حسینی نایی برای بلند شدن نداشت

شماره یک استقلال در روزی که می خواست نقش منجی تیمش را در غیاب استراماچونی بازی کند تنها یک دقیقه کم آورد و در ایستگاه دوم از پیکان پیاده شد.

حسینی نایی برای بلند شدن نداشت

در روزی که نیمکت رهبری استقلال تهی از مربیان خارجی این فصل بود مرد شماره یک این تیم می خواست نقش منجی را ایفا کند تا روند روبه رشد آبی ها در راه تثبیت صدرنشینی ادامه پیدا کند. این هدف تا آخرین دقیقه بازی در دسترس بود چون روز درخشان سیدحسین حسینی برتری را در اردوی آبی های بی انگیزه حفظ کرد اما سرانجام مرد شماره یک هم در ایستگاه دوم این آزمون سخت از پیکان سواری پیاده شد تا افسوس های او در وقت های تلف شده این فصل ادامه داشته باشد.


کابوس گل های دقایق پایانی و وقت های تلف شده این بار در روزی یقه سیدحسین و استقلالی ها را گرفت که سنگربان آبی ها 90 دقیقه پرالتهاب و سخت را با موفقیت پشت سر گذاشته بود. او که در نیمه اول یک بار دروازه اش باز شد اما در چند صحنه سیوهای دیدنی داشت تا استقلال بازنده به رختکن نرود در اولین ایستگاهی موفق شد پنالتی شهریار مغانلو را در صحنه ای دشوار مهار کند تا استقلال امیدوار باقی بماند.

در نیمه دوم نمایش خوب سیدحسین ادامه داشت تا این که باز هم وقت های تلف شده از راه رسید. این بار سوت جنجالی داور یک ایستگاهی دیگر به پیکانی ها داد تا این ضربه را جلال علی محمدی به زیبایی بزند و از آن زیباتر حسینی با شیرجه ای بلند توپ را با کمک تیردروازه دفع کند غافل از این که عارف غلامی جوان بدون تمرکز لازم آفساید را پرکرده و مهاجم پیکان را با دروازه خالی تنها بگذارد تا ضربه او رویاهای سیدحسین و استقلالی ها را در ایستگاه دوم شب سرنوشت برباد بدهد.

این برای چهارمین بازی در این فصل بود که حسینی طعم تلخ گل خوردن در وقت های تلف شده را تجربه می کرد اما این تلخی از تمام بازی های قبلی بیشتر بود چون او همه تلاشش را در دو ایستگاه سرنوشت ساز بازی با پیکان کشید اما در دومین صحنه مجبور به پیاده شدن از پیکان شد تا استقلال دو امتیاز سرنوشت ساز را از دست بدهد و سیدحسین هم نتواند نقش منجی را به خود اختصاص بدهد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها