کدام نمایندگان مجلس دهم در انتخابات ثبت‌نام نکردند؟

برخی نمایندگان مجلس دهم برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام نکردند.

کدام نمایندگان مجلس دهم در انتخابات ثبت‌نام نکردند؟
دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۸ خرداد ۱۳۹۵ رسماً آغاز شد. نمایندگان این دوره در ۷ اسفند ۱۳۹۴ با آرای مردم انتخاب شدند.

با نزدیک شدن به انتهای مجلس دهم، ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمن دوره مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه (۱۰ آذر 98) آغاز شد و تا امروز شنبه (۱۶ آذر ماه 98) ادامه داشت.

گفتنی است انتخابات مجلس یازدهم و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان دوم اسفند ماه برگزار می شود.

*دلایل عدم شرکت برخی نمایندگان مجلس دهم در انتخابات

بر اساس این گزارش، بسیاری از نمایندگان فعلی مجلس برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کردند اما تعدادی دیگر از شرکت در این رقابت انتخاباتی امتناع کردند.

علت عدم شرکت برخی از این نمایندگان پیش از آغاز ثبت‌نام‌ها معلوم شد؛ در همین راستا، مرتضی صفاری نطنزی نماینده مردم نطنز در مجلس دهم به دلیل بیماری به رحمت ایزدی پیوست؛ کاظم جلالی نماینده مردم تهران که به عنوان سفیر ایران در مسکو انتخاب شده بود از سمت نمایندگی استعفا داد؛ همچنین محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و شاندیز در مجلس هم با رای نمایندگان به عنوان عضو حقوقدان شورای نگهبان انتخاب شد.

براساس این گزارش،‌ برخی نمایندگان مجلس دهم نیز در هنگام آغاز ثبت‌نام‌ها برای انتخابات مجلس یازدهم انصراف خود را از حضور در پارلمان آینده اعلام کردند:

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • یکی
    0

    کار خوبی کردند اینها خوب فهمیدن نماینده مجلس در ایران یعنی عروسک خیمه شب بازی!

  • محمد
    0

    با عرض ادب واحترام سلام،جناب آقای دکتر علی لاریجانی،اینجانب محمدهادی قربانی،فرزند اکبر،من ۳۰سال سن دارم، چندین سال نامزد دارم،ولی بعلت مشکلات مالی (اجاره نشینی و کارگری)نمی توانم ازدواج کنم مدتی هم هست،بعلت گران شدن مصالح ساختمانی_ کار،کارگری هم کم شده،من نیز فن خاصی جز کارگری بلد نیستم،اطرافیانم هم توان مالی کمک به من را ندارند تا ازدواج کنم،ضامن برای وام هم ندارم بخاطر که درآمدم کم،تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم،شاید فرجی شد خواهشمندم اگر امکانش هست به من کمک مالی شود تا از فکر و سردرگمی دربیام ازدواج و زندگی بهتری کنم مدتی هست اجاره خونه برام مشکل بزرگ شده،اگر حتی به اندازه اجاره خونه به من کمک مالی کنید،یه مشکل از مشکلات بزرگ من را حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به شخصی بگم چند ماهی باز اجاره خونه زیاد شد برعکس کار هم کم شده، بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکم نکردن. .شماره تماس من ۰۹۳۳۶۱۶۶۴۷۷ مجبور نبودم شماره عابرم نمیفرستادم،شماره عابر بانک سپه(۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲)بنام محمدهادی قربانی. تو راخدا کمک کن موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها