افتتاح یک خط جدید کشتیرانی در ایران

مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از برنامه‌ریزی برای افتتاح خط جدید کشتیرانی ویژه حمل کالای عمومی از بنادر ایران به شرق دریای مدیترانه و بالعکس خبر داد.

افتتاح یک خط جدید کشتیرانی در ایران

به گزارش خبر فوری و به نقل از روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا محمدی بنائی افزود: با وجود تحریم‌های ظالمانه اعمال شده بر حمل‌و نقل دریایی کشور، شرکت کشتیرانی سفیران پیام دریا (سپید) در نظر دارد نسبت به راه اندازی خط جدید کشتیرانی ویژه حمل محموله های کالای عمومی در راستای حمایت از بخش صادرات اقدام کند.

وی با اکید براینکه مهم‌ترین هدف از راه‌اندازی این خط کشتیرانی، افزایش سهم ناوگان ملی از بازار حمل محموله های صادراتی و وارداتی است، افزود: با افتتاح این خط کشتیرانی از مبداء ایران به مقصد شرق مدیترانه و بالعکس، سهم ناوگان ملی در این بخش افزایش می‌یابد و انتظار این است که با استقبال از این خط کشتیرانی، امکان حمل محموله های وارداتی نیز از شرق مدیترانه و حوزه دریای سیاه به ایران فراهم شود.

وی همچنین حمایت از تجار و صادرکنندگان کالا را در شرایط تحریمی از دیگر اهداف این اقدام برشمرد و اعلام کرد: صاحبان کالای عمومی، محمولات کیسه‌ای و فله خشک می‌توانند با هماهنگی امور بازاریابی نسبت به انجام مراحل سفارش حمل اقدام کنند.

به گفته محمدی بنائی پیرو بررسی‌های انجام شده، حمل انواع محموله‌ها اعم از پروژه‌ای و ... تا سقف ۲۰ هزار تن با به کارگیری کشتی‌های چندمنظوره به مقصد دریای سیاه و شرق مدیترانه انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: چنانچه افتتاح خط کشتیرانی فوق با استقبال صاحبان کالا روبه‌رو شود، امکان حمل محمولات تا دو بار در ماه قابل انجام خواهد بود.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها