فال روزانه چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸

دوست عزیزی که ۲۰ آذر به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک، سالی که در پیش‌رو دارید سال خوبی برای شما خواهد بود به شرط اینکه از همین ابتدای سال عزم‌تان را برای حل مشکلات جزم کنید و باخودسازی و آگاهی از توانایی‌هایی که دارید، پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری بالا بروید. در سال تولدتان انسان‌دوستی و کمک به دیگران را سرلوحه کار قرار دهید، اما حواس‌تان باشد که در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال آینده در کمک به دیگران زیاده‌روی نکنید و هوای خودتان را هم داشته باشید. تابستان سال آینده با فردی آشنا خواهید شد و این آشنایی زندگی شما را دگرگون می‌کند. به لحاظ کاری در ماه‌های پاییز سال آینده سر شما شلوغ می‌شود و برای حل مشکلات و انجام‌دادن کارها از هوش و ذکاوت ذاتی خود کمک بگیرید. در چند ماه باقی‌مانده به پایان سال تولدتان، تلاش‌های‌ شما به بار خواهد نشست و مهر و محبت دوستان و آشنایان به شما بیشتر می‌شود.

فروردین

امروز با مشکلی غیرمنتظره و دشوار روبرو خواهید شد، از آنجایی که انتظار این مشکل را ندا‌شته‌اید، احتمال دارد که از کوره در بروید و تصمیم‌های نادرستی بگیرید، در نتیجه بهتر است جوانب مختلف این مشکل را از هر لحاظ بررسی کنید و پس از مدتی صبر و تفکر، بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید. امروز موقعیت جدیدی در زندگی برای شما ایجاد می‌شود و این موقعیت فایده‌های بسیاری برای شما خواهد داشت که یکی از این فایده‌ها، سود و پولی است که نصیب‌تان می‌شود. بعد‌از‌ظهر امروز عشقی آتشین به جان شما می‌افتد و تمام فکر و ذکرتان را مشغول می‌کند. کارهای عقب‌مانده‌ای دارید اما غم به دلتان راه ندهید چرا که همکاران یا اعضای فامیل بدون اینکه از آنها درخواست کمک کرده باشید، برای انجام کارهای عقب‌افتاده دست یاری به سمت شما دراز خواهند کرد.

اردیبهشت

امروز با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوید و بهتر است هرچه سریع‌تر برای حل این مشکلات فکری بردارید. حواس‌تان همیشه به سلامتی اطرافیان است اما دائم از سلامت خودتان غافل می‌شوید و به همین دلیل امروز حال و روز خوبی ندارید و احساس کسالت می‌کنید. از امروز به بعد به خودتان قول دهید که در کنار رسیدگی به دیگران، از سلامتی خودتان غافل نشوید. اهمیت زیادی به پول و زمان نمی‌دهید و به همین دلیل نه به لحاظ مالی توانایی خوبی دارید و نه به لحاظ زمان به دستاوردهای چشمگیری در زندگی رسیده‌اید. فراموش نکنید که وقت طلا است و از همین امروز قدر زمان و پول خود را بدانید. به تازگی به فردی دل‌داده‌اید و حسابی عاشق‌ او شده‌اید، احتمال ماندگاری این عشق بسیار کم است و هیچ بعید نیست که دیر یا زود میان شما فاصله بیافتد. تعامل خوبی با همکاران در محل کار ندارید و این قضیه باعث شده تا انجام کارها عقب بیافتد، امروز تا می‌توانید به همکاران روحیه بدهید و آنها را به سرعت بیشتر در کارها تشویق کنید.

خرداد

انسان‌ صبوری نیستید و می‌خواهید هرچه سریع‌‌تر به مال و ثروت کلانی برسید، فراموش نکنید که بی رنج گنج میسر نمیشود و برای رسیدن به پول و ثروت باید نقشه و برنامه داشت و شب‌و‌روز کار کرد. مشکلی در زندگی دارید و این مشکل حسابی ذهن و فکر شما را به خود مشغول کرده‌ است، به همین دلیل اهل منزل جویای دلیل ناراحتی‌ شما هستند و می‌خواهند سر از این مشکل در بیاورند، در میان گذاشتن این مشکل به غیر از ناراحت‌کردن آنها، دردی را دوا نخواهد کرد. میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان جروبحثی در می‌گیرد، اما این مشاجره دیری نخواهد پایید و زودتر از چیزی که فکرش را بکنید دوباره بین شما صلح و صفا برقرار خواهد شد. در محل کار با مشکلات زیادی روبرو هستید، اما پیشنهاد می‌کنیم از زیر بار مشکلات شانه خالی نکنید و مطمئن باشید حل کردن مشکلات شما را قوی‌تر خواهد کرد. انسان ورزش‌دوستی هستید و گاهی اوقات وقت خود را بیش‌از‌حد به ورزش اختصاص می‌دهید. تعادل را در کار و ورزش حفظ کنید و اجازه ندهید وقت گران‌بهای شما بیشتر از مقدار لازم به ورزش اختصاص پیدا کند.

تیر

امروز با فردی بسیار مهم و متشخص ملاقات خواهید کرد، به همین دلیل نیز حسابی نگران و مضطرب هستید و نمی‌دانید چه رفتاری را با این فرد در پیش بگیرید، به اعصاب‌تان مسلط باشید و در این برخورد تا می‌توانید از این فرد مهم چیزهای جدید فرا بگیرید. چند وقتی که است قصد سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی تجارتی را دارید. این سرمایه‌گذاری به سود شما خواهد بود به شرط اینکه بیگدار به آب نزنید و تمام جوانب سرمایه‌گذاری را با دقت زیاد بررسی نمایید. امروز یکی از اعضای منزل به کمک شما نیاز پیدا خواهد کرد، کمک به این فرد را در اولویت اول کارهای امروز خود قرار دهید. یکی از همکاران یا همسا‌یه‌ها رفتار خوبی با شما ندارد و دائم‌ چوب لای چرخ شما می‌گذارد، امروز زمان خوبی است که با این فرد صحبت کنید و سنگ‌های‌تان را وا بکنید. روزی که در پیش‌رو دارید از آن روزهایی است که اگر حواس‌تان نباشد زمان مانند برق‌و‌باد خواهد گذشت و سعی کنید چشم از ساعت برندارید و با انجام سریع‌ کارها، از زمان جلو بیفتید.

مرداد

امروز میان شما و یکی از همکاران یا اهل منزل مشاجره‌ای در می‌گیرد و تمرکز خودتان را برای انجام کارها از دست خواهید داد. با مشکل مالی روبرو هستید و نمی‌دانید از کجا پول فراهم کنید، امروز بدون اینکه به اعضای فامیل بگویید، یکی از آنها به کمک شما می‌آید مشکل مالی‌تان را برطرف خواهد کرد. روز خوبی برای رانندگی نیست و اگر پشت‌فرمان می‌نشینید، با دقت تمام رانندگی کنید و اگر هم پیاده از خیابان عبور می‌کنید شش‌دانگ حواستان به خودروها باشد چرا که احتمال تصادف شما بسیار است. روز خوبی برای انجام کارها است و مطمئن باشید کارها در محل کار زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به پایان خواهد رسید، سرعت‌عمل در انجام کارهای امروز شرایط خوبی برای اوقات فراغتی در بعدازظهر فراهم می‌کند. این موقعیت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید استراحت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به فکر شما است و روزی خاطره‌انگیز و رویایی را برای شما رقم خواهد زد.

شهریور

فکرهای منفی و مخرب دست از سر شما بر نمی‌دارد و سایه این افکار از روی ذهن شما پاک نمی‌شود. قبل از اینکه فکرهای منفی آسیب‌‌های بیشتری به شما وارد کند، امروز تصمیم بگیرید که با فکرهای مثبت و نگاهی به آینده، فکرهای منفی را از پا درآورید. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع خواهید کرد اما بعدازظهر ورق برمی‌گردد و خرجی غیرمترقبه و ناخواسته پیش‌روی شما قرار خواهد گرفت و از این قضیه حسابی ناراحت می‌شوید. مدت زیادی است که از دوستان و رفقای قدیم خبری نگرفته‌اید، امروز زمان خوبی است که با تماس با دوستان قدیمی، یادی از ایام خوش گذشته کنید. کارها در محل کار آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و توقع دارید که دیگر همکاران به کمک شما بیایند، اما امروز خبری از کمک در کار نیست و باید یکه‌و‌تنها کارها را به پیش‌ ببرید. امروز رفتاری از همسر یا عشق‌زندگی‌تان خواهید دید و متوجه می‌شوید که او یک فرشته تمام‌عیار است.

مهر

اهمیت زیادی به خوردوخوراک‌تان نمی‌دهید و به همین دلیل حسابی وزن اضافه کرده‌اید، امروز تصمیم بگیرید که با رژیم‌غذایی مناسب، بر اضافه‌‌وزن غلبه کنید. امروز فرصت جدیدی در پیش‌روی شما قرار می‌گیرد و این موقعیت زمینه درآمد بیشتر را برای شما فراهم خواهد کرد. اهمیت زیادی به گفته‌های‌تان نمی‌دهید و اطرافیان را از حرف‌های‌تان نارحت کرده‌اید. از امروز تصمیم بگیرید که سخن‌نابجایی نگویید تا کسی از حرف‌های شما دلخور نشود. عادت به انجام سریع کارها دارید و از این روحیه همکاران یا اعضای فامیل به شما حسادت می‌کنند. به جزئیات اهمیت زیادی می‌دهید و وسواس به چیزهای کوچک باعث شده تا چیزهای بزرگ در زندگی از دید شما پنهان شود. امروز زمان خوبی است که این روحیه را کنار بگذارید و با نگاهی کلی و جامع زندگی را زیر نظر بگیرید.

آبان

مسافرتی طولانی و بلند‌مدت را در پیش‌رو دارید و به لحاظ جسمی آماده این مسافرت نیستید، در نتیجه اگر امکان دارد این مسافرت را به آینده موکول کنید. توجه زیادی به بزرگ‌ترهای فامیل یا پدر و مادرتان ندارید و امروز زمان خوبی است که یادی از آنها بکنید و شادی‌هایتان را با آنها به اشتراک بگذارید. از جان و دل عاشق کسی شده‌اید و عشقی سوزان در دل دارید، این عشق آرام‌آرام سینه شما را می‌گدازد و امروز زمان خوبی است که پرده از این عشق نهان بردارید و عشق‌ خود را با دلدارتان در میان بگذارید. روز خوبی برای کار است و مشکلاتی که در چند روز پیش در محل کار تجربه کرده‌اید، امروز به راحتی حل می‌شود.

آذر

روزی سرشار از انرژی و نشاط را شروع کرده‌اید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید. امروز قصد سرمایه‌گذاری دارید، اما به اندازه کافی برای این‌کار فکر نکرده‌اید و سرمایه‌گذاری بدون فکر و با عجله چیزی به‌غیر از ضرر برای شما به دنبال نخواهد داشت. سلامت خود و اعضای خانواده را در اولین اولویت زندگی قرار دهید و در اولین فرصت وضعیت سلامتی‌تان را از پزشک جویا شوید. امروز تلاش‌هایی که پیش از این انجام داده‌اید به بار می‌نشیند و طعم شیرین موفقیت را خواهید چشید. انسان خستگی‌ناپذیری هستید و شب‌و‌روز کار‌ کرده‌اید، امروز فرصتی را برای استراحت کنار بگذارید و با قدم زدن در پارک، به لحاظ روحی خستگی در کنید. امروز والدین شما همسر یا عشق‌زندگی‌تان را حسابی تحویل خواهند گرفت و این رفتار، زمینه رابطه‌ای محکم و قوی میان عشق‌زندگی‌ شما و پدر و مادرتان را فراهم خواهد کرد.

دی

مدتی است که حال‌وحوصله ندارید و امروز به‌اندازه‌ای بی‌حوصله بودید که حتی نمی‌خواستید از رختخواب بلند شوید، اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و با شرکت‌ در فعالیت‌های دسته‌جمعی، نشاط و روحیه ازدست‌رفته‌تان را بازیابید. امروز فردی که رابطه نزدیکی با او دارید واسطه می‌شود تا پولی به دست شما برسد. اواقات زیادی را با اعضای خانواده سپری نمی‌کنید و امروز حسابی از دست شما دلخور شده‌اند، فراموش نکنید که حضور شما در کنار خانواده از هرچیزی برای آنها مهم‌تر است و قبل از اینکه این دلخوری از چیزی که هست بیشتر شود، فرصتی را برای گذراندن در کنار فامیل اختصاص دهید. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما بهتر است این کار را چند روزی به تعویق بیاندازید و با تمرکز بیشتری به انجام این کار فکر کنید.

بهمن

امروز قصد شرکت در یک رقابت مهم را دارید و به لحاظ سلامتی و توانایی مطمئن باشید که هیچ‌کس یارای رقابت با شما را نخواهد داشت. زمان خوبی برای سرمایه‌گذاری نیست و امروز از هرگونه فعالیت مالی برحذر باشید. رفتاری صادقانه و صمیمی را با دیگران در زندگی دارید و این رفتار امروز به شما کمک می‌کند تا مشکلی را در محل کار یا منزل حل کنید. کارهای عقب‌مانده زیادی دارید و امروز فرصتی برای تفریح و استراحت پیدا نمی‌کنید. فراموش نکنید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان همیشه آماده است تا هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای شما انجام دهد و امروز روی کمک تما‌م‌و‌کمال او حساب باز کنید.

اسفند

امروز مبلغ هنگفتی از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید نصیب‌ شما خواهد شد و تمام نگرانی‌های مالی‌تان را پوشش می‌دهد. انسان‌ جدی و عبوسی هستید و این روحیه باعث شده تا نه تنها اطرافیان از شما دوری کنند، بلکه خودتان هم احساس افسردگی می‌کنید. از همین امروز تصمیم بگیرید که به جای اخم‌کردن به مشکلات به آنها بخندید و فراموش نکنید که خنده برای هر دردی دوا است. امروز ایده‌ خلاقانه‌ای به سر شما می‌زند و در زمان فراغتی که دارید به این ایده، فکر کنید و شرایط اجرا کردن ایده‌تان را مهیا نمایید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه خاصی برای شما در نظر گرفته و شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها