سامان صفاری در گفت و گو با برنامه سرنا :

مطمئنم عادل فردوسی پور به تلویزیون برمی‌گردد/ در نمایش خانگی شاهد دیالوگ‌های واقعی‌تر هستیم

بازیگر فیلم سینمایی یک کامیون غروب درخصوص علت حضور در سینمای هنر و تجربه، گفت: همیشه به دیدن فیلم‌های هنروتجربه می‌آیم ، چراکه این گروه مهجور ماندند و همین بهانه‌ای شد تا دراین گروه هم فیلم بازی کنم.

مطمئنم عادل فردوسی پور به تلویزیون برمی‌گردد/ در نمایش خانگی شاهد دیالوگ‌های واقعی‌تر هستیم

سامان صفاری در گفتگو با برنامه سرنا به حضور بازیگران چهره در گروه هنروتجربه اشار کرد و اظهار داشت: قطعا هر بازیگری تمایل دارد حضور در این گروه مستقل را تجربه کند ، چراکه گروه هنر و تجربه نگاه دیگری به زندگی و سینما دارد.

وی درخصوص بازخوردهای سریال دلدادگان عنوان کرد: بعد از گذشت دو سال از پخش سریال پرطرفدار دلدادگان ، همچنان بازخورد این سریال را از شبکه آی فیلم دریافت می‌کنم و امسال با سریال دیگری به تلویزیون بازخواهم گشت که هنوز نمی‌توانم نام فیلم را اعلام کنم.

صفاری ادامه داد: احساس می‌کنم در حال حاضر تلویزیون با نمایش خانگی در حال رقابت است؛ اما در نمایش خانگی شاهد فضای تبلیغاتی و آزادی بیشتر، دیالوگ‌های واقعی‌تر و همچنین حضور افراد سلبریتی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان یک شهروند هر موضوعی را که احساس کنم در حقم اجحاف می‌شود در صفحه اینستاگرامم مطرح می‌کنم، اما اقدامی نمی‌کنم که یک موجی را راه اندازی کنم. به همین علت نیز افرادی همچون علی دایی، علی کریمی و عادل فردوسی پور را دوست دارم چراکه طرفدار مردم هستند.

این بازیگر جوان کشورمان در پایان تصریح کرد: عادل فردوسی پور علاوه بر اینکه از دوستانم محسوب می‌شود، خلاقیت و ابتکار را وارد فضای رسانه‌ای و ورزشی کرد؛ واقعا تلویزیون مدیون عادل فردوسی پور است و امیدوارم روزی به تلویزیون برگردد.

71

حجم ویدیو: 20.11M | مدت زمان ویدیو: 00:10:38 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها