جریمه نقدی برای انگاپت

ستاره ملی والیبال فرانسه در لباس زندان(ویدئو)

دادگاه برزیل بازیکن فرانسوی و متخلف تیم والیبال زنیت‌کازان را به پرداخت جریمه محکوم کرد.

ستاره ملی والیبال فرانسه در لباس زندان(ویدئو)

تیم والیبال زنیت‌کازان روسیه در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به میزبانی برزیل عنوان سومی را به دست آورد. اروین انگاپت، ستاره فرانسوی والیبال یکی از بازیکنان این تیم بود که بعد از اتمام مسابقات توسط پلیس محلی بلوهورزونته بازداشت شد.

به گفته پلیس محلی، اروین انگاپت 28 ساله متهم به آزار جنسی بوده و به زندان نلسون هونگریا منتقل شده است. براساس شکایتی که از انگاپت شده، این بازیکن متهم به آزار جنسی زنی 29 ساله است، اما ستاره والیبال فرانسه معتقد است که سوتفاهم شده و وی قربانی را با یک آشنا اشتباه گرفته است.

سخنگوی پلیس گفت که انگاپت پس از اتفاقی که رخ داده از شاکی، عذرخواهی کرد، اما این عذرخواهی مورد تایید آن زن قرار نگرفته است. طبق قانون برزیل، افراد محکوم به آزار جنسی به 5 سال زندان محکوم می‌شوند.

کاروان والیبال زنیت کازان روز گذشته برزیل را بدون انگاپت به مقصد روسیه ترک کرد. این بازیکن در برزیل ماند تا دادگاه‌اش برگزار شود. برونو رزنده، پاسور برزیلی تیم والیبال لوبه که تیمش عنوان قهرمانی رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را هم کسب کرد برای همبازی سابق خود در تیم مودنا یک وکیل برزیلی استخدام کرد تا پرونده انگاپت زودتر بسته شود.

دادگاه بررسی به تخلف بازیکن فرانسوی سرانجام برگزار شد و قاضی فابیانا کاردوسو گومز اعلام کرد که انگاپت باید مبلغ 10 هزار یورو برای آزادی‌اش پرداخت کند.

منبع: فارس

2034

حجم ویدیو: 1.42M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها