راموس: باید یک توپ طلای جدا برای مسی و رونالدو کنار بگذارند

مدافع رئال مادرید اعلام کرد بهتر است برای ستاره آرژانتینی و پرتغالی یک توپ طلای جداگانه قرار دهند.

راموس: باید یک توپ طلای جدا برای مسی و رونالدو کنار بگذارند

ایوان زامورانو با سرخیو راموس مصاحبه کرد و مدافع رئال مادرید درباره آینده‌اش، توپ طلا، ال کلاسیکو، بازگشت زین‌الدین زیدان و دیگر موضوعات صحبت کرد. بازیکن اسپانیایی گفت: تا زمانی که شور و اشتیاق داشته باشم در میادین حضور خواهم داشت. خیلی مراقب خود هستم و امیدوارم سال‌ها بتوانم به این روند خوب ادامه دهم. مربیگری در آینده یا کارهای وابسته به فوتبال را رد نمی‌کنم.

لیونل مسی آخرین برنده توپ طلا بود. کاپیتان رئال مادرید در این رابطه اظهار کرد: می‌توانند یک توپ طلا تنها برای مسی و کریستیانو رونالدو قرار دهند و یکی دیگر را برای بقیه بازیکنان. این برای فوتبال بهتر خواهد بود.

راموس درباره بهترین خاطره‌اش از لیگ قهرمانان اروپا گفت: گل من در لیسبون بهترین خاطره در سال‌های اخیر برای من و رئال مادرید بوده است. تاریخ عوض شد چون موجب شد ما دوباره قهرمان شویم و سه بار این کار را تکرار کنیم. جام‌های لیگ قهرمانان مانند فرزندان هستند و نمی‌توانید بگویید کدام یک را بیشتر دوست دارید.

مدافع رئال مادرید افزود: من همیشه با پدرم به ساحل می‌رفتم، ما وارد آب می‌شدیم، او توپ را ارسال می‌کرد و من ضربه سر می‌زدم. در نهایت دیدیم که این کار خود را در یک بازی مهم نشان داد. همیشه سپاسگزار پدرم هستم.

چهارشنبه هفته آینده رئال مادرید به مصاف بارسلونا می‌رود. بازیکن اسپانیایی در این رابطه اظهار کرد: هر دو تیم در شرایط خوبی قرار دارند. خوب بودن حریف به ما انگیزه می‌دهد. یک بازی متفاوت است. امیدوارم بتوانیم به حریف ضربه بزنیم و پیروز بازی شویم.

او در مورد بازگشت زیدان گفت: او سرمربی بزرگی است و سمبل رئال مادرید محسوب می‌شود. با او دوران درخشانی داشتیم که با فتح عناوین متعدد همراه شد. زیدان تصمیم مهم و شجاعانه گرفت. در شرایط بدی قرار داشتیم و در ابتدا بازگشت به وضعیت گذشته برایمان گران تمام شد. با این حال ما از او خشنودیم. او بهترین شخص برای ما بود تا از این شرایط بد خارج شویم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها