واکنش توییتری ترامپ به ناآرامی‌های اخیر ایران

رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی مداخله‌جویانه به ناآرامی‌های اخیر و قطعی اینترنت در ایران واکنش نشان داد.

واکنش توییتری ترامپ به ناآرامی‌های اخیر ایران

دونالد ترامپ روز پنج‌شنبه در توییتی نوشت: «ایران آن قدر بی‌ثبات شده است که نظام ایران برای این که مردم بزرگ ایران درباره خشونت‌های فجیعی که در شکل روی داده است، صحبت نکنند، اقدام به قطع کل سیستم اینترنتی کشور کرده است. آنها خواهان شفافیت نیستند و گمان می‌برند که جهان به مرگ و تراژدی که نظام ایران در حال رقم زدن آن است، پی نخواهند برد.»

منبع: ایسنا

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • محسن م
    0

    راس میگه والا.ترامپ هرچی که باشه داره واس مردم کشورش زحمت میکشه نه مثل مسئولای مفتخور ایران.اگه این کارا دیکتاتوری نیست چیه؟

  • a
    0

    توبرو غلطایی که خودت کردی و جمع کن نسل شما آمریکاییا منقرض شه که هرجا میرید باعث بدبختیو جنگید

  • ناشناس
    0

    این شماهستیدکه روبه نابودی هستید،ولیکن خودتون نمی فهمید

    نظرات شما -
    • ایران
      0

      کدوم اقدام رئیس جمهور این که اقدام اون نبوده مگر سران سه قوا تصمیم نگرفتن وتصویب کردن وبعدشم آقا تاییدکردند؟دیگه چه اقدام بوداری کرده ؟

  • سینیور
    0

    به خدای واحدی که همه مون با هر دیدگاه و زاویه ایی باورش داریم قسم. وقتی رئیس جمهور امریکا داره خودش رو با ایرانیها همصدا میدونه، یعنی دارید تو زمین دلخواهِ دشمن بازی میکنید. درسته تحتِ فشار گرونی و بعضاً بیفکری دولت هستیم اما مرد باشیم و با شرف . و اعتراضمون رو داخل خانواده و بدون حضور دولت های روباه صفتِ خارجی حل کنیم. به نظر شخصی من. کاری که اقای روحانی انجام داد ،کاملاً بو دار و قابلِ تأمل هستش ، و باور نمیکنم این مُهره هایی که شیخ حسن حرکت میده، تصادفاً باعث اعتراضات شده باشه. شاید بدبینانه باشه اما من به اقای حسن روحانی ابداً باور ندارم و با توجه به کارنامه جنابشان، دو دو تا چهارتای منه جوون میگه روحانی احتمال قوی مهره موردِ قبولِ انگلیسی در لباسِ ایرانی هستش. با بند بندِ وجودم امیدوارم اشتباه باشه تحلیلِ شخصی من‌ . در ضمن شخصاً ابداً موافق برندازی نیستم و امید دارم به اصلاحاتِ اساسی با ورود نیروهای متخصص، کاردان ناسیونالیست و البته خدا ترس و جوون. و بی شک خارج کردن مهره های جواب پس داده و پا روی سن گذاشته و بی خاصیت. اینجا شیعه خونه امام زمانِ، و شک ندارم مردم کشورم حق دارن در ارامش و تضمینِ شغلی و مالی زندگی کنن به خدااا قسم اگر دولتمون در کنار ما مردم باشه و مشکلات مردم رو گوش بده و تلاش کنه برای حلِ مشکلات و چنانچه به دولتمون باور داشته باشیم ، اون وقته که در کنار هم دنیا رو مالِ خود میکنیم . اما قرار انقلاب یکی من یکی تو بود. نه ۱۰ تا تو هیچی ما. نگذارید دیر بشه و ما مردم کاملاً ازتون ناامید بشیم

  • وحید اسدی طولش
    0

    اقای ترامپ تو مواظب خودت باش که به زودی استیضاح میشوی

  • خدایی هست
    0

    شما جیب ما رو نزن حمایت پیشکش در داخل یک خانواده مشکلات عادیه ، هرچند سخته اما چیزی که مبرهن هست بتو ربطی نداره چون بفکر عقده های خودتی (عزیزان مشکل من از همه بیشتره و یک ریال حقوق از هیچکجا ندارم و بسختی روز رو شب میکنم ، بیکار /مجرد/ چهل ساله مستاجر ) پس گمان بد نکنید

    نظرات شما -
    • عمران
      0

      اگه تو یه خانواده پدر بچه ی خودشو که قدرتی نداره اذیت کنه پلیس میتونه دخالت کنه و پدرو دستگیر کنه

  • ائلیار افسری
    0

    در حال سبقت از کره شمالی هستیم بدبخت ترین ملت دنیا شدیم این دولت هیچ ارزشی به مردم به انسان و انسانیت قائل نیست اگر بود به خواسته های مردم گوش میکرد و اهمیت میداد*بدون تائید مجلس چند نفر برای یک کشور تصمیم میگیرند که از طرف مردم مورد تایید نیستند وقتی هیچ ارزشی به نمایندگان مردم قائل نیستند و خود سر تصمیم میگیرند چطور انتظار داریم صدای مردم را بشنوند

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      بایستی به یاد زنده یاد امیر عباس هویدا یاد کنیم که چطو ر نخست وزیری کرد روحش شاد

  • ابراهیم شکاری
    0

    ترامپ تواین وست چیزی نگو عشق فقط رهبر

  • محسن
    0

    اولا تحریمها که برا قبله که دوباره احیا شده ثانیا مشکل کشور صرفا سوء مدیریته که پس از سالها تجربه تحریم و داشتن منابع عظیم خدادادی و نخبگان علمی همچنان اینطور در برابر تحریم نفتی آسیب پذیریم. ثالثا واقعی کردن قیمت بنزین از نظر اقتصاددان ها برای کشور یک ضرورته که البته با بازتوزیع نقدی یارانه بین همه مردم و تکرار اشتباه دولت قبل بلحاظ اقتصادی اشتباه بزرگیه و جنبه عوام فریبانه داره و آثار و منافع این تصمیم خطیرعملا در طول زمان ازبین میره .

  • آرمان
    0

    فارغ از شخصیت گوینده خداییش تحلیل کارشناسی و زیبایی بود

  • کاربر ناشناس
    0

    مرگ بر ترامپ

  • کاربر ناشناس
    0

    منافق تراز ترامپ وجود ندارد مردک روان پریش خود عامل ناملايمات درکشوراست و یک روز مردم ایران را تروریست میخواند و حالا خودرا حامی آنان میداند.غلط میکنی اصلا نام ایران و ایرانی رابه زبان میآوری.

  • حسن
    0

    مردک حرومزاده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها