ایران در شوک قتل آتنا/ آخرین خبرها از پرونده آتنا کوچولو/ در انتظار حکمی مناسب

پرونده آتنا کوچولو پس از دستگیری قاتل و اعتراف او وارد مرحله تازه ای شده است،در حالی که همه در انتظار محاکمه قاتل آتنا هستند و پدر او خواستار مجازات اعدام شده واکنش‌های مردمی و درخواست های هنرمندان و مسئولان حساسیت این پرونده را بیشتر کرده چراکه تنها قضاوت درست و صدور حکمی مناسب می تواند راه تکرار شدن چنین حوادثی را ببندد.

ایران در شوک قتل آتنا/ آخرین خبرها از پرونده آتنا کوچولو/ در انتظار حکمی مناسب

به گزارش خبر فوری ، بیست و هشتم خرداد امسال بود که خبر گم شدن دختر بچه ای هفت ساله گوش به گوش بین اهالی پارس آباد اردبیل پیچید و خیلی زمان نبرد تا شبکه های اجتماعی نیز پر شود از عکس های آتنا کوچولو و درخواست برای یافتن سرنخی از او.

در حالی که جستجوها برای یافتن آتنا در شبکه‌های اجتماعی ادامه داشت،تحقیقات پلیسی-قضایی نیز برای یافتن نشانی از این دختربچه معصوم درجریان بود.

نقاب از چهره مرد رنگرز افتاد

همه سرنخ ها برای یافتن نشانی از آتنا سرانجام با مغازه ای ختم شد که پدر آتنا هر روز خودروی وانتش را مقابل آن پارک می کرد تا بساط دستفروشی اش را پهن کند.

عبدالله طباطبايي، دادستان شهرستان پارس‌آباد در این باره مي‌گويد: آتنا زمان‌هايي كه كنار بساط پدرش بود، براي استفاده از دستشويي يا خوردن آب به مغازه رنگرزي كه در نزديكي بساط پدرش بود، مي‌رفت. صاحب مغازه مردي 40ساله بود كه آتنا و پدرش را از مدت‌ها قبل‌ مي‌شناخت. آن روز هم بي‌آنكه پدرش متوجه شود، آتنا راهي مغازه مرد 40ساله شد غافل از اينكه او نقشه شومي برايش كشيده بود. (ادامه سخنان او و ماجرای گم شدن آتنا را اینجا بخوانید)

قاتلی با چشمان زرد

در پی اعترافات مرد شیطان صفتی که آتنا دختر 7 ساله پارس آبادی را طی جنایت هولناکی ربوده و به قتل رسانده است، مقامات قضایی اعلام کردند بازپرس سرگرم تنظیم پرونده اتهامی این جنایتکار بیرحم است تا هرچه زودتر قضات دادگاه کیفری محاکمه او را آغاز کنند.دوست پدر آتنا، مردی که از لحظه ناپدید شدن آتنا با پدرش همراه و شماره تلفنش در فضای مجازی منتشر شده بود تا اگر کسی از دخترک خبری دارد به آنها اطلاع دهد، گفت: «قاتل را می‌شناسم، مرد موزی با چشم‌های زردرنگ که نگاهش ترس خاصی دارد. هر روز پدر آتنا وانتش را در مقابل مغازه این مرد جنایتکار پارک می‌کرد تا لباس‌هایی را که داخل وانت بود بفروشد. معمولاً آتنا هم با پدرش همراه بود و در همان اطراف بازی می‌کرد. از خانه پدر آتنا تا محلی که دخترک ناپدید شد چند دقیقه بیشتر راه نیست.» (این جزییات را اینجا بخوانید)

خشم مردم

نوزدهم تیر وقتی دادستان پارس آباد مغان از پیدا شدن جسد آتنا دختر خردسال گمشده پارس آبادی از پارکینگ منزل مظنون بازداشت شده خبر داد.پارس آباد شاهد اعتراضات مردمی شد که خون شان قتل آتنا به جوش آمده بود.

آنها جلوی مغازه متهم دستگیر شده جمع شده و مغازه اش را به آتش کشیدند (اینجا بخوانید) مردم پارس آباد در واکنش به این جنایت هولناک به خیابان آمده و درخواست اشد مجازات را برای عامل این جنایت دارند.

فرماندار پارس آباد نیز با دعوت مردم این شهرستان به حفظ آرامش گفت: تجمعات و جوسازی های بی مورد و ایجاد جو التهاب در جامعه موجب تاخیر در روند رسیدگی به پرونده قتل آتنا اصلانی می شود. (اینجا بخوانید)

تایید آزار جنسی

به این ترتیب دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل نیز با اشاره به این که پرونده قتل آتنا در مرحله تحقیقات مقدماتی است گفت: این پرونده به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود. (اینجا بخوانید)

قاضی ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل درباره نتایج بررسی های پزشکی قانونی نیز گفت: نتیجه تحقیقات پزشکی قانونی نشان می دهد «آتنا اصلانی» دختر هفت ساله پارس آبادی پیش از قتل هدف آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است. با این نتیجه پرونده وارد فاز جدیدی شده تا ابهامات آن برطرف شود. (اینجا بخوانید)

خاکسپاری یک فرشته

پس از پیدا شدن پیکر آتنا و انجام تحقیقات لازم،مراسم تشییع و خاکسپاری آتنا اصلانی، دختر معصوم 7 ساله پارس‌آبادی دیروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی و شهرستانی در پارس‌آباد مغان برگزار شد و حاضران در غم و اندوه و ماتم پیکر این دختر معصوم را بدرقه خانه ابدی کردند.

دراین مراسم پدر و مادر آتنا پیامی نیز برای مردم داشتند،آنها گفتند پدر و مادر آتنا اصلانی نیز در پیامی به مردم پارس‌آباد مغان اظهار کردند که مردم داغدار مغان نمی‌دانم اگر شما همشهریان شریف شریک ناله‌ها و غصه‌های ما در اندوه آتنا نمی‌شدید چگونه می‌توانستیم از این مصیبت دق مرگ نشویم. (اینجا بخوانید)

فقط اعدام

پدر آتنا نه اشك مي‌ريزد و نه فرياد مي‌زند. فقط يك كلمه از دهانش بيرون مي‌آيد و آن اعدام است. مي‌گويد ما اعدام مي‌خواهيم. شوك حادثه در صداي بهنام اصلاني شنيده مي‌شود. سكوت‌هاي طولاني و بعد مي‌گويد: «حال مادرش خوب نيست. حال هيچ كدام‌مان خوب نيست. چه كسي گفته امروز تشييع جنازه دختر من بوده؟ او اينجاست هيچ كسي او را توي قبر نگذاشته. اينجا كنارم است، ميبينمش.» (اینجا بخوانید)

دل مردم خون است

پس از مطرح شدن پرونده آتنا خیلی از شهروندان در شبکه های اجتماعی به این مساله واکنش نشان داده و از مسئولان خواستند تا به این پرونده به شکل ویژه رسیدگی کند.

این درحالی است که هنرمندانی مانند پرویز پرستویی نیز به این حادثه تلخ واکنش نشان داده اند.واکنش این هنرمند را (اینجا بخوانید)

تعدادی دیگر از هنرمندان نیز به پرونده آتنا واکنش نشان داده اند، نظرات آنها را می توانید (اینجا بخوانید)

واکنش مسئولان

برخی از مسئولان نیز به پرونده آتنا واکنش نشان دادند برای نمونه علی بیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دراین باره گفت: این حادثه ما را تکان داد و به یاد ستایش افتادیم به گفته او باید به گونه‌ای عمل کنیم که در جامعه دیگر شاهد قربانی شدن آتناها و ستایش‌ها نباشیم. (اینجا بخوانید)

امام جمعه اردبیل نیز ‌ با تسلیت درگذشت آتنا اصلانی گفت: آتنا را فرزند خودم می‌دانم و تا مغز استخوان در سوگ او می‌سوزم و از اینکه استان ما مبتلا به چنین تنزلی شده ‌قلبا و روحا حسرت و تاسف می‌خورم و آن را هشدار بزرگ فرهنگی می‌دانم. (اینجا بخوانید)

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی نیز در این باره گفت که این فراکسیون با ورود به موضوع آتنا اصلانی به دنبال رفع موانع حقوقی در این زمینه خواهد بود. (اینجا بخوانید)

پرونده آتنا دیر یا زود بسته می شود و ماجرای این جنایت نیز در کنار پرونده های جنایت دیگری که در حق کودکان شده به فراموشی سپرده می شود، به همین دلیل باید از مسئولانی که امروز در کنار مردم ابراز همدردی می کنند خواست با قانون گذاری و برنامه ریزی برای آگاه سازی خانواده ها شرایطی را ایجاد کنند تا دیگر چنین پرونده های تلخی تکرار نشود.

منبع: خبرفوری

34

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 202
  • جوادزارع از استان فارس مرودشت
    0

    من با پدر ومادر اتنا اصلانی و تمام پارس آبادی ها ابرازهمدردی میکنم چون اتنادختر ایران ناموس منه پس ناموس من ایرانی بید اره راحت بخواب عزیزم دخترکم

  • محمد لیلایی
    0

    اون قاتل بیشرف باید ۳دفعه سنگ سار بشه اخر هم اعدام

  • حسین
    0

    اعدام

  • محمدیها از تهران
    0

    در ابتدا به خانواده داغدار دختر قشنگم آتنا اصلانی و مردم غیرتمند و آذری زبان پارس آباد از صمیم قلب تسلیت میگم ،منم پدر یک دختر۷ ساله هستم جگرم سوخت و قلبم آتش گرفت وقتی این خبر رو شنیدم از زمان انتشار این خبر چندین و چندبار برای معصومیت آتنای قشنگم و شقاوتی که در حقش شده گریستم و قلبم متاثر و ملامال از غم شده. آرام بخواب آتنای معصوم دخترک زیبای ایران و با قلب معصومت برای عاقبت بخیری ماهم دعا کن. زیر سایه الله زندگی ابدی شیرینی داشته باشی. واقعا یک انسان تا چه حد می‌تونه رذل و پست باشه که حتی با نگاهای معصوم دخترکی خردسال دچار شهوت و اعمال شیطانی کثیف بشه. واقعا این موجود انسان نیست حیف حیوان که بخوای بهش نسبت بدی واقعا این جور آدما خودشون ابلیسن شیطانن رانده شده درگاه رحمت خداوندند. یکبار مرگ برای این شیطان کمه این رو باید چندین بارکشت تا رعب و ترس از این قبیل جنایت در دلها قرار بگیره و هرکس خواست بندگی شیطان رو بکنه یاده نحوه مرگ این ملعون بیافته.

    نظرات شما -
    • ناهید تیموری طولابی
      0

      اعدام برا این جانی کثیف کافی نیست باید ده بار ببرن بالای دار بیارن پایین زجرکش کنن تا درست عبرتی باشه برا کسای دیگه امیدوارم دیگه شاهد همچنین اتفاقی توکشورمون نباشیم

  • مصطفی
    1

    اعدام چاره کار نیست. قاتل باید بره روانپزشک. اعدام خشونت رو فقط بیشتر میکنه. فایده ش چیه؟ باز یه جنایت دیگه یه جای دیگه. چند تا رو باید کشت؟ مساله رو باید اساسی حل کرد

    نظرات شما -
    • نگاه
      0

      لطفا کمتر پز روشنفکری بردار .اگه بچه خودت هم بود این حرفو میزدی

  • علی فلاح اسدی
    0

    شکنجه...

  • یه مادر هموطن
    0

    باید به خونواده ها و کودکان آگاهی داد ضمن اینکه قاتل مشاوره و سپس اعدام بشه

  • علی
    0

    اعدام فقط

  • مهتاب
    0

    اعدام كمه كشتن با زجر

  • مهتاب
    0

    اعدام كمه كشتن با زجر

  • فریبا
    0

    اعدام حکم کوچکی است برای قاتل وحشی باید هروز یک قسمت از بدن قاتل قطع شود تا عبرت دیگر مجرمان شود وعذابی که آتنا کشیده را قاتل بفهمد

  • امیر
    0

    به نظر من این یارو رو نباید کشت چون بقیه رو که کشتن چی شد (بیجه - خفاش شب - خفاش روز و ...) این بنده خدا رو باید 50 سال زندانی کنن پیش افرادی مثل خودش یه مقدار درشت تر و خشن تر و هر شش ماه یک مستند ازش بدن بیرون (تو شبکه های اجتماعی) که معنی گ...ه خوردن و آرزوی مرگ رو پنجاه سال تجربه کنه حالا اگر بعد از 50 سال نمرد دیگه بکشیمش راحت شیم و درس عبرت بشه برای بقیه اینو اگر بکشن راحتش کردن باید هر روز بمیره

  • پویا محمدپور
    0

    علاوه بر اعدام باید برای سیستم آموزش و پرورشمون چاره‌ای کنیم که این افراد تربیت نشند، باید به حال فرهنگمون فکری کنیم که این افراد بوجود نیان، باید قبل از ازبین بردن این افراد به بوجود نیومدنشون فکر کنیم. متاسفم تو این جامعه ای که ادعای تمدن میشه کثیف‌ترین اتفاقات دنیا هر روز میوفته

  • حعفرجوبدار
    0

    خدااااای من....نه...

  • آنوشا بساک زاده
    0

    من می گم که اون مرد اول باید به مدت ۱سال شکنجه بشه بعد اعدام

    نظرات شما -
    • هادی
      0

      سند 2030 به بچه قدرت ماورایی نمیده، چجوری این سند میتونه یه مرد چهل ساله رو ناتوان کنه؟ وقتی کل اتفاق در یک نوبت افتاده؟ سخته به کسی چیزی رو بفهمونی ک منافعش تو نفهمیدنه

  • محمد
    0

    اشدمجازات. اعدام

  • shi
    0

    اینجور افراد و اول باید خواجه کنند تا دهنش صاف شه بعد اعدام.اعدام خشک و خالی انصاف نیس

  • محمد رضا
    0

    سلام باید در این موارد کار فرهنگی کرد هیچ وقت نزدیک ترین راه بهترین راه نیس سند 2030 میتونست با ایجاد یک فضای نو و فرهنگی اگاهی در جامعه رو بالا ببره

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      اگر این سند اجرایی میشد مثل کشور های غربی هر روز چند تا از این اتفاق های دردناک اتفاق می افتاد.

  • صدرا
    0

    به روح پاک دخترزیبای مغان درودمیفرستم.باورکنیدقلبمان ازاین حادثه غم انگیزگرفته است.ارخدای متعال برای پدرومادرآتناصبرجزیل خواستارم.قوه قضاییه بایداشدمجازات برای این حیوان درنده خوی درنظربگیرد.

  • قاسم گریوانی
    0

    با ابراز تاسف وتسلیت به ایران برا چنین فاجعه ای باید بدونیم نیاز به اینکه جا ومکانهایی ساماندهی شده برای رفع نیاز جنسی جوانان از چنین حادثه هایی باید جلوگیری بشه . کنار هر مسجد باید یک مستراحم باشه

  • مهران ابراهیمی ازآغ سردشت
    0

    بایدسنگ سارش کرد اعدام به دردنمیخوره

    نظرات شما -
    • هادی
      0

      عزیزمن مرد چهل ساله ی متاهل بوده طرف، چه ربطی ب جوان داره

  • عظینی
    0

    مجرمین پس از آزادی اززندان یابازداشتگاه بایدتحت نظرپلیس محل زندگی خود باشند و روزی یکبار فت پاسگاه روامضاکنندتابفهمن زیرنظرهستن

  • سیامک
    0

    طبق اعترافات خود قاتل جنبه مالی داشته . یعنی فقر و بدبختی تو ایران زیاد شده که یه فلان فلان شده بیاد سر یه دختر معصوم همچین بلایی رو بیاره . جدا از این ها قاتل سابقه تجاوز یا دزدیدن دختر دیگه ایی هم داشته ولی جای تعجب داره ک بازم ول میگشته. تا وقتی فقر و فساد تو جامعه باشه همچین اتفاقات تلخی رو هنوز شاهد خواهیم بود . در کل حکم شخصی من اعدام قاتل در عام هستش. ممنون از سایت خبر فوری موفق باشید

  • ابراهیم
    0

    فقط اعدام کمترین حکم این جنايتکاراست

  • اسماعیل
    0

    چرا همه وعده برخورد قاطع وانتقام میدهند سالهاست همین برخورد داریم بازهم کودکانمان در خطر است چرا کسی از درمان نمیگوید چرا یک جانی سابقه دار فرصت این چنین جنایاتی را دارد و چراکودکانمان ونوجوانانمان انین همه زودباورند وبه همه اعتماد می کنند؟

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      جناب اقای اسماعیل یک سوال داشتم از خدمت تون آیا با دختر تو هم این کار رو میکردن بازم اینجوری حرف میزدی؟؟؟؟؟؟

  • ا_ن
    0

    پرواز این فرشته آسمانی رو اول به مادر و پدرش بعد به تمام مردم ایران تسلیت میگم یک بار اعدام برای اون پست رذل کمه اما اگر قبل از این اتفاق مادر اتنای عزیز رو میدیدم بهش میگفتم خواهر عزیزم با وجوداین همه گرگ توی جامعه نیازی نیست که طلاهای اتنا همیشه همراهش باشه یا دختر نازنینت نباید کنار پدرش توی خیابون باشه چون از اتفاقای این چنینی اگه حواست نباشه نمیشه جلوگیری کرد باز هم تسلیت میگم

  • امیر
    0

    30سال زندان بعد اعدام. اگه سریع اعدامش کنن کم زجر میکشه

  • مهدی
    0

    قطعا باید اعدام بشه دلیل این قتل هم سبک زندگی ماست.

  • ابوالفضل
    0

    سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران خبر فوری تسلیت به خانواده آتنا کوچولو و مردم ظالم ستیز ایران به نظرم چون کشور اسلامی است. قوانینشم تا اونجا که شده اسلامی تصویب کردند . سزای این موجود از خدا غافل باید همونی باشه که اسلام حکم کرده و نه کم نه اضافه. یا علی

  • آقاجون
    0

    کودک آزاری و تعرض جنسی در تمام دنیا اتفاق می افتد ولی در جوامع بسته ای مانند ایران که زیر بنای جنسی غلط با نگاه گناه آلود حتی به احساس جنسی چنین رفتاری را مطمئن باشید که بیشتر خواهیم دید. چه بسا کودکانی که مورد این تجاوز دردناک قرار گرفته اند و بنا به هر دلیلی صدایش خفه شده است. دوستان مجازی این خانه از پی خراب است. بیاییم کمی، حتی قد یک ارزن واقع بین باشیم. این حیوان صفت را مرده ببینید. چه کار کنیم که کودکان امروزمان متی یکی از آنها در آینده قاتل آتناهای دیگر نباشند

  • مهسا
    0

    اعدام ارزوي اين افراد هست نبايد به ارزشون برسن بايد اينارو كم كم كشت هر روز شكنجه داد تا وقتي كه بميره اون اتنا رواذيت كردههههه خفه كردههههه تو بشكه گذاشته باييييييد همين برخورد بشههههه باهاش

  • حسن رحیمی
    0

    قطعا باید یک چنین خبیثی اعدام بشه و به سزای اعمالش برسه مقصر این ناهنجاری ها کسانی هستند که به بی بند و باری ها و رواج فساد در جامعه و ترویج و عادی شدن آن بین مردم توسط شبکه های ماهواره ای و یا فضای مجازی و امثال اقدام می کنند مقصر اصلی این گونه خباثت ها بی حجاب هائی هستند که با بی حجابی و یا بد حجابی خود ( چه مرد و چه زن ) موجب از بین رفتن حیا در جامعه می شود عدم گناه و بزه کاری در جامعه رابطه مستقیم با حیای اشخاص دارد و بد حجابی و بی حجابی و تصاویر مستهجن و فیلم های این چنینی رابطه مستقیم با بی حیائی و از بین بردن عفت عمومی دارد.

  • ایرانی
    0

    ریشه چنین مشکلاتی همچون قاتل بیشرف آتنای عزیز عمدتا به ریشه ی خانواده وعقده های جنسی وتربیتی برمیگرده.به نظر من متاسفانه سرکوب نیازهای جنسی وتجاوزات دوران کودکی که(شاید قاتل آتنا هم مورد تجاوز وحشی دیگری قرار گرفته بوده)درجامعه ما روز بروز هم بیشترمیشه نتیجه ای جز این فاجعه نداره.سن نیازجنسی۱۸ساله وسن ازدواج در ایران ۲۸سال تازه اگه شرایط باشه.با این همه تبلیغ های شهوانی شبکه های مجازی ...با این وضع حجاب زنان ایرانی که مایه ی تاسف ایران کهن شده.شاید اگر حجاب اجباری نبود ومکانی برای پاسخ نیاز جنسی مردم وجود داشت این فاجعه رخ نمیداد.

  • میلاد حیدری از نور
    0

    با سلام و عرض تسلیت به خانواده آتنا اصلانی عزیز امیدوارم خدا بهشون صبر بده اون قاتل کثیفو باس زجر کشش کرد تا بمیره از نوک پا شروع کنن روزانه یه جاشو قطع کنن

  • وحدت پناهی
    0

    من همشهری آتنا هستم شهرمون کامل در عذاست مردم خیلی ناراحتن قاتل آتنا یک قاتل بی رحم و بی شرف هست هر روز به یک قتل اعتراف میکنه خواهشن با دفاع کردن از قاتل بی رحم دل مارو آتیش نزنید

  • شیرزاد
    0

    همه جای ایران سرای من است آتنا دختر من است تسلیت به مردم ایران و خانواده فرشته کوچک.اعدام برای چنین جنایتی کمه باید طوری کشته شود برای دیگران عبرت شود مثلا باید در خیابان آنرا دست مردم جوش زده داد و به بدترین شیوه کشت اعدام برای اون نجس راحت ترین مرگه پس مردم حقش را بدهند

  • يوسف همتي كورد
    0

    به خانواده اصلاني تسليت ميگم من خواهر زادم ٧سالشه وقتي خبرو شنيدم خواهرزاده خودم اومد جلوچشم دلم اتيش شد جيگرم سوخت سرگيجه گرفتم دوس دارم قاتلشو بدن دست من كه تيكه تيكه ازبدنش جدا كنم بدم به خودش بخوره .لعنت خدا بهش كه دل مردمو خون كرده بي شرف بي انصاف .اعدام حيفه واسه قاتل اتناكوچولو اشكمودراوردي لعنت بهت لعنت خدابه خانواده اصلاني صبر بده كه يه فرشته ازدست دادن

  • حامد اچ دی ار
    0

    اینحور ادما باید در ملع عام سنک سار بشن تا درس عبرتی واسه همه بشه باید زجر کشش کنن تا بدونه ضعیف کشی یعنی چه

  • ازیتاهدایت
    0

    این مسئله باید ازچندبعد موردبررسی قراربگیره اول اینکه این ماحرااولین بارنیست اتفاق افتاده واگرریشه ایی درمان نشه بازهم اتفاق خواهدافتاد گزینه اول بیماری پدوفیلی هستش که بزرگسالان دراین بیماری علاقه خاصی به کودکان نشون میدن دوم آموزش کودکان درخانواده که خیلی مهمه سوم زنانی که توخونه شوهرانشون روبطورکامل فراموش میکنن چهارم زنان خیابانی عکس وفیلمهای مستهجن ودرنهایت خالی بودن دین وخداوعتقادات درزندگی روزمره ازمهمترین عوامل ایجادچنین مسائلی هستن دراخر حکم اعدام برای مقتول شاید تسلی خاطر والدین مقتول باشه ولی اگراین مشکلات لاینحل باقی بمونه مرگ قاتل چیزی روتغییرنخواهدداد چون درجای دیگه ممکنه دوباره این مصیبت اتفاق بیفته

  • سیاسر
    0

    به مدت یکسال هر روز در ملاعام به بدنش اسید بپاشن بعدم جنازشو آتیش بزنن

  • رمضانی
    0

    باید سلاخی بشه همون کاری که قاتل خودش انجام داده فقط سلاخی

  • مهدوی کیا
    0

    تسلیت به خانواده آتنا کوچلو واقعا قلبم بدرد اومد به عنوان یک ایرانی از قوه قضاییه تقاضا میکنم قاتل اتنای عزیز چند بار سنک سر کنید

  • شاهین امیری
    0

    در ابتدا به خوانواده داغدار و مصیبت دیده اصلانی تسلیت میگویم از طرف خودم و همشهری های استان کرمانشاه.به نظرم اعدام فقط برای جرم به این بزرگی بییار کم و ناچیز میباشد چون باعث انگیزه برای افراد جنایتگار دیگر میشود و به نظرم باید آنقدر زجر قاتل داد که دیگر کسی حتی انگیزه این کار هم نداشته باشد.باز هم تسلیت

  • سپهر
    0

    اعدام!

  • خیری
    0

    به نظر من باید دربین مردم سنگ سار بشه اعدام برا همچین ادمی نعمته فقط سنگ سار

    نظرات شما -
    • علی
      0

      سنگسار راه حل نیست. فقط خشونت رو زیاد می‌کنه. باید سنگسار رو حذف کرد. این قاتل باید تا ابد تو تیمارستان بمونه و با عذاب وجدان خودش زجر بکشه

  • Nima
    0

    با عرض تسلیت قاتل آتنا به این راحتیا نباید اعدام بشه باید با شکنجه اعدام بشه و باید تکه تکه بشه

  • فرشاد
    0

    با سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران خبر فوری حضرت محمد (ص) فرمودند بین سن بلوغ و ازدواج فاصله نندازید. تنها دلیل اصلی همه این مشکلات اقتصاده. اقتصاد باعث عدم ازدواجه و باعث عدم انگیزه و امید به زندگی و باعث زیاد شدن لقمه حرام در زندگی و قصی القلب کردن دل ها می شه . تا اقتصاد درست نشه سن ازدواج بالا می ره و جوانان با سرکوب کردن میل جنسی تبدیل به بیمار جنسی می شن. دولت بی عرضه باید به فکر چاره باشه . به نظر من مقصر اصلی دولته که به فکر اشتغال و درامد خانواده ها و جوانان نیست. این قاتل هم دوست داشت تشکیل خانواده بده یا دستش به جیبش برسه بره دختربازی کنه هرغلطی خواست با دوست دخترش بکنه در بدترین حالت . حالا اومده به بچه تجاوز و قتل می کنه . البته جامعه ای که جووناش از سن کم ازدواج کنن و در فشار نباشن و استرس نکشن هیچ وقت در سن ۴۵ سالگی از روی شهوت و فقر اقدام به قتل نمی کنند. اللهم عجل لولیک الفرج

  • جلیل عطایی
    0

    به نظر من این کثافت رو باید به اشد مجازات و به صورت علنی باید کشت خدا شاهده باید عذاب داد تا چند بار بخفه بشه و عذاب بکشه و بعد اعدام کرد تا درس عبرتی بشه برای دیگران. مرد باغیرت آذری تسلیت ما رو از طرف مردم عربهای اهواز قبول کنید و مارو در غم خود شریک بدونید

  • سعید
    0

    سلام خیلی تسلیت میگم خدمت خانواده ی اتنا واقعا ناراحتم اون قاتل عوضی رو نباید اعدام کرد بلکه باید سنگسار کرد حتی سنگسار هم برای اون جانی کم هستش اون عوضی رو باید بادرد و عذاب کشت ادم هر چقدر هم فقیر و‌بدبخت باشه این کارو نمیکمه مسؤلین باید اشد مجازات رو در نظر بگیرن این هم بازم کمه

  • امير از اهواز
    0

    بايد روزي يك بار اعدامش كرد و زجرش داد نه يك بار اعدامش كني وتمام

  • سعید
    0

    سلام خیلی تسلیت میگم خدمت خانواده ی اتنا واقعا ناراحتم اون قاتل عوضی رو نباید اعدام کرد بلکه باید سنگسار کرد حتی سنگسار هم برای اون جانی کم هستش اون عوضی رو باید بادرد و عذاب کشت ادم هر چقدر هم فقیر و‌بدبخت باشه این کارو نمیکمه مسؤلین باید اشد مجازات رو در نظر بگیرن این هم بازم کمه

  • خان احمدی
    0

    تمام وجودم بعداز شنیدن این فاجعه به درد اومده و قلبم به فشار..فقط میتونم بگم آتنا قربانی سیاست های غلط و باورهای اشتباه شد..کاش میشد بی پرده ازش صحبت کرد...آتناجان فرشته ی کوچولو برات خون گریه کردم گلم..منم یه مادرم و حالِ مادروپدر آتنا رو درک میکنم؛بیچاره مادرش و بیچاره تر پدرش..غیرت و ناموس برای بعضی آدما معنی نشده..بعضی آدما بدجور از چشم خدا افتادن مثل همین جانی...واقعا چقد باید نظر خدا از یه نفر برگرده که به این فلاکت بیوفته...آتنای قشنگم جنایتی که در حقت شد به هیچ عنوان ازیاد مردم نمیره؛روحت شاد دخترم....اعدام برای این جانی شیطان صفت کمه،بخداااا که کمه..

  • عاطفه
    0

    من در درجه اول مادر بیفکر این بچه رو مقصر می دونم.،چون یه مادر باید هزار چشم برا مراقبت فرزندش داشته باشه من چون خودم مادرم حال اون مادر رو.می فهمم ولی باید قبول کرد این طفل معصوم معلول علتهای مختلف است وقبول کنیم که والدین هم سهل انگاری کردند واون قاتل هم که با این کارش با زندگی چندین نفر بازی کرده باید مجازات بشه چگونگیش رو دیگه من نمی تونم تعیین کنم

  • رضا
    0

    فقط اعدام اون هم نه یک بار باید هر روز 10 بار دارش بزنن قبل اینکه به درک بره و خفه بشه دوباره بیارنش پاییین دوباره از اول . خیلی باید زجرش بدن خیلی خیلی خیلی من واقعا اعصابم ریخته بهم خیلی ناراحتم

  • سارا پرواره
    0

    به نظر من نباید با اعدام زودهنگام این جنایتکار رو به آرامش رسوند،باید روزی یک عضوش رو قطع کرد باید شکنجه بشه چه از لحاظ روحی چه جسمی،البته جا داره مسولین و ملت به فکر حل ریشه ای مساله باشن،تا فقر داریم چه مادی چه فرهنگی آتناها و ستایش های زیادی خواهیم داشت

  • مهدی
    0

    بهترین مجازات اینه که قاتل رو یروز بسپرن دسته من.یک پدری دربیارم ازش خودش بگه احسن.اعدام براش کمه

  • پیمان
    0

    سلام تسلیت میگم به خانواده محترم اتنا خداوند به شما صبر بده .این روانی قاتل باید به سزای عمالش برسه تا مردم در ارامش زندگی کنن

  • قم. محمد
    0

    دوستان گرامی ، روشن فکر و متعصب، مریض روانی تعریف دارد یک روانی نمیتواند نقشه بکشد توطئه کند و با قیافه راحت همراه پدر مقتول بدنبال دختر مفقود هم بگردد اینکه از روی تعجب ، تنفر و یا هر حس دیگری لقب روانی به شخصی جنایتکار داده شود او را در دسته روانی و یا مریض روحی طبقه بندی نخواهد نمود. اشد مجازات برای این نوع افراد تنها راه پیشگیری قهری از وقوع مشابه این نوع جنایات خواهد بود البته اموزشهای برخوردی با بزرگترهای اشنا و غیر اشنا به کودکان مسئله بحثهای روز هم هست که یکی از مهمترین راههای جلوگیری از اتفاقات مشابه بصورت ریشه ایست ولی جنایکاری که ترس اشد مجازات نداشته باشد اموزش دیده بودن کودک نیز نمیتواند جلوی او را بگیرد هم قوه قهریه نیاز است و هم توجه و مراقبت والدین علاوه بر اموزش کودک البته هنوز بسیاری از والدین خودشان نیازمند اموزش دیدن در نوع مراقبت از کودکان هستند و اینکه کودکان خود را با چه کسانی نباید تنها رها کنند یا از نوع برخورد افراد متوجه سو استفاده فرد منحرف بشوند و همچنین وزارت بهداشت باید قوانینی را وضع نماید و شرایطی را ایجاد نماید که بهداشت مسائل روانی جنسی را طبق موازین شرعی حل و فصل نماید تا عقده هایی اینچنینی که منجر به جنایت میشوند کمتر امکان بروز داشته باشند. و در اخر کسانی که مخالف اعدام هستند ، ژست خوبیست اما ایا در جامعه ما با این سطح از وقوع جنایت زندان بازدارنده خواهد بود ؟؟ مجازات اگر بازدارنده برای دیگران نباشد اصولا مفهومی ندارد این بازدارندگی مجازات است که به مجازات معنی میدهد و اعتقاد بنده بر اشد مجازات این نوع جنایات همان اعدام است که متاسفانه بازدارندگی ان هم برای این سطح جنایتکاران کافی نیست.

  • نازى
    0

    خیلی متاسفم در کشور عزیزم چنیین شییاطین وجود دارند ولی چرا این به اصطلاح هنر پیشه ها رو انقدر با ارزش جلوه دادین که متاسفانه بیشتر انها ارزش هیچ چیز ندارن صرفا به خاطر زیبایی ظااهر یا تیپ امدن و در این عرصه خود نمایی کردن وحق ندا ن نظر به اینکه حقوق بشر بدن از نظر اینها حقوق بشر اینها امریکایی است بنابراین اعدام بهترین است

  • امیررضا
    0

    امیدوارم قانون بهترین تصمیم رو در مورد این جنایت بگیره ، من قاضی نیستم ولی اگر قاضی بودم قاتل رو به 5 سال بیگاری سخت و اعدام محکوم می کردم.

  • آیت
    0

    اگرضعف قانونی وجودنداشت وبااینگونه مسایل برخوردجدی وقاطعی صورت میگرفت، هرگز اتفاقات این شکلی رخ نمیداد، متأثربودن وغصه خوردن واطلاعیه دادن چاره کارنیست،بایددرتصویب قانونی که باعث عبرت وعدم تکرارباشد اقدامی عاجل شود، برای آگاهی بیشتربه مقاله ی زیبای فرزندکوچک استادمطهری رجوع کنید.

  • نمیما
    0

    به نظر من ریشه این کارا در اینه که مردم کمبود دارن.. اگه نیاز جنسی شون حل بشه دست به این کارا نمیزنن

    نظرات شما -
    • مریم
      0

      قاتل متاهل بوده. اینها عقده های جنسیه که تو نظام آموزشی و جامعه بسته ما انباشته شده

  • افسانه
    0

    باید هرروز گوشت بدنشو بکنند وزجرش بدن

    نظرات شما -
    • شیما
      0

      شما دست کمی از داعش نداری. هر رفتار غیرانسانی با هرکسی که باشه، غیرانسانیه

  • نازنین پرهام
    0

    باید این جانی ها را بدن دست پدر قربانی اول قصاص بشن هر کاریکه با قربانی کرده با او بکنند بعد با زجر تیکه تیکه بکشند فقط اعدام کافی نیست

  • فرید نادری
    0

    باید همچین افرادی سنگسار بشن ودرس عبرت بشه برا اون دسته از افردای ک بی رحمانه دست ب همچین جنایتی میزنن

  • مرتضی
    0

    با عرض تسلیت به همه به نظر من افراد زیادی در خصوص فوت این طفل معصوم مقصر و گناه کار هستند ولی نقش پدر آتنا بسیار پر رنگ تر هست در توضیحات پرونده به نکات بسیار تاسف باری اشاره میشود ابتدا اینکه چرا پدر آتنا اجازه حضور یک کودک رو در کنار بساط دستفروشی میدهد.توجیه اینکه برای کمک به پدرش بوده غیر منطقی است. دوم اینکه گفته شده قاتل فرد بدسابقه و دارای سابقه کودک ربایی و متهم به قتل بوده.چرا پدر آتنا اجازه میدهد که کودک بیگناهش به مغازه این فرد رفت و آمد داشته باشد قطعا سهل انگاری و بی تفاوتی و بی مسئولیتی پدر آتنا اولین دلیل مرگ این بچه می باشد قاتل اگر سادگی و بی تفاوتی پدر آتنا را نمیدید مطئنا دست به این اقدام شوم و کثیفی نمیزد

    نظرات شما -
    • الهه
      0

      پدر اين دختر از كجا ميدونسته متهم داراي سابقه كيفري و كودك ربايي است ؟ مگه اينها رو تو پيشوني ادم مينويسن

  • milad mohammadi
    0

    خداوند صبر بده به خانواده اصلاني خدايا بلا و گرفتاري سرتاسر زمين و فرا گرفته زودتر منجي عالم بشريت رو برسون

  • فتحی
    0

    این فرد جانی قبلا هم دارای چندین فقره پرونده در حد اعدام بوده ...ولی از آنجایی که از بستگان وی هم وکیل هستند و در در محاکم قضایی سمت دارند نامبرده توانستهاز چنگ قانون فرار کند ... اگر در فقره یا فقرات اولیه بهصورت قانون حقیقی و واقعی به کثافتکازیهلی این شرور رسیدگی میشد شاید امروز شاهد این فجایع نبودیم . دستگاع قضایی فاسد مقصر این جنایت میباشد . آقای دادستان باید جوابگوی این پرونده باشد

  • شاهین
    0

    حضرت مسیح وقتی به جماعتی رسید که داشتن یکی رو سنگسار می کردن، به اونها گفت هر کسی حتی در دلش گناه این کسی که سنگسار می کنید رو انجام داده، بره کنار. از آخر همه رفتن کنار. حالا اینجا هم هر کسی که حتی در دلش به کسی دیگه ای تجاوز کرده، لطفا حرف از شکنجه و سنگسار و تیکه تیکه کردن قاتل نزنه. خیلی از ما خودمون یه قاتل بالفطره هستیم. همین قاتل آتنا، احتمالا خودش هزار بار به بقیه قاتل ها فحش داده بوده. باید اخلاق رو به جامعه برگردوند. فقط همین. با کشتن دردی دوا نمیشه

    نظرات شما -
    • شاهین
      0

      توی قرآن برای برخی از گناهان کبیره سنگسار آورده شده بعد شما این متنو میگویید و میگید سنگسار نکنن.والا این حرف شما شک برانگیزه در مورد ایمانتون

    • علی
      0

      پیشنهادتون چیه جناب؟ مثل حضرت مسیح به صلیب بکشن؟ برو بابا...ازین روشنفکرنماها متنفرم

  • شکیبا
    0

    هر روز خیلی از ما بچه هایی رو می بینیم که دستفروشی می کنن. چرا بی تفاوت از کنار همه اینها رد میشیم؟ چرا فکر نمی کنیم که هر کدوم از این بچه ها میتونن یه «آتنا» باشن؟

  • علیرضا ججان
    0

    ازاینکه عمل این شخص بسیار بسیار غیرانسانی وغیراخلاقی است شکی نیست ولی اینو هم باید اضافه کرد ک دوستان حرف از سنگسار و اعدام درملاء عام میزنند این دوعمل خودشان ترویج خشونته بخصوص در انظار عمومی نشان دادن ودیدن جان کندن یک انسان تصویرخوبی بخصوص واسه کودکان وجوانانی که میخان ازنزدیک ببینند. قانون درمورد انجام این اعمال شنیع بسیارواضح وصریح دستورداده من نظرم اینه که هرحکمی واسه این شخص صادرمیشه درملاء عام نباشه

  • زهرا
    0

    سلام خدمت خانواده محترم آتنا..آتنا جان فرشته مهربون هیچوقت ازذهنم نمیری..من چندماهه ک مادرشدم و فکر کردن ب حال مادر آتنا منوعذاب میده..تمام وجودم بدرد اومده..دختر قشنگم ازخدابخواه ب پدرومادرت صبر بده عزیزدلم...اون جانی رو باید تیکه تیکه کنن

  • حمید
    0

    تسلیت به ایران به نظرم با اعدام این شیطان صفت رو راحت میکنیم پس تکلیف اوت ترس و دلهره و زجر کودک و عذاب پایان ناپذیر مادر و پدرش چی میشه!!!!!! دلم خیلی سوخت برای آتنا روحت شاد و آسمانی

  • حسین
    0

    اولا تا میتوانید باید به کودکان آموزش داد تا با این مشکلات که برخورد کردن وا احساس خطر کردن سریعا به بزرگترهاشون اعلام کنن..دوما هیچ وقت نباید بچه هارو تنها روانه این طرف و آن طرف کرد..... سوما..مسولان نظان جایی رو با قوانین و نظارت فراهم کنن که اینهایی که احتیاجات جنسی دارن رفع بشه که دیگه حداقل دست به جنایت نزنن....البته اگه متعصبا بزارن

  • سمیه
    0

    به نظر من مسئولان قوه قضائیه، قبل از اعدام این جانی، باید ازش بپرسن که دقیقا توی ذهنش چی میگذشته. باید مردم بدونن که این آدم چطور فردی بوده. مذهبی بوده یا غیرمذهبی؟ ضدزن بوده یا حامی حقوق زن. تفکراتش از نظر سیاسی چی بوده. باید مردم بدونن کدوم افراد با کدوم ویژگی ها، پتانسیل تبدیل شدن به قاتل آتنا رو دارن

    نظرات شما -
    • شاهین
      0

      سرکار خانم سمیه شما اول همه چیز رو در مورد این قضیه مطالعه کنید.مثلا اینکه این قاتل متجاوز قبلا هم به یک زن دیگر تجاوز کرده و او را کشته

    • علی
      0

      چه ربطی داره..مثلا بگه من اصول گرام با گرایش ناسیونالیستی...هیچی یه آشغال اجتماعی بوده...کسانی ک ب کودکان رحم نمیکنن نشانگر اینه تو بچه گی بهشون تجاوز کردن...اینم یکی مثل هزار تای دگ...قصدش کشتن نبوده ک آزار بوده ولی چون اون جیغ کشیده کشتتش

  • عبداله جلوانی
    0

    سلام و خدا قوت به مسیولین محترم و عرض تسلیت به خانواده مقتول معصوم اعدام کمه قاتل هست باید حکم سنگسار اجرا شود در غیر این صورت عدالت زیر پا گذاشته میشود توی مملکت اسلامی باید برای دیگران عبرت بزرگی شود که حتی فکر همچین کارایی توی سر کسی نیوفته خدا لعنت کنه قاتلان بی شرف بی ناموس را که کودک آزاری و... را انجام میدهند خدا آتش جهنم را روزیشون بکنه اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم اللهم عجل لولیک فرج مولانا صاحب الزمان مهدی موعود (عج)

  • ص-ر
    0

    تجاوز به کودک ویا بزرگسال یک جنایت وحشت انگیز است که ریشه در بیماری روانی فرد متجاوز واختلالات شخصیتی ضد اجتماعی اودارد برای پیشگیری آموزش مراقبت جنسی از سنین کودکی(سند 2030)ارتقا بهداشت روانی افراد جامعه بابرنامه های کارشناسی شده وعلمی از سنین کودکی'شناسایی افراد روان پریش واقدامات درمانی؛برخورد قانونی با افراد متحاوز (البته نه در ملا عام)ضروری است

  • ع
    0

    چی بگم

    نظرات شما -
    • غلامرضا رضایی
      0

      خدا لعنتش کند دوستان فقط شبکه های پورن تشویق به سکس تجاوز به کودکان میکنند خدا بخیر کنه

  • خانم صادقی ازکرج
    0

    این ملعون جنایتکار راباید عذابش بدن اعدام کنن یه دفعه راحت میشه باید سنگسارش کنن تیکه تیکش کنن جلو چشم مردم تادیگران عبرت بگیرن ازمعصولا تقاضا میکنیم بیشتر دقت داشته باشن تاهمچین اتفاقای نیوفتد

  • صفری از کرج
    0

    تسلیت عرض میکنم اول به خانواده عزیز اتنا دوم به مردم ایران .به نظر من باید اول هروز دست و پای قاتل ببرن بعد اعدام کنن اعدام تنها کافی نیست خدا میدونه چه زجری اون دختر معصوم کشیده اون قاتل جانی باید عذاب بکشه بعد اعدام بشه

  • صفری از کرج
    0

    تسلیت عرض میکنم اول به خانواده عزیز اتنا دوم به مردم ایران .به نظر من باید اول هروز دست و پای قاتل ببرن بعد اعدام کنن اعدام تنها کافی نیست خدا میدونه چه زجری اون دختر معصوم کشیده اون قاتل جانی باید عذاب بکشه بعد اعدام بشه

  • غلامرضا احمدیه
    0

    ابتدا تسلیت خدمت خانواده عزیزازدست داده خانواده اصلانی دوم خدمت تمام ملت ایران عزیز تسلیت،،،اما برای شیطان پارس آباد اشدمجازات درچندمرحله

  • غلامرضا احمدیه
    0

    ابتدا تسلیت خدمت خانواده عزیزازدست داده خانواده اصلانی دوم خدمت تمام ملت ایران عزیز تسلیت،،،اما برای شیطان پارس آباد اشدمجازات درچندمرحله

  • همت
    0

    این مرد فقط یه دیونه بوده که اگه عقل تو سرش بود هیچ وقت به یه دختر بچه تجاوز نمی کرد هوای نفس به دستش کار داده با این حال مقصر واقعی جوانان ما که ازدواج نکردند ودامنشون با این شرایط گیر میوفته که نه خونه ونه کار ونه ماشین دارند بلکه نیاز جوان را در کشور های دیگر دولت تامین می کنه اینکار از هر مردی بعید نیست حالا جرم این مرد در شرایط فعلی که تجاوز به عنف اعدام هست وقصاص حکم میکنه که سنگسار بشه بعد اعدام

    نظرات شما -
    • دكتر ٢٠٠٠
      0

      اين حيوان متاهل بوده دوست عزيز و قبلا هم سابقه كودك ازاري و كودك ربايي داشته

  • محمد مهدی
    0

    شنیدن همچین خبرهایی واقعا قلب ادمو به درد میاره قاتل یه حیون کثیفه اون جای خود دارد به نظرم نباید اعدام بشه باید زجر کش بشه بدنشو تیکه تیکه ...بیشتر از این ناراحتم توی این ناامنی مملکت آخه یه بچه هفت ساله اون همه طلا میخاد چیکارامیدوارم درس عبرتی باشه برای مادرای دیگه ترو خدا طلا نندازید برا بچهاتون طمعکار زیاده دزد زیاده

  • علی اصغر ابراهبمی
    0

    با عرض سلامت و تسلیت به ادماهای واقعی وخانواده اتنا. به نظر من فرهنگ سازی در صدا وسیما, گذاشتن مکانهای مشخص جهت تخلبه غریصه, بقول مرحوم طالقانی مسجد نیاز به توالت دارد و فقر زدایی از مملکت, میتونه تا حد خیلی زیادی از ابن جنایات کم کنه, درسته این فرد شیطان صفت,سابقه این رفتار رو داشته,اما ابتدا به ساکن طلاهای اتنا,نظرشو جلب میکنه, و از بعد دیگه کسی که سابقه تجاوز به عنف داره,چطور اینقد راحت ازاد گذاشته میشه و دستگاه قضایی برنامه ای برای این افراد نداره, به هر حال من مشکل را در فقر,بیکاری,فرهنگسازی و مکانهای مجاز تخلیه شهوت میدانم,چرا که اگر مثلا در سطح تهران میشد چهار مکان مخصوص اینکار را داشت,با مخالفتهایی که شده,ابن مسله در تمام سطح شهر به چشم میخورد.ممنون, یا علی.

    نظرات شما -
    • دكتر ٢٠٠٠
      0

      اولا اين حيوان زن داشته دوما با قبلا هم كودك ازاري و كودك ربايي كرده بوده پس دنبال زن نبوده كه تحت فشار باشه زن داشته

  • امید رضایی
    0

    قاتلشو باید آتیش بزنن تا درس عبرتی باشه برای مغزهای مریض جامعه. با بعضی ها باید مثل داعش رفتار کرد

  • بینام
    0

    بیماردلان چون از نظر قانون حاشیه امنیتی دارند جرات انجام چنین جنایت هایی را دارند. مقصر اصلی قوانین ماست

  • فرشته
    0

    به نظر من اعدام برای اینجور آدما کمه باید آتیش بزنش تادرس عبرتی بشه برای آدمای مریضی مثل اون

  • مریم . ک
    0

    بنظر من باید جلو چشمای کثافتش همین بلا رو سر عزیزترین کسش بیارن . مرگ برای اون حیفه

  • #آیدا_شهبرک
    0

    گناه زنان سرزمینم چیست که در آتش شهوت اینگونه مردان بیمار میسوزند

  • وثوق
    0

    در هر جایی که حاکم آن کشور برای آینده و پیشرفت کشورش برنامه داشته باشد و بخواهد اولین و بزرگترین پایه های پیشرفت آموزش و پرورش برمبناء نیازهای جامعه و آینده است و بیشترین هزینه کشور را صرف آن می کند ولی بایک نگاه کوتاه به بیشترین هزینه کشور مشخص می شود که هدف فقط حکومت کردن بر ویرانه های ایران و گرده های برده های ایرانی است.

  • م عبدالکریمی
    0

    در ابتدا به خانواده این بی گناه تسلیت میگم و نظر من در این مورد اینه که باید به فرزندانمون اگاهی کاملو بدیم تا طعمه این افراد مریض نشن وگر نه مگه ادما چقدر میتونن مواظب افراد خانواده باشن با این زمانه ای که توش زندگی میکنیم که حتی قانون هم از پسش بر نمیاد

  • فرزانه جباری
    0

    به نظرمن چنین ادم کثیف وروانی روجرش دادویواش یواش همه جای بدنشوتیکه تیکه کرد وجای بدن زخمیشونمک زدتاحسابی حالش سرجاش بیاد

  • آرمان مرادیان
    0

    تسلیت به ملت ایران برای بروز این حادثه و این تنزل فرهنگی در مملکت باید مشکل ریشه یابی بشه با کشتن یک آدم روانی دردی از جامعه کم نخواهد شد باید از ساختن همچین ادمهایی در جامعه جلوگیری بشه

  • رسول ن
    0

    بعضی دوستان میگن قاتل باید تیکه تیکه بشه و یا اتیش زده بشه که ادم بیشتر از قاتل از این جملات خطرناک میترسه. در کثیف بودن این مرد شیطان صفت و حکم اعدامش هیچ شکی نیس ولی به نظر من مسعولین باید مکانهایی برای تخلیه جنسی در نظر بگیرن که اینهمه جرم و جنایت که ریشه در مسایل جنسی داره لااقل مقداریش از بین بره

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      باید بدست مردم کشته شود نه اعدام

    • دكتر ٢٠٠٠
      0

      دوست عزيز قبل از نظر دادن و پز روشنفكري كمي مطالعه و تحقيق كن در مورد ماجرا !!! اين مرد متاهل بوده مثل چندتا پرونده جنايت و كودك ازاري ديگه در اين اواخر يعني طرف زن داشته و ميتونسته اطفاي شهوت بكنه پس ربطي به كمبود خانه هاي عفاف يا نبود شهر نو نداره !!! دوم اين حيوان بدنبال پدوفيليا يعني كودك ازاري بوده همونطور كه در پرونده ش موارد ديگه كودك ربايي و كودك ازاري وجود داشته در خانه هاي مدنظر شما لابد بايد كودكاني رو هم بيارن تا اينها اطفاي شهوت بكنن و خارج از اون محدوده ها به كودكان ازاري نرسونند ؟؟؟ كمي فكر كن دوست گرامي !!! اين رواني با ديدن كودكان تحريك ميشده نه زنان و نياز سركوب شده جنسي به زنان

  • افشین توفیقی
    0

    آزادش کنن بیاد بیرون فقط فقط کافیه قدمشو بذاره تو خیابون

  • سید محمد امام زاده
    0

    سلام منم ب نبه خود تسلیت میگم ب نظرم هرچه سریعتر قاتل اعدام کنن

  • مرضیه سعیدی
    0

    با عرض تسلیت به خانواده اصلانی وتقاضای اشدمجازات برای قاتل اتنای معصوم فکر می کنم باید با وفایع که هر چند وقت شاهد وقوع ان در یکی از مناطق کشورمون هستیم به صورت ریشه ای عمل شه مسئولین باید راهکارهایی رو برای اموزش واگاهی کودکان وخانواده هاشون ارائه کنند بخصوص اموزش وپرورش باید اموزشهایی در رابطه با مسائل جنسی رو به کودکان اموزش بدن وانهارو در این مورد اگاه کنن درحد نیاز وشرایط سنیشون تا در اینده از این اتفاقات جلوگیری شود وشاهد این خانواده های داغدار نباشیم. انشالله

  • زهراعرب
    0

    از نظر من مشیولین باید این بی ناموس رو تغییر جنسیت بدن و بفرستنش تو جمعه گرگا،با دست و پای قط شده

  • سید علیرضا رضوی
    0

    سلام قتل اتنا اصلانی باید اون قاتل را زرجکوشش کرد خدا لعنتش کند ولی انهایی که دست اندرکارن اگر زرجکوشش نکنند تا ابد مدیون شهدا و حکومت جمهوری اسلامی ایران هستند

  • مهدی
    0

    فقط اعدامش کنن این بی شرف رو...

  • م .ج
    0

    ضمن تسلیت ب خانواده محترم اتنااصلانی ..باید گفت اولا ازسوی خانوادههاباید فرزندان آگاه کردتادربرابراین جور مشکلات بیدار باشند وهرگزطلاوزیورالات خودرادربیرون ازخانه آشکار نکنندودرمعرض دیدنزارند...دوما کشور ما ا زلحاظی آزاد گزاشتندورهاکردند..باید جلوی اینحور مردها یازنهای آزاد را گرفت..بی حجابی رو کنترل کنند یک قانونی بزارند که بی حجابی یا کشف حجاب کنندجریمه شوندیابازدادشت..واینگونه ازاینگونه خطرات تاحدودی حفظ کنند..کشورماتااتفاقی میفتدحواسشون جمع میکنندکه کار ازکارگذشته باید قبل از وقوع اتفاق پی گیرباشندخیلی ناامن شده و حال ادم نمتونه ازترس این چیزاپاشوازخونه بزا ره بیرون فرهنگ سازی باید بشه بین خانوادهاومردم دربرابر این جور اتفاقهای ناگوارایمن شویم...خاهشا جلوی اتفاقهای ازجمله اتناو امثال خرچنگ های سیاه مشهدوعیره بشوید کشور مایک کشور اسلامی است و نباید اینجور کارها اتفاق بیفتد...

  • امیر
    0

    به نظر من این روانی باید تا اخر عمر با یک عکس اتنا ی عزیز توی یک انفرادی حبس بشود و عراب وجدان این چشمان معصوم را یک عمر حمل کند.

  • ابومسلم شاهی
    0

    با توجه به اینکه قاتل، قبل از کشتن مقتول او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است به نظر بنده طبق قانون مجازات اسلامی حکم اعدام ( مجازات تجاوز به عنف می باشد)قصاص (مجازات کشتن مقتول می باشد)و دیه(مجازات ارش آبکاری می باشد) می باشند.و اولیای دم مقتول اگر توان پرداخت تفاضل دیه را نداشته باشند و در این صورت حکم قصاص معلق شده و حکم اعدام اجرا خواهد شد بدون اینکه به خانواده قاتل چیزی پرداخت کنند.

  • سجاد
    0

    سلام ببیند خطرناکتر از عمل قاتل افکار یه سری افراد هست که باز خواهان ترویج خشونت هستند شما اگر به یه سری کشورها نگاه کنید حتی خون رو تو فیلماشون شطرنجی میکنند حالا یه نفر میاد بالا نظر میده که باید عزیزیز ترین کس قاتل رو جلو چشاش بکشن این افکار و این افراد خطر امروز جامعه هستن.اموزش و فرهنگ سازی و ریشه یابی ....وگرنه هر چن وقت یه بار شاهد چنین خبرهایی باید باشیم بازم میگم باید یه سری تابوها شکسته بشه اول وظیفه خانوادس بعد دولت برای امورش و اگاهی بخشیدن به کودکان....

  • زهراعرب
    0

    از نظر من مشیولین باید این بی ناموس رو تغییر جنسیت بدن و بفرستنش تو جمعه گرگا،با دست و پای قط شده

  • ساسان ساساانسرا
    0

    سلام تسلیت ب همه ملت شریف ب مغانیهای عزیز ب خانواده اصلانی ،ک امروز همه ما اصلانی هستیم ب نظر بنده ،این کار باید کارشناسی بشه ،این فاجهه باید شکافته بشه ،اعدام یک بار هست و برای همیشه تمام میشود ،،چکار باید کرد ک شاهد تکرار ان در جامعه نباشیم

    نظرات شما -
    • رسول.ج
      0

      سلام و عرض ادب وتسلیت به خانواده آتنا عزیز به نظر من اعدام کمترین مجازاته برای این بلانسبت آدم این آقا را باید از طلوع آفتاب تاغروب آفتاب بیارنش تو ملا عام و ببندنش به یه جایی تو میدون و مردمی که از اونجا رد میش برن و یه جوری مورد آزار قرارش بدن تا روزی که بمیره

  • خانم صدیق
    0

    سلام این واقعا ناگوار به خانوادش تسلیت میگم انشالله خدا بهشون صبرعنایت کنه به نظر من اعدام اشتباه اونم واسه اینجور ادم ..همونجوری اتنا عزیز زجر داد اونم باید زجربکشه زره زره بمیره باید سنگسارش کنن توی ملاعام تا همه ببینن درس عبرت واسه بقیه بشه تا گرگ صفتای مث این ادم بترسن بخودشون اجازه ندن دست به همچین کاری بزنن از نظرمن اعدام اشتباه ..باید زره زره جونشو بگیرن ممنون بازم تسلیت میگم به خانواده داغدارش

  • م.ي
    0

    ﻣﻦ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻣﺘﺎﺳﻔﻢ اﮔﺮ اﺭﺯﺵ ﺯﻥ ﺑﻮﻳﮋﻩ ﺩﻩ ﺯﻧﺎﻥ ﻧﺼﻒ ﻣﺮﺩاﻥ ﻧﺒﻮﺩ و اﺭﻛﺎﻥ ﺣﻜﻮﻣﺖ و ﺭﺳﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﺣﺴﺎﺳﻴﺖ ﺑﻴﺴﺘﺮﻱ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻫﻨﺪ ﻫﺮﮔﺰ اﻳﻦ ﺟﺎﻧﻴﺎﻥ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ اﺟﺎﺯﻩ ﻧﻤﻲ ﺩاﺩﻧﺪ ﭼﻨﻴﻦ ﺟﻨﺎﻳﺘﻲ ﺑﻜﻨﻨﺪ ﺣﺎﻻ اﻳﻦ ﺟﺎﻧﻴﺎﻋﺪاﻡ ﻧﻤﻴﺸﻪ ﻣﮕﺮ ﻧﺼﻒ ﺩﻳﻪ ﺭا ﺧﺎﻧﻮاﺩﻩ ﻣﻘﺘﻮﻝ ﺑﺪﻫﺪﺩ اﮔﺮ ﺑﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﻗﺎﺿﻲ ﻫﻢ اﻳﻨﺎﺗﻔﺎﻕ ﺑﻴﻔﺘﺪ ﭼﻪ ﻣﻴﻜﻨﺪ,

  • بهكام بختيارى
    0

    اميدكه چپ شود، تكرار اعدام اثرمنفى درجامعه دارد! اولين بار وآخرين بارهم نيست كه موارددهشتناك آتناى نازنين مانندها پيش مى آيد! با اعدام قاتلين اينگونه موارد توحشانه كه تازه بايست تحت نظرمى بوده، با صورت مسئله پاك كردن راه به جايى نمى بريم و علت را جويا شويم و عامل و #علت بوجود آمدن #سعيد_طوسى ها و#بابك_زنجانى و قاتلين اينچنينى را بيابيم و با اعدام كردن كارى در مورد گره كشايى و در پيشبرد موارد اجتماعى- فرهنگى نكرده ايم و #اعدام نوعى فرار به جلوست! پس از اعدام وى پس از چند روز اين مورد به فراموشى سپرده ميشود و دوباره چندماه ديگر درجاى ديگر اين امر وحشتناك رخ ميدهد و بااين حافظه ى تاريخى ضعيفة كه داريم بدين گونه اصل مسئله اجتماعى، اخلاقى و فرهنگى حل نمى گردد!اين باور من است!

  • رضا
    0

    اعدام

    نظرات شما -
    • احسان
      0

      چنین اشخاص باید سنگ سار شوند

  • علی محسنی
    0

    اگه مسئولی چیزی تو این مملکت اینو میخونه حرومش باد نفسی که میکشه مگر ی کاری کنه،،،باباجان باید مسئله ارضای صحیح جنسی در مردان و شهوت باایجاد جا و مکان مناسب و شرعی وبهداشتی حلشه.که امثال این دختران معصوم و زیبا دچار قتل وتجاوز و شهوت پرستی عده ای که از شهوت زیاد دارند دیوانه و بیمار میشن نگردند،الان یک مرد میخواد بهترین غذاهارو بخوره میتونه سفارش بده و میل کنه،اما زنان و دختران بزک کرده و تنگ پوش شهوت برانگیز در خیابانها مانور میدن ولی مکانی برای دفع این نیاز مهمتر از شکم نیست.

  • سعيد
    0

    با سلام .در ابتدا تسليت ميگم به خانواده عزيز ايشان و مردم ايران..در مورد اين قاتل جنايتكار هم فكر ميكنم بايد براي هر كدام از جنايت هاش آدم ربايي ،تهديد،آزار و اذيت و ....جداگانه مجازات شه و در نهايت هم براي جنايت قتل مجازات شه.

  • پریناز
    0

    یه کمپین حمایت از بچه های کار باید تشکیل بشه. و لینک بشه به کمپین مخالفت با کودک آزاری. باید کاری کرد برای عدم تکرار این اتفاق

  • ر ج ازقزوین
    0

    سلام وعرض تسلیت به خانواده داغدارآتنا به نظرمن این جورافرادرا نباید،داربکشندبلکه هرروزیک یک انگشت قاتل روبایدقطع کنندوانقدزجربکشه که درس عبرتی برای دیگران باشدیکباره که به دارآویخته میسه راحت میمیره بایدفقط اعضای بدنش روزنده زنده قطع کنند.

    نظرات شما -
    • پیام
      0

      خشونت فقط خشونت بیشتر میاره. این روشهای داعش وار، راه حل نیست

  • اشکان حسینی
    0

    واقعا خدا باید به خانواده اون بچه صبر بده. درد خیلی بزرگیه. فقط و فقط باید این حیوون رو اعدام کنن اونم از یه نوع زجر آورش. فقط قبل از اعدام اون حیوون رو با امثال باران کوثری و ترانه علیدوستی تو یه اتاق تنها بزارن. اول این خانومها با اون حیوون یه جلسه مشاوره خصوصی بزارن. که بعد از اعدام اون آشغال نیان فاز روشنفکری بگیرن و نه به اعدام بگن. واقعا خودتونو جای پدر اون بچه بزارید فقط کمی تجسم کنید که جای اون پدر هستید. اونوقت ببینید اون بی همه چیز و تیکه تیکه میکنید یا نه؟

    نظرات شما -
    • صادق
      0

      هیچ کسی نمی تونه به روشنفکری بپردازه چون یک ملت داغدارمرگ آتناهست وفرزندیک ملت می باشدومسعولین نبایدبیشترازاین بزارن این قاتل کثیف نفس بکشه وحتی نیزبایدجسدکثیفش روخاک نزارن بکنن وتوچاه مستراب انداخت

  • طاهره غلامی
    0

    سلام عرض تسلیت دارم خدمت خانواده اصلانی چنین انسان های بی صفتی نیاید فقط به یک لحظه جون دادن و اعدام بسنده کنید باید با زجر و عذاب و قطع عضو جونشو ازش گرفت اعدام اصلا کافی نیست این بزرگترین درس عبرتی برای امثال قاتل آتنای معصوم باشد

  • عبدالرضا مضلومی
    0

    سلام،منم تسلیت میگم به همه مردم ایران ،دلیل اینکه اینجور مفاسد قبیحه در کشور ما زیاد شده افزایش لذت طلبی و لذت جویی های افسار گسیخته است شماببینین اکثر کسانی که دست به اینجور جنایات زدن متاهل بودن ،یعنی تحت فشار شدید غریزه جنسی نبودن، اما فرهنگ زندگی ما به لطف برخی روشنفکر ها الان نه غربی ونه اسلامیه یه چیز عجیب وغریبی شده که باعث فساد روح آدم ها شده ،به نظر من اصلاً ربطی به تنگناهای جنسی نداره ،چرا در گذشته جامعه ما به ندرت این جور مسائل پیش می اومد ولی حالا که آزادی جنسی خیلی زیادتر شده تعداد منکرات قبیحه به جای کاهش افزایش پیدا کرده،واقعا چرا،؟سبک زندگی قر وقاطی ما سببش هست،که نه غربیه نه اسلامی

  • اكبر
    0

    به نظر من اين بى شرف بايد در يك اطا قى به سقف وارونه آويزان كرد و عكس آتنا مظلوم را در جلو او گذاشت تا زجر بكشد و بميرد

    نظرات شما -
    • دكتر ٢٠٠٠
      0

      همونطور كه قبلا كودك ازاري كرده بوده و كودك ربايي كرده بوده و ازاد شد و زندگيش رو كرده و حتي مجوز كار هم بهش دادن اينجا هم شامل رافت ميشه و اعدام ميشه ! مرگ با اعدام بسيار راحته در اكثر فيلمهاي اعدام طرف ثانيه هاي قبل از اعدام دچار شوك و سكته ميشه و دردي رو حس نميكنه

  • دلکان
    0

    هزار بار ننگ بر این مسولان جامعه ما مریضه، امثال این شیطان کم نیستن ، با وجود این نوع اتفاقات مسولان این مملکت بمیرند بهتر است. یکی از بند های سند 2030 همین اموزش ها به خانواده ها و کودکان از طریق معلمان دلسوز بود که اقایان نون به نرخ روز خور و عقب مانده از مسایل روز با ان مخالفت کردند.

  • نیما
    0

    باید یه مراکزی درست کنن که شرایط کار سختی داشته باشه، مثل زمان برده داری که برده میخریدن برای کار توی معدن سنگ، گوگرد و... . کسانی که جرمشون اعدام هست رو به این محل ها ببرن و تا لحظه مرگ اونجا مثل سگ کار کنن، هم اقتصاد مملک میچرخه، هم با مرگ سریع اون رو راحت نکردیم، هم اینکه میتونه درآمد کار این شخص تا آخر عمرش جبران خسارت کمی برای خانواده قربانی باشه. به جای اینکه هم وطنای شمالیمون رو بفرستیم توی معدن های کیلومتری که هر لحظه خطر ریزش و مرگ اون ها هست، این افراد به این محل ها برای کار اجباری تا لحظه مرگ برده بشن.

  • صادق
    0

    این قاتل کثیف روبایدداددست پدربدبخت وبیچاره آتناتابادست خودش حق فرزندشیرین ونازی که الان دیگروجودنداردروبگیرد.ولعنت بهش. لعنت به اون شیری که خورده ولعنت به اون دلی که داشت

  • علی رضازاده
    0

    سلام . تسلیت به خانواده داغ دیده و ملت شریف ایران . از نظر من هم باید ناخنهای این مرد عوضی بکشن و تغییر جنسیت بدنش و دست و پاش قطع کنن و در اخرم سنگسار بشه و چقدم عالی میشه اینو بعنوان مجازات تو جامعه قرار بدن

  • محمد رضا
    0

    اين حرومزاده را بايد زجر كش كرد دستشو قطع كنن بد پاهاشو بد اعدام كثافت بي غيرت حرومزاده

  • ادریس ریاضی
    0

    البته تو این قضیه هم اون دخترای بد حجابی هم که باعث تحریک قوه جنسی مردان میشوند مقصرند

    نظرات شما -
    • سعیده
      0

      آخه بچه هفت ساله که حجاب بهش واجب نیست. چرا همه مشکلات جنسی آقایون رو به حجاب زنها ربط میدین؟!

  • ملیکا
    0

    همه شما عزیزان کاملا درست میگید و تک تک کلماتتون حاکی از قلبهای پر ازمهر و محبتتونه.. با همه تون موافقم... لعنت خدا به اون سنگدل...دوستان عزیز٬ اما یه موضوع خیلی مهم دیگه هم هست..اونم اینه که هرگز کودکانمون رو تنها به محلی نفرستیم.فرقی هم نمیکنه بچه دختر باشه یا پسر. و مورد بعدی اینکه آخه اونهمه النگوی طلا توی دست یه دختربچه؟!!!! یک فرد معتاد حتی با دیدن یه گوشواره کوچک هم وسوسه میشه چه برسه اونهمه النگو...مادرهای عزیز٬ توروخدا برای دخترهاتون طلا نندازید و هیچ کجا تنها نفرستیدشون...هرچقدر هم قوانین سخت تر بشه امادنیا هیچوقت خالی از افراد پست و پلید نمیشه...پس از خودمون شروع کنیم..احتیاط

  • م ن
    0

    این زالو صفت کثیف رو باید دست و پاهاشو قطع کرد

  • اسی
    0

    نظر من رو نذاشتید.توقع از شما هم نداشتم بذاری.چون رویکرد شمارو تو انتخابات دیدم،از نظر شما به بعضی قوا میشه اعتراض داشت به بعضی ها اصلا.چون اعتراض من ب قوه قضاییه بود منعکس نشد.اصل منطق

  • محسن
    0

    اعدام کاری رو از پیش نمی برد.چنین افرادی که چنین جنایتی میکنند باید تا زمانی که زنده هستند زجر بکشند وهر روز آرزوی مرگ بکنند.اعدام کردن یک لحظه هستش..باید داخل زندان باشه داخل یک اتاق یک متر در یکمتر به هیچ وجه بیرون نیاد همونجا بمونه بپوسه بهش غذا هم بدن بخوره ولی اعدام نکنند فقط باید تاوان کارهایی رو که کردش رو پس بده

  • حسن شاهسوند
    0

    سلام.2تامشکل وجود داره این تو خیابون چشمون به ده هامورد میخوره که طرف ی حیونی رو بغل کرده وچقدرازاون مراقبت میکنه هیچوقت ازخودش جداش نمیکنه ولی متاسفانه ما بچه دسته گلمونومثل آب خوردن رها میکنیم توکوچه هاوازشون ساعتها خبر ناریم دوم اینکه ما قانون کشورمون تو این مسائل خیلی ضعیفه چه پیشگیری چه برخورد این روزا داستانهای از این قبیل کم نیستن هرروزه شاهدچندتا حوادث درگیری مسلحانه مردم وجنایتهای مشابه واقعا دولت ونیروی انتظامی جلوی داعشو میتونن بگیرن ولی جلوی چند نفر جانی رو نمتونن جای تاسف داره لااقل خودمون مواظب گلهامون باشیم

  • سحر حسینی
    0

    اولا هی چ ربطی ب حجاب ناره کسانی ک میگن بخاطر حجابه ببخشید یامون رفته بود چادرسرش کنیم بچه 7ساله باید حجاب داشته باشه؟این قاتل بی غیرت رو باید اول بش چاقو بزنید بعدم همون کاری ک با اتنا کرد رو با خودش کنید اتناجان روحت شاد خدایا ب خانوادش صبر و تحمل بده

    نظرات شما -
    • حافظ
      0

      باعرض سلام خدمت شما خواهر گرامی در جواب شما میگم که آره اینا همش بخاطر بدحجابی هستش میدونی چرا چون اگر تو یک خانواده حجاب ریشه داشته باشه دختر روهم از همون بچگی به حجاب عادتش بدن همچین مشکل های درست نمیشه حتی امیر تتلو که خیلی هامون هم قبولش نداریم حتی اونم به این بد حجابی اشاره کرده تو اینستا پس بدونید که مشکل اصلی این جامعه ما بدحجابی هستش وتا زمانی که ی راه کار مناسب برای از بین بردن این بدحجابی پیدا نکنیم بلاهای بیشتر از این هم باید دید فقط من از این ملت بزرگ ایران ی سوال دارم با بدحجابی با پوشیدن مانتو های تنگ و بدنما میخوایین چی رو ثابت کنید لطفا لطفا لطفا خواهشم اینه که به خودتون بیایید دینتون اسلامه میریم ترکیه حجابش از ایران بیشتره میریم مصر حجابش از ایران بیشترو کامل تره مگه ما همون هایی نیستیم که بخاطر این بدحجابی این ظلم مقابل شاه ظالم وایسادیم این همه خون بی گناه ریخته نشده که الان اینطوری آبروی این مملکت رو ببرین

  • Mmdreza
    0

    اگ اینقدر حجاب باعث این مشکلات میشه چرا کشورای خارجی و غربی از این مشکلات رنج نمیبرن چرا قوه جنسی یک انسان اینقدر تحریک میشه که به یک دختر ۷ ساله تجاوز میکنه

  • علی کزازی
    0

    طبق آخرین اخبار این قاتل کثیف سابقه کیفری چند مورد تجاوز به عنف و کودک ربایی داشته که اگر بابت همینا حبس سنگین بهش میدادن یا اعدام میشد آتنا الان زنده بود. امان از سهل انگاری

  • احسان
    0

    احتمالا در تمامی نقاط زمین ،آنجا‌ها که گروهی با عنوان جامعه در حال زیستن هستند پیدا می‌شوند روانپریشان جنسی ، تا اینجا داستان اندکی به طبیعی بودن شبیه هست ، فلان معلم متجاوز و فلان رنگرز حالا هرچه ... در کلیت اما آنچه این قبیل ماجراجویی‌های بیماران را از دید ما تا این اندازه درشت می‌سازد، ناموس پرستی و امثال اینها که پنداری در ژنوم ایرانی مرکوز هست و دیگر مردمان دنیا اصلا نمی‌دانند چیست ؛ بماند حالا ... به گمان من اگر ماجرای به یک باره بی حجاب ساختن مردم و دگر بار هم به یک باره با حجاب ساختن آنها ، البته با در نظر گرفتن این که هیچ یک از این دو به زمان خود انجام نگرفته را دریابیم چرا نشود این قبیل رفتار و منش‌های حیوانی که جامعه را عرصه جنگل به حساب می‌آورد و قانون خودمانیم نیم بند آن را هم بیشتر از قانون جنگل نمی‌بیند، را دست کم در بخشی به پای این تحمیل گذاشت ؟! اغلب آنچه در این باب که مشتق شده از هواهای نفسانی اگر معادلش را درست یاداشت کرده باشم ،یا حالا هرچه هرچه که هست دست کم در بخشی دلیل خود را به میان رفتار و دیدگاه ما نسبت به مسائل جنسی دارد .

  • پری
    0

    بنظرمن فقط اون یه نفرقاتل نیست تمامزنهای بدحجاب توی این قتل باهاش شریکن چون اونارودیده تحریک شده ودستش به اونانرسیده به یچه بی گناه تجاوز کرده

    نظرات شما -
    • افسانه عبدالهی
      0

      مگرزنان درکشورهای خارجی بی حجاب نیستن؟؟پس بایدهرزنی بیحجابه هزاران بارموردتجاوزقراربگیرد،درصورتی که دراین کشورهااین اتفاق دراین حدنیست،من مخالف سرسخت بیحجابی هستم ولی فقط بخاطراینکه دستور دین وپیامبرماست نه بدلیلی که شماموردنظردارید

    • دكتر 2000
      0

      دوست عزيز من در كامنت اول هم عرض كردم الان يه عده ساده لوح كه بدون فكر ميان الان نظر ميدن كه اين بخاطر زنان بدحجاب بود و تحت فشار قرار گرفتن جوونها كه در ادامه عرايضم نوشتم خداروشكر اين مرد ٤٠ ساله هم مانند ٩٠٪‏ حوادث اخير متاهل بوده ، پس اگه بابت زنان جوان بدحجاب تحت فشار بوده يا با زن خودش ميتونسته اطفاي شهوت كنه يا بسراغ يك زن جوان ميرفت و به اون تجاوز ميكرد اما اين حيوان صفت بيمار پدوفيليا بوده و به دنبال كودكان !! در پرونده ش كودك ازاري هم بوده !!! وقتي افرادي چون تو در اولين جمله بعد از اين فاجعه انگشت اتهام رو بسمت خود زنان ميگيريد در صدد تبرئه حيوان صفتان هستيد اينكه تو اين موقعيت از همچين حيواني حمايت ميكني واقعا شرم اوره بااين حرف سعي ميكني از گناه اون كم كني و بگي جامعه اون طفلكي رو تحريك كرده شرم بر چنين تفكري

  • محمد
    0

    به نظرم فرهنگ سازی این موارد درکشور ما خیلی ضعیف است بیشتر یاداوری کنند

  • محمدعلی قاسمی
    0

    باسلامبه نظر من باید طوری این قاتل اعدام بشه که درس عبرتی بشه برا اون کسانیکه توافکارشون فکر پلید وشیطانی میگذرد ودزس عبرت بشه براشون

  • فرزين
    0

    نبود سيستم اموزشي درست و صحيح ( مثل سند ٢٠٣٠) و محدوديت هاي شديد جنسي و اجباري در ايران كه باعث ميشه به كودكان هم رحم نشه

  • مرتضی فسایی
    0

    اعدام کمترین حکمی است که میتوان در مورد این جنایت بی شرمانه و بی رحمانه صادر کرد.این شیطان صفت هایی که با افکار کثیف و ناپاک به دنبال اهداف حیوانی خود دست به هر کاری میزنند،طوری باید مجازات شوند که مرگشان همراه با عذاب باشد.هر چند که هستند از این کفتارها بین ما و منتظر فرصت برای اهداف شوم خود

  • e
    0

    به نظر من برای قاتل آتنا فردی که اینهمه پرونده داره حکمش سنگساره مگه کشور ما یه کشور اسلامی نیست؟ مگه ما به حکم قران عمل نمیکنیم؟ باید جوری بمیره که برای افرادی مثل اون اینه عبرت بشه

  • دكتر 2000
    0

    نكته جالب در اتفاقات و قتل هاي اخير و تجاوزات بي رحمانه جنسي به كودكان و نوجوانان اين هست كه ٩٠٪‏ اين اتفاقات از سوي افراد متاهل بوده افرادي كه نه تنها همسر داشتند كه داراي بچه و خانواده هم هستند پس اين مزخرفات كه جامعه تحت فشار هست از سوي زنان كم حجاب يا بدحجاب بي راه است ! از طرفي در پرونده اين مرد ٤٠ ساله كه مشخصا پاي برادرش هم در ماجرا وسط هست چون بعد از دو روز قبل از ماجراي پيدا شدن جنازه او بسرعت با خانواده از ان محل اسباب كشي ميكند ! نكته دردناك اين هست كه قبلا هم در پرونده اين مرد جرايمي نظير كودك ازاري و كودك ربايي وجود داشته است ! همه ناشي از نگاه ماست كه افراد مجرد را افراد بد و افراد متاهل را خوب ميبينيم در حاليكه اكثر ماشين هاي كنار خيابان كه براي زنان منتظر ماشين مزاحمت ايجاد ميكنند متاهل هستند دوم قوانين ما مدارا با سواستفاده گران است

    نظرات شما -
    • احسان
      0

      بزرگوار با کمال احترام در ادامه مطلب شما که البته از ورای دیدی منطقی به نظر می‌رسد لازم می‌دانم عرض کنم ، البته اگر بنده حقیر درست برداشت کرده باشم ببینید مطلب اینجا نیست که حجاب یا بی حجابی دلیل بر وقوع این قبیل رفتار غیر انسانی هست ، توجه داشته باشیم که اینچنین رفتاری منکوب را در قالب هر جامعه از جوامع به اصلاح مبتذل امروزی هم که شاهد باشی صد البته خشم مردم را به دنبال خواهد داشت ، پس به کناری بگزاریم برداشت‌های ناپخته عوام گونه را که هر چه می‌شود و نمی‌شود را می‌گزارند به پای حجاب و ... کاملا کودکانه به نظر می‌رسد این تصور که گمان کنیم این موجود پلید و البته بیمار چون دستش به ایدآلش نمی‌رسیده چنینی عمل هولناکی را مرتکب شده . خیر اینچنین نیست ، این رفتار از فردی و از موجودیتی سر نمی‌زند مگر یک روانپریش ... منتها از آنجا که ما به هر دلیلی در جامعه کنونی‌مان و البته طبق رفتار و واکنش‌های عاطفی که خاصه ایرانی است و بس عادت به این داریم که به یک باره فوران کنیم و همه چیز را به هم بزنیم ،دریافت این قبیل رفتار و واکنش‌ها از سوی مردم چندان دور از ذهن نیست . در حمایت از گفته شما بنده هم عرض می‌کنم این به سو مدیریت و برنامه‌های نظارتی وابسته است که عرصه را چنان رها شده به پیش چشم چنین رفتار و افرادی می‌آورند که پنداری یک وسوسه بله تنها یک وسوسه و اصلا بگوییم میل چندین ساله برای به ثمر نشستن چندان مانعی در برابر خود نمی‌بیند ، آنچه این موجود در گذشته‌ی خود طبق اعلام شبکه خبری خبر فوری داشته است ، به زعم بنده نه تنها برای تحت نظر بودن وی به لحاظ امنیتی یا درمانی کافی بوده بلکه چنین فرد یا افرادی را با چنین نگرشی کاملا معرفی می‌کند . منکر تلاش‌ها در این باب نیستم منتها به نظر می‌رسد همچنان این دوره سیاه اول بشود تا ما بیاییم بکنیم تا دیگر نشود ،در اغلب شاخه‌ها همچنان ادامه دارد ... سومدیرت و ضعف بی شک و به وضوح روشن در بخش‌هایی که مربوط این قبیل موارد می‌شوند را دلیل اصلی وقوع این چنین فجایعی می‌دانم .

  • افسانه عبدالهی
    0

    خبر اتنا را همه ایران شنیدیم واقعا عجب آدمای روانی بیماروپستی پیدا میشن اگه من جای دادستان بودم هر روزی یه عضو از بدن قاتل کثیف رو میبریدم تاهم نتیجه ی کارش روببینه هم درس عبرت بشه برای چنین افرادی

  • صابر فرخی
    0

    متاسفانه آتنا ستایش وامسا لهم قربانیان آشکاره این موضوع هستن فروان اتفاقها از این قبیل می افتند که جهت حفظ آبرو قربانی جز سکوت وخاطر بهرنج تا نفس اخر چاره ای ندارد ویا دروازه زنا وروسپی گری برایش گشوده می شود فلسفه ای پیچیده وغلط پشت این ماجرا شکل گرفته که علمای بزرگ تراز اول مقسران اصلی به شمار میروند دوم تعصبات غلط در مردم که اسلام وتعالیم آن را سلیقه ای درک ورای به مزاج پندارند بدعتهارا از کلام اصل بیشتر مورد توجه قرار دادند عیب ها امروزه حوسن و حوسنها عیب تلقی می شود اگر گوش شنوا باشد حاضرم راه کار اجتماعی این مضل را به مسعولان تشریح کنم

    نظرات شما -
    • صحیح بنویسیم
      0

      امثالهم مقصر حُسن راهکار معضل مسؤولان

  • بهرام جون
    0

    من خیلی متاسفم برای خودم و ناراحتم برای فرزندم. این اتفاق اولین بار نیست که برای دختران سرزمینم اتفاق می افته. سند 2030 که خیلی ها باهاش مخالفت کردن و فقط صداشون داشت از جای گرم بلند میشد ، به دختران و پسران سرزمینم آموزش هایی رو در آموزش و پرورش (نقطه پایه آموزش به فرزندامون و آینده سازی سالم برای اونها) میده که هر شخص بیماری نتونه به اونها آسیب های جنسی که در آینده اونها به شدت تاثیر گذار هست رو آموزش بده. کمی با خودمون صادق باشیم. اگه این اتفاق برای فرزند شما پیش می اومد چیکار میکردید؟ چرا نباید آموزش داده بشه؟ چرا نباید خودشون رو بیشتر بشناسن؟ آیا کشورهای مطرح هم مشکلاتی مثل ما رو به این شدت دارن؟ خیلی از فرزندان ما با این مشکل روبرو میشن ولی بخاطر جو حاکم در جامعه نمیتونن بیان کنن ، حتی از مطرح کردن با خانوادشون هم مشکل دارن ، اینها بخاطر تابو ایجاد شده در جامعه هست و باید حل بشه. در قرن 21 هستیم.

    نظرات شما -
    • حافظ
      0

      برادر من منظورت از آموزش های سند 2030 همون حرس طمع اضافی بچه ها از همون خردسالی به نیازی جنس نیست آیا لطفا بعضی چیزارو نمیدونی حرف نزن یکی دونفر بهتون نشستن گفتن این سند از جای دیگه خوبه چون بچه های مارو آگاه میکنه اما اشتباه فکر نکنید لطفا اگر اینجا کشور اسلامی هستش باید با دین حضرت محمد بریم جلو نه قانون یک بیگانه لطفا آموزش رفتار کودکانتون رو از همون اول تو خونه درست کنید بهشون حجاب رو آموزش بدین تا اینکه شلوارهای تنگ مدل موهای مختلف رو تا این جامعه مون دچار این مشکلات نشه اسم خودمونو گذاشتیم مسلمون ولی همش داریم کارهای اون بیگانه هارو تقلید میکنیم یکمی به خودتون بیایین این دین به این آسونی به دست نیومده که بخوایم به راحتی هرچه تموم تر ازدستش بدیم ننگ برکسی که میخواد این بدحجابی واین سند تو کشور اسلامی اجرایی بشه فقط خواهشم اینه که به خودتون بیایین حجاب رو به فرزندانتان آموزش بدین تا دیگه مشکلی جدیدی براشون درست نشه

  • میثم
    0

    جای تاسف داره

  • ا.ا
    0

    دادمان را به که گوییم افرادی مثل همان کسانی که در پرونده این شیطان سهل انگاری کردند آنقدر زیاد شده که برادر یکی از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردبیل با کمال پررویی اینجانب را تهدید به کودک ربایی میکند و دستمان به جایی نمی رسد حتی نمیتوانم شکایت کنم چون آنقدر رابطه اش قوی شده که جدیدا یک دادگاهی بدون شاهد معتبر و قسم دروغین و مخفی برعلیه یک مظلوم رای محکومیت صادر کرد.صدایمان را یکی کنیم شاید خدا بشنود.تنها امیدم خواست

  • حافظ
    0

    نیومدم سرتون رو درد بیارم ضمن تسلیت به خانواده آتنا فقط ی چیز میخوام ازتون لطفا این حرومی رو به سبک فوقالعاده وحشتناکی اعدامش کنن به شکلی که همه بدنشو تیکه تیکه کنن لطفا جوری به سزای عملش برسونید که یکمی دل ما آروم بگیره با اینکه نصبتی باهاشون ندارم اما بخدا از موقع شنیدن مرگش افسرده شدم انگاری خواهر خودمه که از دستش دادم خیلی بی انصافی بود که بعداز این همه مدت این همه چشم به راهی خبر مرگشو به خانوادش بدن ممنون میشم به نظر این بنده حقیر هم توجه داشته باشین

  • رقیه ازقزوین
    0

    باعرض تسلیت به خانواده آتناخانم به نظرمن این مردشیطان صفت وامسال این شیطان صفت روروزی 70 ضربه شلاق بزنندتا نفس اینگونه کثافتهازیر شکنجه بریده شودوآنقدردردبکشندکه هرروزازخدابخوادکه زودتربمیرد.

  • ق رحمانی از خوزستان
    0

    سلام از قوه‌قضاییه خواهشمندیم این احمق را ببنده وسط یک کامیون دورتادورش آتیش روشن کنه تمام شهرهای ایرانو دور بزنه هزار بار باید تا مرز مردن بره دوباره برگرده و در نهایت زنده زنده بزاریش داخل شیشه خفه بشه بعد آسیابش کنی بریزیش داخل چاه فاضلاب درضمن بنده هنوز یاد ندارم به یه مورچه هم صدمه زده باشم ولی برای این کاری که گفتم حاضرم کلیه ام را بفروشم و با دست خودم هم این کار را انجام بدم

  • فریبرز
    0

    به نظر من ، کاش به فرزندانمان آموزش نحوه رفتار با چنین آدمهای را بدهیم ، من متاسفم چقدر زود امیال شیطانی ما عملی میشود ، میدونی چیه اگه در اتفاقات قبلی صدا و سیما چنین موضوعاتی را زنده و در سر خبر ها قرار میداد و فرهنگ سازی میشد که کل جامعه با این موضوع درگیر هست به نظرم هیچ وقت یک قاتل امیالشو زود عملی نمی کرد ، حیف فقط سانسور

  • مهدی
    0

    همون جوری که بچه رو کشته باید کشته بشه

  • هاشم سهرابی
    0

    یا سلام فراوان و تسلیت و ابراز همدردی با خانواده اتنا خدا بهتون صبر بده خدا شاهده الان نوشتنم با اشک و سوز همراه هست من خودم دختر8ساله دارم واقعا سخته ابراز همدردی با شما دارم و انشالا خدا به شما صبر گذشتن ازین واقعه دلخراش و سخت را بدهد باید قاتل به اشد مجازات برسد اگه چند بار اعدام شود باز هم کمه ای خدا خیلی سخته

  • فرج
    0

    برای این قاتل اعدام کافی نیست.به نظرم آزاد بشه بهتره.جواب این کار کثیف شو خوب میکیره

  • Mahtab
    0

    باید درملاعام اعدامش کنن وبه چهار میخ بکش این طور شیاطن انسان نمایی رو ،خدا لعنت کنه

  • حامد گوهری
    0

    متاسفانه اعدام و همدردی اسونترین کاری که به فکر همه میرسه چه بسا بسیارن اتنا و قاتلینی که هنوز شناخته شده نیستن یا از ترس ابرو سخن نمیگن اموزش فرهنگی و گذاشتن مکان هایی برای خالی کردن عقده چنین قاتلایی جز کوچکترین کارایی که باید انجام شه اون قاتلم انسانی بوده مثل همه ولی تربیت اشتباه برخورد بد تو جامع باعث شده چنان شیطانی از این انسان بیرون بیاد باید از ریشه به فکر باشیم

  • مهدي
    0

    با سلام اين جنايت كه اين فرد مرتكب شده بايد روزي يك قطعه از بدنش رو بريد ولي اين رو هم در نظر داشته باشيم خانواده قاتل هم نابود شدن زن بچه پدر برادر خاله عمه كلا نابود شدن با قتلي كه اين فرد انجام داد مواظب باشيم خانواده قاتل رو بيشتر از اين نابود نكنيم چون اونها به خودي خود نابود شدن توي يك عمل انجام شده قرار گرفتن خانواده اي كه از ماجرا خبر نداشتن صد در صد بايد از اون شهر كوچ كنن و برن پس خواهشا رعايت كنيم رفتار با اونها رو تشكر ويژه التماس تفكر

  • نرگس مستر
    0

    خدایش خانواده این دختر چه دردی را تحمل میکنن از صمیم قلب تسلیت میگم و مسئولین محترم یک بار مرگ برای این مجرم کم است باید بارها و بارها بمیرد و زنده شود باید در حضور همه بمیرد تا درس عبرت بشه برای همه خواهشا و خواهشا این مجرم را در بدترین حالت مجازاتش کنین یک بار اعدام حق او نیست بیاید خودتان را جایی مادر و پدر او بگذارید حق انها را بگیرید

  • محمد از کرج
    0

    سلام باید با سرنگ تو رگاش اسید تزریق بشه

  • احمدی
    0

    باید اعدام بشه تا بقیه حساب دشتشون بیاد که نمیشه با ناموس مردم مثل حیوان رفتار کرد

  • iraniam
    0

    سلام وتسلیت به همه هموطنان وبخصوص خانواده اتناجان بنظرمن اعدام بهترین گزینه برای این حیوانه درنده است دله همه ماخون شده خصوصا من اردبیلی وتمامی آذری زبانها صفت انسان حیف است که برای اینجور از حیوون کمترها بگذاریم فقط منتظرشنیدن خبر مرگ این سگ هستیم

  • م گل
    0

    باسلام فقط اعدام میتواند از وقوع حوادث این چنینی جلوگیری کند وخاطر دل عزیزان اتنا را تسلی وارامش دهد. فقط اعدام اعدام

  • دولت آباد برخوار
    0

    باید سرب داغ بریزن تو پشتش.

  • صطفی
    0

    یه چیزی ک جالبه اینه که برخی افراد دوست دارن قاتل رو شکنجه بدن تکه تکه کردن تزریق اسید چهار میخ کشیدنو شدید ترین مجازات دردناکترین مجازات مولا علی وقتی ضربت خوردن گفتن اگه زنده بودم خودم قصاص میکنم اگه مردم فقط با یک ضربه به قاتلش ظلم نکرد شکنجه نکرد..حالا ملت رفتن سنگ بارو کردن ملک شخیه قاتل رو قاتل باید قصاص بشه مدنظرباشه ک بر اساس حکم اسلام نیز قصاص میشه 3 نفر رو هم به قتل رسونده پس مشکلی از بابت پرداخت نصفه دیه یه مرد نیس بعضی به قاتل توهین میکنن فحاشی میکنن درسته مجرمه و قتل کره جزاش هم مطمینن در این دنیا بر اساس اسلام میبینه در اخرت هم تکلیفش رو خدا مشخص میکنه مطمین برخی رفتارها بار گناهه این شخص رو در اخرت سبک میکنن

  • محسن حی
    0

    به نظر من قصاص چنین فردی کثیف در مقابل دخترک معصوم کافی نیست چونکه ارزش جان آتنای عزیزی که واقعا معصوم بوده با اون قاتل کثیفی که سرتا پا گناه و معصیت بوده یکیه؟

  • هليا سهرابي از تهران
    0

    من به خوانواده ي اتنا جان تسليت ميگم بايد زجر كشش كنيم

  • آیدا شهبرک
    0

    سلام و عرض تسلیت. بارها کامنت گذاشتم و منتشرش نکردین. عرض تسلیت به تمام مردم ایران و خانواده داغدار آتنای عزیزم

  • صبا
    0

    اعدام برای این پست فطرت خیلی کمه اون یه آدم بی رحمی بوده که نه تنها آتنا بلکه قبل اونم قتلای زیادی کرده، شایدم خدا میدونه بازم به خیلیا تجاوز کرده ولی اونا سکوت کردن و نکشته اونارو،اعدام کوچکترین مجازاته برای اون مرده کثیف، اونو باید با زجر بکشن، انقد زجر بدن جلو مردم که برای کثافتایه دیگه ای هم که همچین فکرای شیطانی دارن درس عبرت بشه، و همچنین نه تنها به بچه ها بلکه به پدرو مادرا هم آموزش بدن که چجوری از بچه هاشون مراقبت کنن.

    نظرات شما -
    • جواد
      0

      صبا محترمه سلام علیکم؛درس عبرت برای بقیه اینگونه افراد،پست ترازحیوان بجای خودکاملا محفوظ وبجاست،آموزش پدران ومادران به بچه هاشون هم کاملا محفوظ وبجاست،اما مسئولیت وزارت خانه فرهنگ وارشاداسلامی جهت جلوگیری از رشد ونمو و بوجودآمدن ذهن پلیدوخبیث شیطانی وسبک زندگی خبیثه این گونه افراد چیست ؟ نزدیک به 40 سال ازانقلاب اسلامی ایرانی درمقابل طاغوت وسبک زندگی طغیان گرانه می گذرد.!!!!!!

  • هیوا احمدی
    0

    سلام به نظر من باید مادرانی هم که بچه هاشونو ول میکنن مجازات بشن در مورد بچه به هیچ کس نباید اعتماد کرد تا برسه به اینکه تنها بزاری از خونه بیاد بیرون . که هزاران جور گرگ در اجتماع وجود داره_باید مادران آنقدر مواظب تمام جوانب زندگیشون باشن(مثلا"حتی شریک زندگیشان که خانمهای جلف آن را ازت ندزدند)که لیاقت این را پیدا کنن که بهشت زیر پایشان قرار بگیرد

  • مینا
    0

    شمارا به خدااونقاتل ازخدا بی خبر روراحت اعدام نکنید تکه تکهاش کرده زجر کشش کنیدآخه مگه گناه اینطفلان معصوم چیست؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها