خباز: انتقال آب دریای خزر به سمنان باید انجام شود

استاندار سمنان گفت: انتقال آب دریای خزر به سمنان باید انجام شود و مسؤولان فقط پاسخ رسانه‌ای ندهند.

خباز: انتقال آب دریای خزر به سمنان باید انجام شود

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا خباز با بیان اینکه انتقال آب دریای خزر به استان سمنان باید هر چه سریع‌تر انجام شود، افزود: مسؤولان باید در این زمینه از همه ظرفیت‌ خود به‌خوبی استفاده کنند.

وی ادامه داد: باید با کمک همدیگر تلاش کنیم تا مجوز انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را در هفته دولت به دست آوریم.

استاندار سمنان تصریح کرد: محیط‌زیست یکی از نهادهای اصلی در موضوع انتقال آب خزر به استان سمنان است که باید از ظرفیت‌های خود در این زمینه به‌صورت کامل استفاده کند.

خباز با اشاره به اینکه موضوع کم‌آبی یکی از مسائل بسیار مهم و حیاتی برای استان سمنان به‌حساب می‌آید، اظهار داشت: انتقال آب دریای خزر به‌عنوان یک راه‌حل اساسی و اصلی برای رفع مشکل مطرح است.

وی همچنین با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های خود در وزارت نیرو استفاده کنیم تا انتقال آب هر چه سریع‌تر انجام شود، گفت: آب منطقه‌ای سمنان باید تلاش کند تا مجوز انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را بگیریم.

استاندار سمنان در ادامه اظهار کرد: اگر کم‌آبی در استان سمنان ادامه داشته باشد، مشکلات متعددی در آینده نزدیک به وجود می‌آید که مواجه‌ شدن با آن کار آسانی نخواهد بود.

خباز ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در آینده به وجود خواهد آمد، موضوع حاشیه‌نشینی و مهاجرت به تهران است که نه‌تنها روستاییان بلکه شهرنشینان استان سمنان نیز به آن دچار می‌شوند.

وی گفت: مسؤولان باید این موضوع را جدی بگیرند و تنها پاسخ رسانه‌ای ندهند؛ چراکه جلوگیری از این مشکلات همت و تلاش بسیار زیادی می‌خواهد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها