اظهار نظر کاربران خبر فوری: زنان وزیر و شهردار نشوند!

اکثریت کاربران خبر فوری با پست گرفتن زنان در عرصه‌های بالای مدیریتی مخالف هستند.

اظهار نظر کاربران خبر فوری: زنان وزیر و شهردار نشوند!

به گزارش خبر فوری ، روز گذشته طی یک نظرخواهی از کاربران خود خواستیم نظرشان را نسبت به وزیر یا شهردار شدن زنان بنویسند. این سوال نظر به خبرهایی از لیست های زنانه برای حضور در کابینه و شهرداری تهران طرح شد ( اینجا ).
اما جالب است که بیش از نیمی از کسانی که نظر خود را نوشتند حضور زنان در عرصه های مدیریتی را برنمی تابند. آنها وظیفه زنان را فرزندپروری و همسرداری می دانند.
به موضوع بیکاری مردان نیز بسیار اشاره شد و از منظر آنها اولویت در هر شغلی با مردان است. برخی هم خیلی بداخلاق ظاهر شدند و معتقد بودند احساسات بر زنان غالب است بنابراین نباید مدیریت کاری را در دست بگیرند.
البته همه نظرات مخالف نبود. برخی معتقد هستند که نباید به این موضوع نگاه جنسیتی داشت و حتی از سایت خبر فوری برای طرح چنین سوالی گله داشتند. برخی دیگر معتقد بودند با مدیریت مردان بر جهان، توفیقی حاصل نشده و بهتر است مدتی زمام امور دست زنان باشد تا صلح به جهان برگردد.
در این بین یک خانم دکتر نیز حضور داشت که به سختی های کار زنان اشاره داشت و از توزیع نامتعادل قدرت گلایه داشت.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    باسلام این یک گره ذهنی است که نباید زن دراجتماع کار کند و به نظر من یک زن باسواد و توانا می تواند موفقتر از از یک مرد درهمان رتبه باشد و با مدیریت زنان در عرصه اجتماع کاملا موافقم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟