چهار زن کابینه دولت دوازدهم چه کسانی هستند/ذوالقدر: تنها دو وزارتخانه برای زنان مطرح است

عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: رئیس‎جمهور باید از ظرفیت زنان در دولت آینده استفاده کند.

چهار زن کابینه دولت دوازدهم چه کسانی هستند/ذوالقدر: تنها دو وزارتخانه برای زنان مطرح است

فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اخبار منتشر شده مبنی براینکه معاونت زنان ریاست‎جمهوری لیستی از زنان را برای حضور در وزاتخانه‎های دولت آینده به رئیس‎جمهور ارائه داده است اظهارکرد: بنده در جریان جزئیات این لیست نیستم ولی برپایه اطلاعاتی که در اختیار دارم قرار است از ظرفیت زنان در دولت دوازدهم استفاده شود.

وی تاکید کرد: اخبار مبنی بر استفاده از ظرفیت زنان در وزارت علوم و آموزش و پرورش و معاونت‎های ریاست‎جمهوری مطرح شده است اما اینکه چه میزان از این اخبار عملی شود بسته به نظر رئیس‎جمهور دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه‎اندازی سامانه‌ای از سوی معاونت زنان ریاست‎جمهوری به منظور شناسایی زنان توانمند برای حضور در دولت آینده خاطرنشان کرد: در نشست مشترک رئیس‎جمهور و فراکسیون امید و مستقلین مجلسی در ایام انتخابات تاکید ما براین موضوع وجود داشت که باید از ظرفیت زنان در کابینه آینده استفاده شود که امیدواریم این موضوع در دولت دوازدهم عینیت پیدا کند.

عضو فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه در گذشته تنگ‎نظرهایی را در خصوص حضور زنان در پست وزارت داشتیم گفت: این تنگ‌نظریها سبب شد تا در حق زنان اجحاف شود که امیدواریم با اصلاح این وضعیت در دولت آینده فرصتی را به زنان اختصاص دهیم تا بتوانند قابلیت‎های خودشان را اثبات کنند.

ذوالقدر تصریح کرد: در دولت یازدهم برخی از وزرا حضور داشتند که با اهداف و مسائل دولت گام به گام حرکت نمی‎کردند و از اهداف دولت عقب بودند که امیدواریم این مسئله در دولت آینده اصلاح شود.

وی با اشاره به اینکه گمانه‎زنی‎هایی درباره حضور برخی از زنان در کابینه دولت دوازدهم وجود دارد تاکید کرد: اسمامی افرادی چون مولاوردی، اشرف بروجردی، سعیدی و تندگویان به عنوان زنان پیشنهادی برای حضور در کابینه دولت دوازدهم مطرح است که امیدواریم دولت آینده به جوانگرایی، شایسته سالاری، توانمندی و حضور زنان توجه داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان تاکید کرد: البته باید به این نکته نیز اشاره کنم که از ظرفیت زنان دولت فعلی نیز در کابینه آینده استفاده خواهد شد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بلـوچسـتانی
    0

    زنان و مادران الگوی واقعیهر خانواده و هر اجتماعی هستند که از جان مایه میگذارند اینها تاج سر هر محمل اجتماعی هستند که باید نهایت احترام را برای آنها بجا ی بیاوریم . اما یک نکته : الگو یمان نا درست باشد یک جامعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه به فنا خواهد رفت . مشاور رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ، متاسفانه آبروی مرد زنهای پاک سرزمین بلــــــــــــــــــــــــــوچستــــــان و جنــــوب کشور مارا به خطر انداخت و هرچه لایق خود بود بی شرمــــــــــــــانه به آنها نسبت داد این افرد نالایق با خود سازگار نیست به این جور افراد بی مرامم بال پر ندهید که کشوری را به تباهی خواهند کشید همانطـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــور که مردم رنج کشیده و پاک زن و مرد چند روستای جنوب کشور مارا به زخم گفتار و بی ادب خود گرفتار بی آبرویی در جامعه بین الملل کرد . درود بر زنان شیر زن کشورم ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها