«یک دقیقه و 13 ثانیه» برای زنان کارتن خواب/ نمایشی به روایت پانته‌آبهرام،،سیما تیرانداز ،لادن مستوفی مینا دریس و محمد چرمشیر

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران می‌گوید::نمایش «یک دقیقه و 13 ثانیه» با هنرمندی پانته‌آبهرام،،سیما تیرانداز ،لادن مستوفی و مینا دریس در حمایت از زنان کارتن خواب روی صحنه می‌رود.

«یک دقیقه و 13 ثانیه» برای زنان کارتن خواب/ نمایشی به روایت پانته‌آبهرام،،سیما تیرانداز ،لادن مستوفی مینا دریس و محمد چرمشیر

شهرام گیل آبادی در گفتگو با خبر فوری با اشاره به اینکه نمایشنامه «یک دقیقه و 13 ثانیه» از سوی تیم نویسندگان و در نهایت محمد چرمشیر نوشته شده است،می‌افزاید:این نمایش از یکم مرداد درتماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت.

آن طور که او توضیح می‌دهد این نمایش به شکل تعاملی اجرا خواهد شد تا با کمک مخاطبان بتوان بهتر مشکلات زنان کارتن خواب را مطرح کرد.

گیل آبادی درباره این نمایش خاطرنشان می‌کند:برای مطرح کردن مشکلات زنان کارتن خواب و تاثیرگذاری در این زمینه داستان زندگی 53 زن کارتن خواب بررسی و آسیب های متعددی شناسایی شد،اما در نهایت در این نمایش قصه 4 نفر از این زنان روایت می‌شود.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران هدف از اجرای این نمایش را ایجاد کمپینی با عنوان یک دقیقه و 13 ثانیه می‎داند و می‌افزاید:از یکشنبه آینده این کمپین شروع به کار خواهد کرد و با فعالیت‌های هنری سعی می شود تا سوال های لازم در حمایت از زنان کارتن خواب در ذهن مخاطبان ایجاد شد.

به گفته او باید پرسید که اگر آسیب های اجتماعی سبب می‌شود زنان کشوردستخوش مسائلی مانند اعتیاد وکارتن خوابی شوند در این شرایط فضای فرهنگی کشور باید به چه سمتی حرکت کند.

پیش فروش بلیت‌های نمایش یک دقیقه و 13 ثانیه از یک هفته قبل اجرای نمایش(یکم مرداد) آغاز می شود.

منبع: خبرفوری

34

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها