یک نماینده مجلس خبر داد:

بازداشت‌شدگان حوادث اخیر ظاهرا در حال آزاد شدن هستند

نماینده مجلس گفت: اگر خانواده‌ها و یا اشخاص مطلعی، اطلاعاتی دارند که کسی از خانواده‌های کشته شدگان درخواست پول کرده به ما گزارش دهند.

بازداشت‌شدگان حوادث اخیر ظاهرا در حال آزاد شدن هستند

محمود صادقی عضو فراکسیون امید مجلس درباره بررسی وضعیت بازداشت‌شدگان حوادث اخیر کشور و این که آیا برای پیگیری اتفاقات رخ داده تحقیق و تفحصی از سوی مجلس صورت خواهد گرفت یا خیر، گفت: هنوز در تب و تاب و درون وقایع هستیم، البته بعضی از نمایندگان اظهار تمایل کردند که مسئولان ذیربط برای پاسخگویی به مجلس بیایند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید وضعیت و جو حاکم بر مجلس را بررسی کنیم و سپس در این مورد دست به اقدام بزنیم.

وی افزود: گفته می‌شود بازداشت‌شدگان به ظاهر در حال آزاد شدن هستند و به نظر می‌رسد قوه قضائیه این بار با موضوع به خوبی برخورد کرده است.

این عضو فراکسیون امید تاکید کرد: دوستان در فراکسیون دنبال آزادی بازداشت‌شدگان و پیگیر این موضوع هستند.

وی ادامه داد: باید بگذاریم اوضاع به آرامش برسد تا بتوانیم بهتر تصمیم‌گیری کنیم.

صادقی درباره این‌که برخی عنوان می‌کنند به خانواده‌ها گفته می‌شود برای گرفتن اجساد باید پولی را وازیر کنند، عنوان کرد: تاکنون خبر موثقی در این زمینه به دست ما نرسیده است و در فضای مجازی مطالبی را با این عنوان مشاهده کردیم، اگر خانواده‌ها و اشخاص مطلعی در این رابطه وجود دارند این موضوع را به ما بیان کنند.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • پوریا
    0

    عزیزم چیزی میگی ک مرغ پخته از تو ظرف پا میشه تو صورتت نگاه میکنه میگه خودتی اخه شما چه اختیاری از خودت داری نکنه بازم منتظر یاداشتی ک بیاد ب مجلس بگه از پیگیری صرف نظر بکنید واقعا خودمونیم حیف اینهمه بوجه نیست صرف یک نمایش چهار ساله به اسم مجلس میکنید

  • ملک
    0

    قطع اینترنت ایا از عدالت بود .... مگه یک تعداد کمی اشوب نکردند چرا باید همه مردم بسوزند(یک بام دو هوا) و ضرر ببینند از قطعی اینترنت.......؟؟؟؟اصلا قطع کل اینترنت یک ضعف امنیتی در برخورد نیست؟؟؟الان هم که همه رو دستگیر کردند..... چرا اینترنت مردم را وصل نمی کنند؟؟؟؟

  • کاربر ناشناس
    0

    کسری بودجه دولت نباید با گرونی بنزین از جیب مردم پرداخت بشه از کسانی بگیرین که اجازه اختلاص به دزدا میدادن که میلیاردها دلار از کشور خارج کردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها