ماموریت مجمع به وزارت امور خارجه در مورد لایحه پالرمو

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مامورت مجمع به وزارت امور خارجه در مورد لایحه پالرمو یادآور شد که به هر حال این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام مسکوت نمی ماند.

ماموریت مجمع به وزارت امور خارجه در مورد لایحه پالرمو

حسین مظفرعضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به پرسشی در ارتباط با موضوع بررسی پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: فضای عمومی مجمع نسبت به این موضوع مثبت نبود.
وی ادامه داد: مسئولین نتوانستند اعضای مجمع را قانع کنند که عضویت ما در پالرمو دستاورد دارد و اشکالی در اقتصاد ما ایجاد نمی کند.

این فعال سیاسی گفت: این موضوع بررسی شد اما رای گیری رسمی نشد. علت این بود فرصتی داده شود به وزارت خارجه و مسئولان دولتی تا با اروپا و اتحادیه اروپا صحبت کنند بگویند ایران مسیری را طی کرده شما هم قدم‌هایی بردارید تا فضا اگر مثبت شد بتواند زمینه رای گیری فراهم شود.

مطفر سپس گفت: در ارتباط با پالرمو غیر رسمی بررسی ها انجام شده است اما رسما رای گیری نشده است. به هر حال این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام مسکوت نمی ماند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بسیاری از محتوای لوایح چهارگانه مثل قانون پولشویی و مبارزه با تروریست را به صورت قانون داخلی است تصویب کرده است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا مجمع هزینه رد پالرمو را قبول می کند گفت: چرا نکند؛ مجمع استدلال های روشن خود را دارد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها