توصیه نماینده اصولگرا به روحانی: باهنر را معاون اول کنید /کسی نمی‌تواند سر او کلاه بگذارد

عضو ارشد جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید دارد اگر قرار باشد از ظرفیت باهنر در دولت روحانی استفاده شود شان او معاون اولی است نه نشستن بر صندلی وزارت.

توصیه نماینده اصولگرا به روحانی: باهنر را معاون اول کنید /کسی نمی‌تواند سر او کلاه بگذارد

به گزارش خبر فوری به نقل از الف، محسن كوهكن، نماينده اصولگراي مجلس شوراي اسلامي در مورد احتمال استفاده روحانی از چهره های اصولگرا در کابینه دومش به خبرنگار نامه نیوز گفت: هر دولتي در دوره دومش يكسري ملاحظات را بايد نسبت به دور اولش داشته باشد.

وی اظهار داشت: رئيس جمهور وقتي در دوره دوم انتخاب می شود دغدغه رأي براي دور سوم را ندارد و بايد حركت كلان و كلي اش را به سمت و سوي كارامدي ببرد، اگر اين را بپذيريم بايد مبناي انتخاب افراد از گرايشات مختلف توانمندي و كارامدي شان باشد و اگر مبنا اين كارامدي و توانمندي باشد تركيب ٤٠ يا ٦٠شد یا هر ترکیب دیگری از جریانات سیاسی که در دولت باشد دیگر كسي نمي تواند اعتراض كند.

كوهكن ادامه داد: بدترين كاري كه رئيس جمهور مي تواند انجام دهد اين است كه وزرایش را همانند يك شركت سهامي سهميه بندي كند، من اصلا به اين شيوه اعتقادي ندارم.

وي بيان كرد: اگر ما به فكر انقلاب و نظام هستيم بايد انتخاب اعضاي كابينه غير از شرايط اوليه كه تدين و انقلابي بودن است به سمت شرايطي چون استقلال و توانمندي افراد پيش برود كه هم قدرت اداره و هم قدرت تعامل در هيات دولت را داشته باشند و جزيره اي وزارتخانه هايشان را اداره نكنند.

اين نماينده اصولگرايي مجلس در مورد زمزمه های استفاده دولت از باهنر در يكي از وزارتخانه ها نيز گفت: قطعا و يقينا اگر آقاي روحاني مي خواهد از آقاي باهنر استفاده كند شان وي معاون أولي است و در سطح وزير نيست.

وي تاكيد كرد: تفاوت آقاي باهنر با بقيه افراد اين است كه نيازي نيست كه شما جلسه اي بگذاريد و اطلاعاتي در مورد برخي افراد كشور به وي بدهيد چراكه چندين دوره در مجلس بوده است و لابي ها و ارتباطات خودش را دارد و كاملا مسلط است، در واقع آدم زرنگي است و كلاه سرش نمي رود و كاملا قدرت اداره مجموعه خودش را دارد.

عضو جبهه پیروان خاطر نشان كرد: اگر بخواهيم همه گرايشات سياسي را كنار بگذاريم و به ما بگويند بين آقاي باهنر و جهانگيري فردي را به عنوان معاون اول انتخاب كنيد قطعا به آقاي باهنر نمره ١٨/٢٥و به آقاي جهانگيري ١٥/٢٥می دهم.

وي گفت : البته اين موضوع بستگي به آقاي روحاني دارد و اينكه تا چه اندازه به فكر اين باشد كه درگير مسائل سياسي و افراد ضعيف نشود و بخواهد افراد توانمندي را انتخاب كند كه مملكت را به خوبي برايش اداره كنند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها