

پلیس به‌دنبال سر گمشده در پرونده قاتل آتنا

قاتل آتنا کوچولو در تازه‌ترین اعترافاتش پرده از راز قتل ۲زن به‌خاطر سرقت‌ طلاهایشان برداشت.جسد یكی از قربانیان پیدا شده و مأموران روز پنجشنبه برای پیدا كردن سر قربانی دیگر به حفاری در نزدیكی خانه قاتل پرداختند.
پس از دستگیری قاتل آتنا كوچولو و اعتراف وی به قتل هولناك او، كارآگاهان پلیس با این فرضیه روبه‌رو شدند كه قاتل سنگدل احتمالا جنایت‌های دیگری هم رقم زده است. این بود كه بررسی‌ها درخصوص پرونده‌های جنایی مربوط به سال‌های قبل آغاز شد و در این میان مأموران با 2پرونده روبه‌رو شدند كه با گذشت ماه‌ها هنوز سر به‌مهر باقی مانده بود.یكی از پرونده‌ها مربوط به 29فروردین سال گذشته بود. آن روز مأموران پلیس شهرستان پارس‌آباد استان اردبیل باخبر شدند جسد یك زن جوان در نزدیكی این شهر پیدا شده است. جسد این زن در داخل چاه فاضلاب افتاده بود كه با حضور ماموران، از داخل چاه بیرون كشیده و به پزشكی قانونی منتقل شد. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد كه او خفه شده و پس از آن طلاها و پول‌هایش سرقت شده است. تحقیقات برای شناسایی عامل جنایت به جایی نرسید تا اینكه با دستگیری قاتل آتنا این احتمال مطرح شد كه وی عامل این جنایت بوده است. به این ترتیب بازجویی از او ادامه یافت و قاتل سنگدل به قتل این زن اعتراف كرد.

دومین پرونده اما مربوط به كشف جسد سوخته‌ای در شهرك فجر پارس‌آباد است. سوم خرداد سال93 ساكنان این محله در تماس با پلیس خبر از پیدا شدن جسدی سوخته در ورودی مسیر مسجد حضرت زهرا(س) دادند. با حضور مأموران مشخص شد كه جسد متعلق به یك زن است كه به‌طور كامل سوخته. این در حالی بود كه طبق تحقیقات پزشكی قانونی معلوم شد جسد بدون سر بوده است. در چنین شرایطی تحقیقات برای كشف راز جنایت ادامه یافت تا اینكه قاتل آتنا به ارتكاب این جنایت هم اعتراف كرد.

به گزارش همشهری، او مدعی شد كه پس از قتل این زن، سر او را در جایی نزدیكی خانه‌شان دفن كرده بود كه روز پنجشنبه و به‌دنبال اعترافات او، مأموران با تجهیزات كامل راهی این محل شدند و شروع به حفاری آنجا كردند. به گفته دادستان پارس‌آباد، جست‌وجوها برای پیدا كردن سر این زن ادامه دارد و این درحالی است كه بازجویی از متهم در اداره آگاهی در حال انجام است.

منبع: خبرفوری

34

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • عرفان محمدی
    0

    سلام آخه گناه هستش جلوی مردم اعدامش کنن...زشته به خدا...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها