رشد و توسعه شرکت‌های صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات در لبه فناوری

رییس هیات مدیره شرکت موج آینده فرافن با تاکید بر اینکه صنعت ICT صنعت رو به رشدی است اظهار کرد: موج آینده فرافن ساختاری کاملا فنی دارد در حال حاضر در جایگاه درستی قرار دارد و مشغول توسعه نیازهای فنی مشتریان است.

رشد و توسعه شرکت‌های صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات در لبه فناوری

فریبرز نژاددادگر در گفت و گو با خبر فوری با بیان اینکه این شرکت از ده سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و پیشرفت خوبی در مسیری که پیش بینی کرده بود، داشته است، گفت: در بحث بهینه سازی شبکه موبایل جزو شرکت های فعال و مطرح در هر دو اپراتور اول و دوم هستیم و از ابزار تولیدی خودمان استفاده می کنیم، به همین علت در حال حاضر مجوز دانش بنیان تولیدی نوع یک را از معاونت علمی- فناوری ریاست جمهوری دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه در شرکت موج آینده فرافن تیم بزرگی در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت داشته و پروژه های بزرگی را اجرا کردیم گفت: عموما در این شرکت ، مسیرمان به این سمت بود که کار یکپارچه سازی را انجام دهیم ، بنابراین در بخش فناوری اطلاعات بخصوص با همکاری پارتنرهای خارجی کار انتقال دانش را انجام دادیم و به عبارتی چرخ را از اول اختراع نکردیم.

وی با بیان اینکه اینترنت اشیا شاخه داغ صنعتICT محسوب می شود افزود: در این زمینه پلتفرم بومی مبتنی بر open APIتولید کردیم که مراحل تست خود را گذرانده و در حال حاضر دو پروژه اجرایی بر روی آن داریم و انشالله در نمایشگاههای مرتبط با اینترنت اشیا از آن رونمایی خواهیم کرد.

رییس هیات مدیره شرکت موج آینده فرافن در عین حال بیان کرد: در بخش امنیت هم پروژه هایی داشته و مجوزهای لازم را اخذ کردیم ، همچنین کار تست نفوذ را انجام داده و مشتریان زیادی در این زمینه داریم و در همه ابعاد ارتباطات و فناوری اطلاعات به نحوی فعالیت می کنیم .

وی درباره ساختار شرکت دانش بنیان موج آینده فرافن توضیح داد: در این شرکت ساختار سلسله مراتبی سازمان یافته داریم و معاونت های اجرایی و ستادی مختلفی نیز وجود دارد , در حال حاضر 350 نفر پرسنل داریم که 85درصد فنی هستند، در عین حال جزو جوان ترین شرکت ها هستیم و 80درصد پرسنل ما زیر 35سال سن دارند .

دادگر در عین حال اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم ساختار را مدیریت کنیم شرکت موج آینده فرافن را به چند شرکت زیرمجموعه تبدیل کردیم که بتوانیم پروژه های بزرگ را به شرکت های زیرمجموعه ببریم و راحت تر منابع مالی و نیروی انسانی را مدیریت کنیم؛ برداشت من به عنوان رییس هیات مدیره از سیستم اجرایی شرکتمان این است که کاملا بهینه فعالیت کرده و از نیروی انسانی و منابع موجود به خوبی استفاده می کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین محصولات ما ابزاری است که در بهینه سازی از آن استفاده می کنیم افزود: سیستمی داریم که در واقع تجربه کیفیت از نگاه مشتری است، در حال حاضر در بزرگترین اپراتور تلفن ثابت نصب است و مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران از این ابزار برای اندازه گیری کیفیت در سرویس های دیتا بهره می برند.

گفتنی است؛ در سایت شرکت به نشانی www.fwutech.com تمام لیست محصولات این مجموعه قرار دارد.

عضو کمیسیون مالی_ حقوقی اتحادیه صنعت مخابرات ایران تصریح کرد: به شخصه معتقدم اگر اعتماد عمومی مخصوصا در بخش دولتی به تولیدات ملی افزایش یابد و مقایسه هایی که با محصولات مشابه خارجی می شود در جایگاه منطقی و عادلانه انجام گیرد به ما امکان رشد بیشتری می دهد .

نژاددادگر که در سوابق مدیریتی خود مدیریت مجموعه های مبین نت و تالیا را دارد ، درباره برنامه موج آینده فرافن برای حضور در بازارهای بین المللی گفت: معتقدم خیلی از ما به استاندارهای لازم برای حضور در بازارهای منطقه نرسیدیم و از نظر دانش و فناوری می توانیم استانداردهای لازم را ایجاد کنیم؛ با توجه به اینکه حضور در نمایشگاهها ذهن ما را بازتر می کند ما نیز برنامه ریزی کردیم به طور متوسط در چند نمایشگاه خارجی در سال حضور یابیم و در حال حاضر نیز در چند کشور منطقه تلاش می کنیم پروژه هایی با ابعاد متوسط بگیریم و این موضوع جزو راهبردهای اصلی شرکت محسوب می شود.

71

حجم ویدیو: 24.45M | مدت زمان ویدیو: 00:09:02 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها