تقدیر پیشکسوتان از دروازه‌بان پرسپولیس

پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال از علیرضا بیرانوند تقدیر کردند.

تقدیر پیشکسوتان از دروازه‌بان پرسپولیس

امروز (یکشنبه) در مرکز همایش‌های صدا و سیما مراسمی با میزبانی شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس برگزار شد. در این مراسم پیشکسوتان پرسپولیس نظیر علی پروین، محمود خوردبین، حسین کلانی، محمود کلهر، وحید قلیچ، ضیا عرب‌شاهی، ناصر ابراهیمی و تنی چند از پیشکسوتان پرسپولیس حضور داشتند. همچنین از باشگاه استقلال پیشکسوتانی مانند کاظم اولیایی، حسن روشن، پرویز مظلومی و اکبر کارگر جم حضور پیدا کردند.

از دیگر افرادی که در این مراسم شرکت کردند می‌توان به طالقانی و رنگرز از پیشکسوتان کشتی اشاره کرد.

در این مراسم رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، محمدحسن انصاری‌فرد، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، علی پروین، حسین کلانی و کاظم اولیایی سخنرانی کردند.

از نیمه‌های مراسم، گابریل کالدرون و علیرضا بیرانوند سرمربی و دروازه‌بان تیم پرسپولیس به مراسم اضافه شدند.

در پایان مراسم از علیرضا بیرانوند که به عنوان یکی از سه نامزد بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شده بود تقدیر به عمل آمد.

علی پروین در ستایش بیرانوند گفت: او مرد واقعی شماره یک آسیاست.

از حاشیه‌های جالب مراسم می‌توان به حضور خانواده مرحوم هادی نوروزی اشاره کرد.

همچنین وحید قلیچ، دروازه‌بان پیشین تیم پرسپولیس - که بین او و بیرانوند کدورتی از گذشته به وجود آمده بود - با بیرانوند دیدار کرد و به نوعی با یکدیگر آشتی کردند.

کالدرون، سرمربی پرسپولیس هنگامی که برای تقدیر از بیرانوند به بالای سن رفته بود درباره شرایط پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که در جمع بزرگان فوتبال ایران هستم. از پروین تشکر می‌کنم. از شرایط تیم راضی هستم ولی دوست داشتیم در جدول بالاتر باشیم. نیاز به زمان داشتیم. از هواداران خیلی و همچنین از بازیکنان بزرگی که در ایران داریم تشکر می‌کنم. از شرایط بد عبور کردیم و حالا در بالای جدول در شرایط خوبی هستیم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها