اولین صحبت‌های کودک آزاری که دیروز احساسات مردم را جریحه‌دار کرد / فیلم


11 آذر 1398 - 14:26
5de4edc616f17_2019-12-02_14-26
اولین صحبت های کودک آزاری که دیروز احساسات مردم را جریحه دار کرد.

اولین صحبت های کودک آزاری که دیروز احساسات مردم را جریحه دار کرد.

 

اولین صحبت های کودک آزاری که دیروز احساسات مردم را جریحه دار کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

اولین صحبت های کودک آزاری که دیروز احساسات مردم را جریحه دار کرد.

 

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


66

نظرات 21
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
سلینا 0 0 پاسخ 1398/9/12 -17:26

غلط کردن که پشیمون شدن باید مجازات بشن تا درس عبرتی برای سایرین بشه وگرنه هر روز شاهد اینجور اتفاقات خواهیم بود شاید روزی برای عزیزان خودمون همچین اتفاقی بیفته

مسعود 1 0 پاسخ 1398/9/12 -12:22

حاکمی که نداندمردمش شب راچگونه صبح می کننددیگرچه فرقی می کندکه بربساط شراب نشسته باشدیا به نیایش ایستاده باشد.

سید حسین میرنجاتی 1 1 پاسخ 1398/9/12 -07:37

بنام خدا سلام باتوجه به وضع خراب اقتصادی خانوادها ایرانی برایش مهمان برسد از مهمان خود پذیرایی نمی کند اگر وضع افغانستان خوب وامن بوده هرگز خانه وطنش را ترک نمی کرد وبه ایران انقلاب کرده پناه نمی اورده قدر امینت را واجب است بدانیم حتی شب گرسنه سربه بالین بگزاریم خدا کریم است برای انسانهای گریم والسلام

مینا میرسیار 0 0 پاسخ 1398/9/12 -01:43

متاسفانه دنیا پر شده از کودک آزاری فقط مختص ایران نیست کودک آزاری حیوان آزاری طبیعت آزاری خود آزاری... یادمون می ره اشرف مخلوقاتیم باهم مهربان باشیم

زهرا 1 0 پاسخ 1398/9/12 -00:56

هیچ فرقی نمیکنه این کودک اهل کجاست نباید به راحتی ازاین قضیه رد شد.انسانیت رودرنظرداشته باشید برای چند ثانیه هم که شده فکرکنیدبچه خودتونه.

میثم 1 1 پاسخ 1398/9/12 -00:08

بنظر من ایرانی هست این پسر. بعدش مقصر اصلی اینکار دولت کلید سازه. که شرافت امثال این پسرها را زیر پایش گذاشت

من 0 0 پاسخ 1398/9/12 -00:01

اینم یه جو سازیه بابا، همش سرگرمی واسه میخوان درست کنن

ش.م 1 1 پاسخ 1398/9/11 -23:23

دیروز که تو اینستا دیدم واقعا روانم بهم ریخت و متاسف شدم.جهالت تا کجا آخه.باید مجازات بشن تا بشه درس عبرت.واقعا باید انسانیت چقدر مرده باشه که یک بچه رو خورد کنن.چطور دلشون اومد.بجای اینکه کمک کنن این کار رو کردن چیزی جز حیوانیت نیست.متاسفم برای خودم که هم وطن های من به اینجا رسیدن.

باران 3 1 پاسخ 1398/9/11 -23:19

نباید انسانیت و شرف در جامعه ما بمیرد

Ssss 1398/9/12 -00:23

جامعه ما خیلی وقته مرده

س.ی 2 2 پاسخ 1398/9/11 -23:06

ناراحت نباشید چند وقت دیگه ما همه به روز این کودک می افتیم و قشنگ با گوشت و خونمون حسش میکنیم. #مردم‌کار

عادل 3 0 پاسخ 1398/9/11 -23:03

مقصر اصلی انداختن کودک در سطل زباله آن دوجوان کارگر نبودند که ممکنه از رو جهالت و سرگرمی و سفاهت دست ب این کار زدند بلکه مقصر اصلی مسئولین مرفه و بی خبر از درد مردم هستند که انسانی که خدا موقع آفرینش به خودش تبارک الله احسن الخالقین گفت رو وادار به ارتزاق از سطل زباله های مردم کردند . من از همه مردم عزیزم تقاضای بصیرت و بینش بیشتر دارم.

سیف. الدین جمالی 2 1 پاسخ 1398/9/11 -22:59

بله مردم ایران بسیارمهمان نوازومهربان وعاطفی اند، تاجاییکه آن دو جوان نادم ازاین عمل راوادار به گریستن واظهارپشیمانی درمقابل ملت وهموطنانش مینماید، ولی افسوس و صدحیف که حکومت ودولت چنین مردمانی را اغتشاشگرو عامل خارجی وغارتگروآنچه بدترین است نسبت میدهد. جاداردازمسئولین بخواهیم بادرنظرگرفتن مجازاتی سبک ازگناه این دوجوان درگذرند، چراکه زندان حوض کوثرنیست.

حمیدساعی 2 2 پاسخ 1398/9/11 -22:55

برای ما افغانی وغیرافغانی مطرح نیست ظلمیست که به این بچه شده وبایدمتخلف به سزای عملش برسد،حتی اگراین بچه اورا ببخشد،بازهم اذهان عمومی جریحه دارشدندوتخلف اجتماعی قابل تعقیب هست

ل/م 4 0 پاسخ 1398/9/11 -22:50

شاید خدا خواسته این کودک عزیز از این طریق کل سرنوشتش عوض شه با حمایت مسئولین ومردم خیر خواه عزیز/ انشالله اینده درخشانی داشته باشه

مهرانی کیا 0 1 پاسخ 1398/9/11 -22:36

خدا خیر بده دادستان رو که کاررو دنبال کرده

سپهر امیری 0 2 پاسخ 1398/9/11 -22:34

جامعه در حال یک تحول اجتماعی جدیده! جرقه های این تحول در حال شکل گیری هست این کلیپ اگه چند سال پیش پخش میشد بازتاب متفاوت داشت

فرهاد 1398/9/11 -23:27

خواهشا فک کن بعد نظر بده

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1398/9/11 -21:59

خدالعنتتکنه درس بدی دادیبهمردم

رضا حکم آبادی 0 0 پاسخ 1398/9/11 -21:53

وای دلم هر روز می رنجد که می بینم لبه سفره را شهرداری بلند ساخته که کوک ایران من درون ان می افتد من هر روز رنجورم که می بینم چنین مردم به کودک رحم می کردند وو مسوولین می رنجند .چه غمگین است که مامانند کبک در برف خوشحایم !!

وحیده 4 0 پاسخ 1398/9/11 -20:39

مقصر اصلی این ماجرا مسئولین محترمی هستند که ذره ای به فکر کودکان این سرزمین نیستند.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks