کنایه مجری تلویزیون به برخی از هنرمندان در گفت‌وگو با برنامه سرنا؛

چرا برنامه‌ای را اجرا کنم که موضوعش ربطی به دانش من ندارد؟/ زیادبودن روی آنتن تلویزیون، سم است

بازیگر و مجری تلویزیون درخصوص حضورش در تلویزیون به عنوان بازیگر گفت: قطعا در آینده علاوه برصحنه تئاتر، در قاب تلویزیون نیز به عنوان بازیگر حضور خواهم داشت البته انتخاب درست برایم بسیار حائز اهمیت است.

چرا برنامه‌ای را اجرا کنم که موضوعش ربطی به دانش من ندارد؟/ زیادبودن روی آنتن تلویزیون، سم است

جواد مولانیا در گفت‌وگو با برنامه سرنا به علت کم‌کاری‌اش در حوزه اجرا در تلویزیون اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌ای در شبکه ۴ سیما به مدت هفت سال است که اجرا می‌کنم و به آن وابسته هستم اما بابت پیشنهادات دیگر به نحوی شده است که سلیقه‌ام با تهیه‌کننده‌ها متفاوت شده است یا برای خودم در برنامه‌های مذکور جایگاهی نمی‌بینم.

وی خاطرنشان کرد: از نظر من زیادبودن، روی آنتن تلویزیون سم است و خوشایند نیست.

این هنرمند کشورمان درخصوص اظهارنظرهای مختلف بازیگران عنوان کرد: اگر هنرمندانمان راجع به موضوعی فرهیخته باشند، مشکلی نیست اما دغدغه اینجاست وقتی که سلبریتی‌ها درباره موضوعی نظر غلط ارائه می‌دهند.

وی در پایان اضافه کرد: برای مثال بنده درباره محیط زیست دغدغه‌هایم را مطرح می‌کنم چون درباره این موضوع تحقیق می‌کنم درحالی که بابت موضوعات دیگر نظر نمی‌دهم چون مطالعه‌ای ندارم.

71

حجم ویدیو: 13.24M | مدت زمان ویدیو: 00:04:38 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • شهین مراد لو
    0

    سلام آقای مولا نیا من برنامه جنابعالی را در شبکه محترم چهار همیشه میبینم و لذت میبرم ممنون از شما و شبکه محترم چهار...جواد مولا نیا تو عشق و جون مایی... تو خیلی مهربونی چشم نخوری الاهی...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها