بدشانسی بزرگ علیه میلیونر شدن فرشته کریمی

فرشته کریمی کاپیتان سایپا تهران مدتهاست در میادین حضور ندارد و گویا به دلیل مصدومیت پارگی رباط صلیبی حداقل پنج ماه دیگر هم از میادین دور خواهد بود.

بدشانسی بزرگ علیه میلیونر شدن فرشته کریمی

شاید عدم پخش مسابقات فوتسال بانوان، باعث آن شده است تا اخبار حاشیه‌ای فوتسال بانوان حتی در قبال فوق ستاره‌ها درز پیدا نکند؛ یکی از مهم‌ترین اتفاق چند هفته اخیر در فوتسال بانوان موضوع مصدومیت و دوری از میادین فرشته کریمی کاپیتان سایپا تهران و یکی از فوق ستارگان ترکیب تیم ملی در دو جام ملتهای اخیر فوتسال آسیا که نقش آفرینی درخشانی در قهرمانی ایران داشت، بود که خبر موثقی از آن اعلام نشد.

نکته جالب آن‌که مسئولان باشگاه سایپا و خود این بازیکن، تمایلی به صحبت در خصوص مصدومیت ایجاد شده نداشتند؛ امروز اما نیلوفر اردلان پرده از مصدومیت کریمی برداشت و گفت: فرشته کریمی پس از دیدار هفته پنجم ما برابر رهیاب گستر تهران، دچار مصدومیت شد و پس از آن به سراغ معاینات و بررسی های لازم رفت و اکنون حدود دو ماه است که ما او را در اختیار نداریم.

اردلان در خصوص نوع مصدومیت و زمان بازگشت کریمی این‌طور توضیح داد: متاسفانه باید بگویم فرشته کریمی دچار مصدومیت پارگی رباط صلیبی شده است و پنج ماه دیگر از پروسه درمانی او باقیمانده است که امیدوارم بار دیگر قدرت‌مندانه بتواند به میادین بازگردد.

نکته مهم دیگر سرمربی خودروسازان در خصوص انتقال قرضی کریمی بود که گفت: قرار بود برای حضور در تورنمنت بین المللی فرشته کریمی راهی تیم نادی کویت شود و با لباس این تیم به میدان برود که متاسفانه این مصدومیت این شانس را گرفت؛ امیدوارم سال آینده هم او بتواند برای تیم ملی مثمرثمر باشد و هم در حوزه باشگاهی، به اهداف خود برسد.

با توضیحات نیلوفر اردلان، باید گفت فرشته کریمی حداقل پنج ماه دیگر به میادین باز می‌گردد که می‌شود اردیبهشت 99 در حالی‌که تیرماه 99 مسابقات جام ملتهای آسیا در کویت برگزار می‌شود و با معجزه شاید بتوان گفت کریمی بتواند برای تیم ملی در شرایط آرمانی خود در کویت به میدان برود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها